22. 2. 1988.

Rokeri s Moravu - Jugoslovenska ploča [^]

Jugodisk – LPD-0450
1988


1. Ole, ole
2. Oj lijepa gorska vilo što mi bači senf u krilo
3. Jesi krštena bre ženo
4. Sreken ti roden den nevesto moja
5. Prvo skoči ondak kaži hop
6. Mića iz kafića
7. Lipa Mare voli Đoku
8. Karakondžule
9. Zanoktice grickam a nokti preskačem
10. U Beograd stiže glas



Autor: Boris Bizetić

pevaju: Zvonko Milenković i Boris Bizetić
sviraju: Branimir Kosar, Saša Sarić, Goran Janjić, Željko Mitrović
i pevaju: Jasna Čalić, Marko Radosavljević i Boris Bizetić
aranžer i producent: M.T. Bizetić
fotografije: Zoran Kuzmanović

snimljano u AR TON studiju, Beograd 1988.
tonmajstor: Aca Radojičić

direktor-urednik izdanja: Ž. Jovanović
recenzent: S. Vuković



Ole, ole

Noćas nisu sjale zvezdice na nebu
kako u Ljubljani, tako u Zagrebu
šušti, šušti, šušti bagrem beli
a najviše šušti u Padinskoj Skeli

Ole, ole, ole, ole
ole, ole, ole, ole!

Tuginata pusta da ostane
Vardar saka svima da doaka

B’jele ruže, viđi nježne ruže
Budućnost će biti prvak, druže

Nikom nije lepše neg’ je nama
kad slavimo pobjedu Dinama

Sve nas, bolan, muče iste brige
da nam Željo ne padne iz lige

Vratija se Šime, ajme di je bija
eno za ’Ajduka golove zabija

Roka, roka, roka mandoljina
prvak druge ljige stiže iz Priština
roka, roka, roka mandoljine
prvak druge lige stiže iz Prištine

Ole, oljulje, oljulje
oljulje, ljulje, oljulje!

Ko to kaže Srbija je mala
Zvezdu nam je i Partizan dala

Čujte dečki, sačuvajmo si dostojanstvo, navijajmo za svoje, poštivajmo tuđe, ne? Svi smo u igri i ne smijemo dozvolit’ da neodgovorni pojedinci ruše ugled našeg sporta, ne? Dapače, lopta je okrugla i svak’ će doć’ na svoje, kužite?


Oj lijepa gorska vilo što mi bači senf u krilo

Mogu li prisustvovat’ pred vaš kiosk?

Ja sam doša’ u Beograd
da studiram pravo
al’ se nijesam na fakultet
duže zadržav’o.

Riješih da pronađem neku
što bi da s’ udaje
naša’ sam je u kiosk
đe viršle prodaje.

Oj, lijepa gorska vilo
što mi bači senf u krilo?
Oj, đevojko, kaco meda,
što me, jado, ne pogleda?

Oj, đevojko iza stakla
dabogda se ne pomakla
daj mi duple kobasice
dok ti gledam bijelo lice!

E, ču li ga, obraza ti!

Kol’ko ima na Lovćenu
stijenja i kamenja
tol’ko možeš ti u mene
imat’ povjerenja!

Koliko je od Cetinja
dovde rastojanje
tol’ko žarko želim
sa tobom vjenčanje!

E, viđi, viđi…


Jesi krštena bre ženo

Kako da se oporavim
kako da te zaboravim
šta ću sada ja bez tebe
dok te neki drugi ljubi

Postao sam psihološki
rekovalescenat
šta učini, pobeguljo,
za jedan momenat
sto posto

Jesi krštena, bre, ženo
zašto živiš nepošteno
srce škljoca kao kvaka
o Musaka, o Musaka

Strpljenje mi već izmica
ostavi me nesrećnica
šta traži sa tog ludaka
o Musaka, o Musaka

Kako da se oporavim
i kako ću da ozdravim
kad za ljubav nema leka
ne pomaže apoteka

Šta god sam ti obećav’o
da izvineš ja sam dav’o
ispravan sam politički
i moralno i fizički
sto posto


Sreken ti roden den nevesto moja

Dok te stretnav odmah znaev
na momkovanjeto stigla kraj
koga zastanav na lud kamen
dog ka sretjem stanafja

Sreken ti roden den nevesto moja
da ti ispolni željata tvoja

Da mi živeš ženice ti
moja fatalna ljubavi
ako ćeš brak sačuvati
moraš naučiti kuvati

Denas ka blagdan je slavata tvoja
poslavime den od tvoj roden den
bidni mi vesela uz dobro zdravje
svetleka točko na mojot život


Prvo skoči ondak kaži hop

’Ranim se sa plazma keksom
poslovno se bavim seksom
nisam baš lep, to zna svako
ali pametan sam jako

Prvo skoči, ondak kaži hop
ako nemaš đule, šta ti vredi top
ne kuni me stara majko
zašto držim seksi-šop

Še enkrat, prosam.

Do struka sam tako-tako
a od struka baš nikako
do kolena još i može
od kolena, ubi’ Bože

Fantje, greva skupaj!

Noću sam lepuškast, brajko
a po danu kuku majko
lepota mi bar ne smeta
važno da mi pos’o cveta

Lahko mi povezte, za kaj pa sexy-shop?


Mića iz kafića

Jurio sam ženske mnoge,
tunjave i one stroge,
joj, živote moj!

Lepojke i babaroge,
sve što trči na dve noge,
joj, živote moj!

U selo me drže za budalu,
spermanentno s mene zbiju šalu.

Ja sam Mića iz kafića,
kljucam brže od detlića,
kljucam brže od detlića.

Ja sam Mića iz kafića,
nezgodan sam kad popijem,
kad popijem dva-tri pića.

Kako god sam koju stig’o,
pretisak sam joj podig’o,
joj, živote moj!

Radim brate u tri smene,
vredne ljude vole žene,
joj, živote moj!


Lipa Mare voli Đoku

Vetar duva, uši mi se klate
dajte ribu ako boga znate

Bio đoka paraćinac
na Jadranskoj fešti
skupili se dalmatinci
i razni kurešti

Tu se našla lipa Mare
na plaži sred peska
izludila našeg Đoku
tolko se zatreska

Lipa mare voli Đoku, srićo moja
Đoka se u lipu Mare zajubja
ajme meni ća ga voli srićo moja
Đoka joj je kitu cvića podarja

Ane, Jere, Luče, Tonče, Ive
ne zajebajte

Ljubili se sedam noći
zna i bela luka
lipa Mare voli Zvezdu
a Đoka 'Ajduka

Paraćinac oće ribu,
vino i gitare
al mu je od pisme stare
slađa lipa Mare

Tako treba Đoko
ljubim te u oko

Stipe, Jure, Mate, Šime
pobacali mriže
lipa Mare prati Đoku
suza suzu stiže

Ka ferali svitle suze
u radosnom oku
kada ppomisli na ljubav
i njezinog Đoku


Karakondžule

Joj, što je srećan život moj!

Kara-karakondužule...
kara-kara-kara-kara

Presedne mi svaki dan
kad otidnem u dućan
jerbo ’de ću ja sinovac
da na’vaćam tol’ki novac
kol’ko mi je potreban

Ne plašim se od vampiri
duhovi i čume
ali hoću da presvisnem
od skupoću, kume

Ne bojim se vukodlaci
veštice i slično
al’ od moju platu
prestravim se lično

Novčanik mi valjda bušan
jer je neprekidno prazan
danas može da pretekne
samo kuj je bezobrazan
neki mlogo sposoban

Uopšte se ne rimuje!

Derane, zašto uništavate šerpu?


Zanoktice grickam a nokti preskačem

Zanoktice grickam
a nokti preskačem
ja zbog tešak život
nikada ne plačem

Nemam ni za jedno piće
u bufet sam bez pokriće
nemam kuću, nemam stan
jorgan mi je i’cepan

Nemam ni za jedno piće
u bufet sam bez pokriće
nemam kuću, nemam stan
al’ sam ipak rados’an!

Lokne mi na čelo
razdeljak sa strane
očekujem, ljudi
i meni da svane

Imam zlatni zubi
srebrni ne brojim
totalno sam srećan
sa životem mojim

Nemam ni za jedno piće
u bufet sam bez pokriće
nemam kuću, nemam stan
opasno sam rados’an!

Nemam ni za jedno piće
u bufet sam bez pokriće
nemam kuću, nemam stan
al’ sam ipak presrećan!


U Beograd stiže glas

U Beograd stiže glas
ajd’ obiđite i nas
razglednice sa svih strana
prestižu mi svakog dana

Mladenovac, Obrenovac
Lazarevac i Kruševac
Niš, Čačak i Valjevo
Novi Pazar i Kraljevo

Raška, Užice i Ljig
Smederevo i Svrljig
i Paraćin i Loznica
Golubac i Mionica

Ništa nema da vi smeta
svi su puni kvaliteta
to je moj rodni kraj
moj zavičaj

Pirot, Vranje i Knjaževac
Kragujevac, Požarevac
ma gde bio, kud god poš’o
tu si uvek dobro doš’o

Kuršumlija, Aleksinac
Ivanjica i Sjenica
Prokuplje i Bujanovac
Vlasotinci i Leskovac

Rakija se ovde pravi
da Evropu svu podavi
to je moj rodni kraj
moj zavičaj

Aranđelovac i Bor
Rudnik, Tara, Zlatibor
Osečina i Lajkovac
i Negotin i Petrovac

Svetozarevo i Plana
Ćuprija i Despotovac
Majdanpek i Zaječar
i Palanka i Svilajnac

Tu su pravi domaćini
i svi redom ljudi fini
to je moj rodni kraj
moj zavičaj

Bečej, Ada, Mol i Senta
Subotica i Kikinda
Sombor, Vršac, Novi Sad
sve od lepšeg lepši grad

Ruma, Šid i Mitrovica
Futog, Sremska Kamenica
Dobanovci, Buđanovci
i Dobrinci i Đurinci

Tu su prave domaćice
i uglavnom lepotice
to je moj rodni kraj
moj zavičaj

Zrenjanin i Apatin
ako imaš ukus fin
Pančevo i Debeljača
još su slađi od kolača

Zemun, Pazova i Ovča
a i Krnjača i Borča
Bela Crkva, Bavanište
Vrbas, Kovin i Žitište

Tu se peva i lumpuje
na daleko sve se čuje
to je moj rodni kraj
moj zavičaj

Slušaj sad da ti kažem

Prizren, Peć i Đakovica
i Titova Mitrovica
Priština i Uroševac
Gnjilane i Orahovac

Vredan narod ovde živi
i nada se perspektivi
to je moj rodni kraj
moj zavičaj

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma