5. 6. 2009.

Tizzies - Tizzies [*]

Studentski Kulturni Centar Novi Sad - skcd027
2009


1. Radnička (2:44)
2. Jadna ekipa (1:26)
3. Ovaj grad (2:56)
4. NS (2:16)
5. Daj šta daš (3:06)
6. Hajde (1:30)
7. Želim da budem kao ti (2:16)
8. Satana prdi u moje lice opet (1:56)
9. Aliens From Zedox 3 (2:28)
10. Škola (2:23)

11. Noćas ne želim da budem sam (2:03)
12. Znam šta me čeka (3:08)
13. Facebook manijak (2:31)
14. Jose (3:25)


Sve pesme snimljene 2009. godine, u studiju Piknik.
Snimatelj i producent: Miroslav Majkić
Autor kompozicija i tekstova: Saša Štajnić
Osim 5 i 14, kompozicija: Srđan Bjedov
Aranžmani: Tizzies

Boris Taševski - vokal
Srđan Bjedov - bas gitara
Ozren Lazić - bubanj
Saša Štajnić - gitara

Tizzies se zahvaljuju:
Saviću - najboljem prijatelju kojeg jedan bend može da ima, Majkiću na snimku, sugestijama, vokalima, kafi 3 u 1 i strpljenju, Darku na fotografijama, Ivani, Sviliju na omotu, Krisu, Ivici, Okiju, Igiju, Adamu, Džou, Stanaru, Ivani, Josiću, Borisu, Milošu, Miroslavu, Komandant Adamu, Minji, Siniši i Paklenoj Pomarandži, Shombkeli, Goksiju, Kolaru, Nori, Gvozdenom, Andrašu, Arpadu, Dimitriju, Ačosu, Tatjani i Jasmini...
Zahvaljujemo se publici, porodicama i prijateljima na podršci, izdavaču i svim ostalim koje smo slučajno zaboravili.

Tizzies logo: Goran Josić
Omot: Swii
Foto: www.creative-stock-photo.com



Radnička

Sada je jasno da kasno je
kasno za promene
mi smo svoj put izabrali
i dobro smo učinili

Radimo teško, pljujemo krv
a onda naplatimo svoj trud
kada šakom o šank udarimo
i zajedno uzviknemo

Daj dva dupla vinjaka (vinjaka dupla daj)
isto tol'ko piva (daj još dva)
jer veče brzo prolazi (pa tek smo počeli)
ako k'o jutro dolazi

Pa daj još dva dupla vinjaka (a sada rakija)
i čet'ri piva ladna velika (još dva, još dva)
jer veče brzo prolazi (pa tek je tri)
ako k'o jutro dolazi

Svako jutro mamurni
svako veče rastureni
al samo tako možemo
nedelju da preguramo

Koju gustu spičimo
proces da ubrzamo
al najviše uživamo
kad zajedno uzviknemo

Daj dva dupla vinjaka (može i flaša)
isto tol'ko piva (al da su ladna)
jer veče brzo prolazi (tu lezi)
ako k'o jutro dolazi

Pa daj još dva dupla vinjaka (i crna vina)
i čet'ri piva ladna velika (aj' 'vamo curo)
jer veče brzo prolazi (ma jedva je četri)
ako k'o jutro dolazi

Daj dva dupla vinjaka (jes' popio)
isto tol'ko piva (još jedna tura)
jer veče brzo prolazi (ma, ko ga jebe)
ako k'o jutro dolazi

Pa daj još dva dupla vinjaka (samo sipaj)
i čet'ri piva ladna velika (davaj, davaj)
jer veče brzo prolazi (nemoj zajebavati)
ako k'o jutro dolazi

U, jebote, već svanulo
jar ja prvu radim danas?


Jadna ekipa

Je'n, dva, tri, i

Mnogo ti je jadna ekipa
to bi trebalo da znaš
mnogo ti je jadna ekipa
gomila luzera i fensera

Upoznaj neke nove ljude
za druženje i podršku
upoznaj neke nove ljude
još nije kasno za to

Prijateljstvo mnogo znači
znaš dobro kako živimo
prijateljstvo mnogo znači
samo tako opstajemo

Ali možda tebi treba
tvoja jadna ekipa
možda tebi prija društvo
fensera i luzera

Nađi neku bolju ekipu (od nas)
nađi neku bolju ekipu (od nas)
nađi neku bolju ekipu (od nas)
nađi neku bolju ekipu (od nas)

Nađi neku bolju ekipu (od nas)
nađi neku bolju ekipu (od nas)
nađi neku bolju ekipu (od nas)
bolju ekipu, bolju ekipu od nas


Ovaj grad

Lutam gradom ko muva bez glave
tražim neku zabavu
al gde god odem - isti ljudi
i pogledi što pitaju

Ko je on, ma znam ga ja
od pre par godina
loša mjuza i jeftina cuga
i uvek ista priča

Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?

Priđem ti dobro i bacim koju foru
vidim - smeješ se
al već posle druge cuge
polako gubim te

Shvataš da sam bio bar
s dve tvoje drugarice
i više ništa ti nije smešno
jer, kao znaš me

Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?

Polako gubim nadu svu
da ću naći zabavu
shvatam - više nisi tu
vraćam se vernom pivu

Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?
Zašto je ovaj grad mrtav i sam?


NS

Život ovde često je sranje
pobunu, pivo i granje
al nisam skenjan, nisam skenjan
Nikad! Nikad!

Dok se penjem na tvrđavu
sećanja mi naviru
u tebe uzdam se
doći će do promene

Novi Sade! Novi Sade! Moj omiljeni grade
Novi Sade! Novi Sade! U tebi mi život stade
Novi Sade! Novi Sade! Moj omiljeni grade
Novi Sade! Novi Sade! Da l' za nas ima nade?

Danju pored Dunava
noću ispred dragstora
Indexi, gajba piva
Uvek! Uvek!

Ruše te i grade te
sada stalno gužva je
al i ti ne daj se
tvoj duh u nama ostaje

Novi Sade! Novi Sade! Moj omiljeni grade
Novi Sade! Novi Sade! U tebi mi život stade
Novi Sade! Novi Sade! Moj omiljeni grade
Novi Sade! Novi Sade! Da l' za nas ima nade?


Daj šta daš

Mama, sad imam plan
spakuj mi kofer, ja krećem za dan
i ne znam da l' ću da se vraćam
sve dok mogu da ih plaćam

Da plaćam za ta mlada tela
nije bitno da l' su crna il bela
sve dok mogu da ih imam
za par evra celu noć kidam

Daj, daj... daj, daj mi seks sad
daj, daj... daj, utoli mi glad
daj, daj... daj šta daš
daj, daj... nemaš prava da biraš

Jako sam glup, ćelav i deb'o
jako sam se u životu sjeb'o
jako sam stalno totalno sjeban
ovde imam sve što trebam

Jer njihova beda je moja sreća
večeras dušo ti si mi treća
za nešto blata ili par cuca
srce mi ponovo srećno kuca

Daj, daj... daj, daj mi seks sad
daj, daj... daj, utoli mi glad
daj, daj... daj šta daš
daj, daj... nemaš prava da biraš


Hajde

Razumem ja tebe al zar mora tako svaki dan
gubim strpljenje i više se ne zabavljam
pogle' na šta ličim, polako se raspadam
neću ja sebe iz delova da sastavljam

Hajde, hajde, zar ne vidiš da trudim se?
Hajde, hajde, izađi mi u susret da se osetim bezbednije


Želim da budem kao ti

Sećam se nas sad pre par godina
ostao si isti, kod mene je bilo promena
vreme ne može da izleči baš sve
neke rane su bile previše duboke

Nikad nisi imao prave prilike
nikad ti nisu ni trebale

Bez stida i lažnog ponosa
bez pitanja i odgovora
želim da budem kao ti (kao ti)
želim da budem kao ti (kao ti)
želim da budem kao ti (kao ti)
želim da budem kao ti (kao ti)

Ljubomoran otkad te poznajem
sve što imaš hteo sam za sebe
tebi nikad ništa nije trebalo
svoju sreću si skroz sam izgradio

Nikad nisi imao prave prilike
nikad ti nisu ni trebale

Bez stida i lažnog ponosa
bez pitanja i odgovora
želim da budem kao ti (kao ti)
želim da budem kao ti (kao ti)
želim da budem kao ti (kao ti)
želim da budem kao (kao)
želim da budem kao... ti


Satana prdi u moje lice opet
Otvorio sam oči
zniojav, gladan i mamuran
a do kraja dana
biću dobro i izjeban

Telefon zvoni
sa druge strane tvoj glas
dosta ti je svega
i nema više nas

A Satana prdi, a Satana prdi
a Satana prdi u moje lice
Satana prdi, a Satana prdi
a Satana prdi u moje lice

Spas tražim u cugi
trčim do dragstora
usput gubim novčanik
i paket začina

Dok ispijam pivo
prilaze tri pajkana
nosi moju ličnu
sa osmehom đavola

A Satana prdi, a Satana prdi
a Satana prdi u moje lice
a Satana prdi, a Satana prdi
a Satana prdi u moje lice

A Satana prdi, a Satana prdi
a Satana prdi u moje lice
Satana prdi, a Satana prdi
a Satana prdi u moje lice


Aliens From Zedox 3

I've seen a saucer, baby
I've seen it coming so far away
But I didn't know, baby
That a fuckers work here, see

They said, baby
The would stay for just one night
Have a warm shower
And grab a baked pie

But aliens from Zedox 3
have a full control over me
Always sit and watch my T.V.
While I cook and clean for fucking show Zedox 3

Alien fuckers
God damn
Alien fuckers
I'm their man

I tried to fight, baby
I tried to run away
But I can't waste, baby
For making me sane

Yes, I tried to run, baby
but it's only in the vain
'Cos these alien fuckers
Seem they gonna show my brain

Aliens from Zedox 3
have a full control over me
Always sit and watch my T.V.
While I cook and clean for fucking show Zedox 3

Alien fuckers
God damn
Alien fuckers
I'm their man


Škola

Dosta, dosta, dosta, svega mi je dosta
idem da se bacim sa nekoga mosta
nije li šteta, tek 16 mi je leta
već mi je dosta ovoga sveta

Nikad ne stignem na vreme u svoju školu
ko je lud da se budi u ranu zoru
kada krenem, jutro još ne svane
zar tako da provodim svoje dane

Svako jutro mama me budi
glava mi puca, hoću da poludim
budilnik zvoni, u školu me goni
ja samo hoću u krevet da zaronim

Nikad ne stignem na vreme u svoju školu
ko je lud da se budi u ranu zoru
kada krenem, jutro još ne svane
zar tako da provodim svoje dane

Svaki dan tako umoran
samo želim malo da se naspavam...


Noćas ne želim da budem sam

Slušaj me bejbe, želim nešto da znaš
naše vreme je prošlo, ali pa šta
zašto nebismo jedno drugom pomogli
noći su duge, a mi tako slobodni

Noćas ne želim da budem sam
otvori usta da ti ga dam

Razumi me bejbe, ne mislim zlo
ako razmisliš dobro, skroz je logično
zašto nebismo jedno drugom pomogli
noći su duge, a mi tako slobodni

Noćas ne želim da budem sam
otvori usta da ti ga dam

Vozi, vozi

Noćas ne želim da budem sam...

Gradom lutam, devojke pratim
ali tu si uvek, sam se vratim
uzimam telefon, okrećem tvoj broj
uzmi me bejbe, ja želim biti tvoj

Noćas ne želim da budem sam
otvori usta da ti ga dam

Noćas ne želim da budem sam
otvori usta da ti ga dam
da ti ga dam, dam, dam


Znam šta me čeka

Znam šta me čeka
al sam spreman za to čitavog veka
ti samo dalje klimaj glavom
dok u sebi znaš da sam upravu

A vreme stoji
i ništa drugo ne postoji
iako znam da sada sve je jasno
za promene ipak je kasno

Znam šta me čeka
al sam spreman za to čitavog veka
ti samo dalje klimaj glavom
dok u sebi znaš da sam upravu

Znam šta me čeka
i neće biti brzoga leka
dok se san sada stapa sa javom
ja i dalje znam da sam upravu

Znam šta me čeka
al sam spreman za to čitavog veka
ti samo dalje klimaj glavom
dok u sebi znaš da sam upravu

Znam šta me čeka
znam šta me čeka
znam šta me čeka


Facebook manijak

Da l' sam zauzet ili ne
pogledaj Info, saznaćeš sve
ja sam Facebook manijak
pogledaj moje slike s mora
u folderima - Egipat, Crna Gora

Ja sam Facebook manijak - u ekran buljim ceo dan
ja sam Facebook manijak - uvek tu, uvek online
ja sam Facebook manijak - svaki sat drugu misao dam
ja sam Facebook manijak - hiljadu prijatelja, opet sam sam

U milion grupa član sam ja
Toše i pravde i Kosova
ja sam Facebook manijak
da li prdim ili kenjam
vidi status, stalno ga menjam

Ja sam Facebook manijak - u ekran buljim ceo dan
ja sam Facebook manijak - uvek tu, uvek online
ja sam Facebook manijak - svaki sat drugu misao dam
ja sam Facebook manijak - hiljadu prijatelja, opet sam sam


Jose

Jose, I saw him coming
First time he brought an axe
You better start running
If you don't want be an ex

He looks pretty pissed off
He looks pretty mad
You better make run for it, Jose
If you wanna save your head

Now, don't give me the look, Jose
You know what you've done
I can't even leave a man
Can only ask him to use a gun

He looks pretty pissed off
He looks pretty mad
You better make run for it, Jose
If you wanna save your head

Nobody's fault but yours, Jose
Nobody's fault but yours...

You know what you've done
You know what you've done
You know what you've done
You know what you've done

You know what you've done
You know what you've done, yeah
You know what you've done, you motherfucker
You know, you know, you know, you know

Nobody's fault but yours, Jose
Nobody's fault but yours...

Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
You know what you've done
You know, you know what you've done

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma