15. 3. 2009.

S.A.R.S. - S.A.R.S.

PGP RTS - CD 6647986
2009


1. Ptičiji grip (intro) (0:27)
2. Buđav lebac (3:26)
3. Ibro (4:14)
4. Rakija (4:28)
5. Ana (2:28)
6. Ratujemo ti i ja (4:02)
7. Sindrom lidera male stranke (2:01)
8. Debeli lad (4:17)
9. Đuričko (3:04)
10. Budim se (feat. Sky Wikluh) (3:39)
11. Zubarka (4:56)

Bonus traka:
12. Buđav lebac (DJ Rahmanee RMX) (4:31)

hvala na podršci porodicama koje nas trpe, ex članovima - japancu i violini, najgorem fan-u - svinji, youtube siniši, gazda petroviću, spiritualisti jovanu zdravkoviću, kao i ostalim resničkim rokačima, banovobrdskim divljacima, prnjavorskim death metalcima, PIA + weedikovachkim barabama, bratskim nam bendovima i svim ljudima koje volimo

ovaj album je posvećen vama !

S.A.R.S.
Žare - vokal
Kriva - bass
Žabac - vokal
Hobbo - vokal
Beban - perkusije
Lukac - gitara
Bakal - bubanj
Bora - klavijature

Na albumu učestvovali i: Đorđe Miljenović, Aleksandar Sedlar, Nemanja Kojić, Vladan Rajević, Vladimir Čukić, Vojno Dizdar, Nikola Demonja, Dj Rahmanee, Ivana Blažević

Album sniman i mixan u studiju 5 PGP-RTS i u studiju RLZ u Resniku
Producent: Đorđe Miljenović

Muzika: Žarko Kovačević, Aleksandar Luković, Đorđe Miljenović
Aranžmani: Žarko Kovačević, Aleksandar Luković, Đorđe Miljenović
Textovi: Dragan Kovačević, Vladimir Popović

Dizajn omota: Ž. Kovačević, D. Kovačević

Beograd 2009.



Ptičiji grip

(intro)


Buđav lebac



Čik pogodi šta imam za večeru
buđav lebac, buđav lebac, njam njam njam x2
Ajme mene joj, ajme mene joj
buđav lebac, buđav lebac, njam njam njam x2
Džemujem ja stalno ali nemam džema
da na leba mažem njega, njam, njam, njam x2
Još da imam malo Alevu i loj
da na leba mećem svega x2
Džaba meni Jah, džaba kad je slan
buđav lebac, buđav lebac, njam njam njam x2
Ajme mene joj, ajme mene joj
buđav lebac, buđav lebac, njam njam njam x2
(Instrumental)
A kod komše uvek pun frižider svega
mortadela i nutela, njam, njam, njam x2
Čik pogodi šta imam za večeru
buđav lebac, buđav lebac, njam njam njam x2
ajaaajaaajaaaja buđav lebac, buđav lebac
ajaaajaaajaaaja buđav lebac, buđav lebac…


Ibro



Ibro sine, gde si do sad bio?
Mnogo si se, sine, mnogo razbio
Majka kuka, a Ibri je muka.
Majka kuka (kuka, kuka, kuka), a Ibri je muka. x2
Ibro nije htio para, Ibro će vazda bit fukara. x2
Ibro sine, gde si do sad bio?
Mnogo si se, sine, mnogo razbio
Majka kuka, a Ibri je muka.
Majka kuka (kuka, kuka, kuka), a Ibri je muka.
SARS, SARS, SARS…
SARS, SARS, SARS…
SARS, SARS, SARS…
SARS, SARS, SAAAAARS…


Rakija

Rakiju volim da pijem



Mrtav pijan i na ljude ljut,
krenuo sam ja na ovaj put.
Otiš’o sam daleko od kuće,
ali tamo nema radže vruće.
Na zapadu sva su burad prazna
bez rakije najgora je kazna!
Volim, volim, volim… volim da je pijem
nađite je sve ću, sve ću da vas bijem!
Džaba svetu sva njegova blaga,
kad on ne zna gde je meni draga.
Fina, slatka i po malo pitka…
nigde nema takvoga napitka.
Na zapadu sva su burad prazna
bez rakije najgora je kazna!
Volim, volim, volim… volim da je pijem
nađite je sve ću, sve ću da vas bijem!
Rakija me održala, zato njojzi hvala!
Uvek mi je nove snage dala! (Uvek nove snage dala)
nemam brata, ni sestre ni druga, ou (nikog nemam ja)
rakija je moja i sreća i tuga…


Ana



Njen je osmeh čudesan,
njen je osmeh sreće definicija.
Njen je osmeh radostan,
njen je osmeh radosna policija.
Njen je osmeh reka, more,
njen je osmeh bara, brdo, planina.
Njen je osmeh doručak,
njen je osmeh leba, luk i slanina.
Kada Ana smeje se, sve dobro je, kada Ana smeje se.
Kada Ana smeje se, svi joj smeju se jer ima zube krezave. x2
Njen je osmeh bolest leči,
njen osmeh sve probleme rešava.
Njen osmeh kuće kreči,
njen osmeh čak i požar sprečava.
Njen je osmeh zanosan,
njen je osmeh kao saaan…
I svaki dan bez njenog osmeha
je mamuraaan!
Kada Ana smeje se, sve dobro je, kada Ana smeje se.
Kada Ana smeje se, svi joj smeju se jer ima zube krezave. x2
Ooo da li zna, kako bez nje tmuran je dan?
Ooo da li zna, kako bez nje dan je sumoran?
Kada Ana smeje se, sve dobro je, kada Ana smeje se.
Kada Ana smeje se, svi joj smeju se jer ima zube krezave. x2


Ratujemo ti i ja



Ratujemo ti i ja k’o Izrael i Palestina
ratujemo ti i ja k’o sila i osovina
ko pivo i rakija, sistem i anarhija
ratujemo mi, ratujemo mi…
Ratujemo ti i ja k’o plima i oseka
ratujemo ti i ja k’o gitara i harmonika
K’o Bil Gejts sa hakerima, ratujemo ti i ja
K’o Bin Laden s’ Amerima, ratujemo ti i ja
Ratujemo ti i ja kao Rim i Carigrad
ratujemo ti i ja ko raskoš i pustinja
kao gužva i praznina, kao buka i tišina
ratujemo mi, ratujemo mi…
Ratujemo ti i ja kao krpa i prašina
ratujemo ti i ja k’o visina i dubina
K’o Mladić i Gotovina, ratujemo ti i ja
kao mačke s’ kerovima, ratujemo ti i ja….
A kako veče bliži se, bitka naša prestaje
u krevetu počinje naše noćno primirje
Tada mi se ljubimo, cele noći mazimo
ljubav onda vodimo, za ratove ne marimo…
ooo ratujemo ti i ja… x4


Sindrom lidera male stranke



Nekad bio boranija, nem’o prebijenu banku
naprasno odlučio da osnujem stranku.
Preko politike do love, to je priča stara,
Najbolji način da se ovde uzme para.
Učlanio ženu, decu i par ortaka,
svastiku, tasta, zeta, frizerku, šuraka.
Ime, povelju i statut registrov’o potom,
napravio i bedževe sa stranačkim motom.
Ne ide mi loše, ne mora da se rinta,
ali samo kad si vlast tu je prava kinta.
Raspisani izbori i trka se sprema,
bez pet posto glasova ništa od skupštine nema.
A zna se da glasovi ne padaju s neba,
zato bez blama ljubim dupe tamo gde treba.
Sa svakakvim strankama uš’o u koaliciju,
sa željom da u stvarnost pretvorim fikciju.
S punim ustima Srbije jaku priču guram,
a tamo gde treba na manjine se furam.
Na Gender Balance furam, na radnike pomalo,
a i do seljaka meni je baš staaalooo…
Posle pobede dobio resor u vladi,
sada ja naređujem ko će šta da radi!
I nema više gladi, klima uređaj me hladi.
Pored stare kuće, nova se gradi.
Imam službeni auto i ličnog šofera,
imam jače obezbeđenje i od Tonija Blera.
Sada tompus se puši, pijem samo viskozu,
svakog dana kokainom pucam se po nosu.
Ministaska fotelja ima značenje jako,
zato preko veze rodbinu zapošljavam lako.
Jakim poslovnim ljudima usluge vršim
i puca mi baš što zakone ja kršim.
Jedni me vole, drugi nazivaju skotom,
treći finansiraju pozamašno svotom.
Ako odem, ispuniću mnogima želju,
ali ne mogu dupe mi je sraslo za fotelju.


Debeli lad



Pitanje mi jedno davno na um pade
moj debeli lade, zašto ljudi rade? x2
Jedni grade Vlade da se lakše krade
drugi biljke sade, a treći ih vade! x2
Pitanje mi jedno davno na um pade
moj debeli lade, zašto ljudi rade? x2
Ljudi su bez nade, nikako da shvate
dok se gazde slade, ostali se pate! x2
Pitanje mi jedno davno na um pade
moj debeli lade, zašto ljudi rade? x2
Ovde nema pravde za stomake gladne
ne gubite dane, neka gazde rade! x2
Ja bih badava, badava ooo
Ja bih badava, badava ooo ooo
Ja bih badava, badava ooo
Ja bih badava, badava po ceo dan!


Đuričko



Mamine glumice, spremaju gumice.
One… podižu sisice,
one… utežu guzice,
one… pritežu haltere,
one… navlače suknjice
i sve do jedne maltene izgledaju ko fufice!
Sa dugačkim jezikom, bezobrazne kučkice.
U stanju da te odjebu za delić sekundice.
Jer sve su one spremne samo za jednok čoveka
i sve su uverene da on samo njih čeka.
Ajde sada lepo da raščistimo stvari,
iako rado bi vas voleli moji drugari,
nemojte da mislite da je išta lično,
sve biste htele da vas grebe Đuričko.
Za Nikolu se spremaju,
Nikolu snevaju,
Nikolu vrebaju,
Nikolu trebaju,
Nikolu hoće,
Nikolu žele,
i sve bi samo htele s Nidžom da se vesele.
I sve je tu jasno sad samo potvrda treba da,
provalimo svi koja je ekipa što vreba.
I kao što biva Muhamed će pre do brega,
a one su sve uverene da on njih čeka.
Ajde sada lepo da raščistimo stvari,
iako rado bi vas voleli moji drugari,
nemojte da mislite da je išta lično,
sve biste htele da vas grebe Đuričko. x2


Budim se
(feat. Sky Wikluh)



Prolazi mi vreme koje imam,
znam da nemam snage da zadržim
sve te slike, sve te slike koje snivam,
al’ se ipak stvarno trudim
da na svet, da na sve gledam bolje
jer ja mogu tako lako da izludim.
Kada vidim ljude loše volje
ja odmah počnem da se budim.
Ja se budim, budim se… x4
Iz letargije te tmurne i teram ih ko oblake
i samo na trenutke čujem pesme zvuke.
Onda svet, onda svet gledam mnogo bolje,
znam da neću tako lako da izludim.
Kada vidim ljude loše volje,
ja odmah počnem da se budim.
Ja se budim, budim se… x4
Sky Wikluh:
Ja se budim i plus trudim da sasvim ne poludim
ova zemlja plus ovi ljudi ceo svet što nas kudi,
tužni ljudi jer drugi puni su keša, drugi suvi.
Lažov hapsi, lažov zaključuje, lažov sudi.
Kad ga pitaš gde je, lažu mudri, kažu: Ćuti, pusti!
Ti ćutiš, pustiš sve dok sasvim ne zagusti.
Muški glupi, lud si, besan ko besnom keru kad pene zubi.
Vreme gubiš, vreme se ne vraća, shvatiš pa se budiš.
Ja se budim, budim se… x4

Zubarka



U sedam izjutra nešto me budi
cirkao sam sinoć pivo i vinjakov Rubin,
ali nije to nešto drugo me muči
od bolnog zuba bol izlazi na uši.
Boli i boli i suze mi oči,
da ublažim bol rakiju točim.
Al ne vredi ništa, uzalud sve je
golub što bleji na terasi mi se smeje.
Moja zubarka je žena sa merom
matorku bolju u životu nisi vid’o.
I sise i dupe i noge ko šeron,
kad bi mi dozvolila rado bih je kid’o.       x2
Kukam i vrištim i pištim ko modem,
znam moraću kod zubara da odem.
Mesto nekad bilo, više nije mi mrsko,
otkad studentkinje stomatologije sam prsko.
Pa ipak više volim kad mi zubarka puši,
nego kad mi po ustima zujalicom buši.
Otiš’o sam manje sa željom, više na silu,
kada ugledah… Šeron Stoun u mantilu!
Moja zubarka je žena sa merom
matorku bolju u životu nisi vid’o.
I sise i dupe i noge ko šeron,
kad bi mi dozvolila rado bih je skin’o.
Moja zubarka je žena sa merom
matorku bolju u životu nisi vid’o.
I sise i dupe i noge ko šeron,
kad bi mi dozvolila zubima bih kid’o.
U zubarsku stolicu zadovoljno sedam
obiman dekolte ispod oka gledam,
a penis mi sta uspravno ko batler
kad sam ugledao bele čarape na halter.
Ispod suknjice njene proviruje čipka,
zamišljam kako joj bradavice štipkam.
Ona spušta se dole, ja za kosu je čupam,
od matore koke najbolja je supa.
Moja zubarka je žena sa merom
matorku bolju u životu nisi vid’o.
I sise i dupe i noge ko šeron,
kad bi mi dozvolila rado bih je kid’o.       x2
Gospodine, gospodine, niste me čuli,
umnjaci su vaši skroz na skroz truli.
Anesteziju mi jako krknula u desni,
povadi mi umnjake pokretima plesnim.
Bolelo ko đavo, zamalo se ugušio,
ostao bez zuba, za snošaj ispušio.
Da ohladim glavu, šetam po gradu,
a bala niz usta mi curi niz bradu…
Moja zubarka je žena sa merom
matorku bolju u životu nisi vid’o.
I sise i dupe i noge ko šeron,
kad bi mi dozvolila rado bih je kid’o.       x5


Buđav lebac
(DJ Rahmanee RMX)

Čik pogodi šta imam za večeru,
buđav lebac, buđav lebac...
njam njam njam njam

Ajme mene joj, ajme mene joj,
buđav lebac, buđav lebac...
njam njam njam njam

Džemujem ja stalno ali nemam džema,
da na leba, mažem njega...
njam njam njam njam

Još da imam malo alevu i loj,
da na leba mećem svega...

Džaba meni dža džaba kad je slan,
buđav lebac, buđav lebac...
njam njam njam njam

A kod komše uvek pun frižider svega,
Mortadela i Nutela...

Aj aj aj aj aj aj aj aj aj
buđav lebac, buđav lebac...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma