15. 7. 1983.

Talas - Perfektan dan za banana ribe [^] [~]

Sarajevo Disk - LP 2140
Datum rezanja vinila: 15.07.1983


1. Sama
2. Stal-no
3. Banana reggae
4. Brodovi
5. Daj mi znak
6. Kraj
7. Gorke suze L.M.
8. Čarobnjaci ulice



Mira Mijatović - vokal
Bojan Pečar - vokal, bass, gitara, sintisajzeri, udaraljke

na ploči su još učestvovali:
VD - bubnjevi, udaraljke (3,7)
Milan Mladenović - gitara (2,3,5,7)
Vuk Vujačić - sax (3,5,7)
Mića Bubalo - ritam mašina
muzika, tekst, aranžmani: TALAS

snimljeno u studiju "MS"
produkcija: Boban Petrović i Bojan Pečar
snimatelj: Boban Petrović
art & craft works by Stanko Panic
ostvarenju projekta nesebično su pomogli i: Margita Stefanović, Bane Parmaković i Bojan Žegarac



Sama

Iako osećam te dok dan se budi
dok pršte ptice i dok zvona zvone
zbog tebe ne znam ni da l' postoje ljudi
i sve što volim da li s tobom tone
o, osećam to

Uzalud dozivam nebo da mi kaže
da sve je stvarno i da tako mora
plašim se da sama nikad neću znati
da l' živim život nekog drugog stvora
o, osećam to

Ružni sni
kao psi
prate me

Shvatam da sam sama
neću moći sama
neka vreme počne već
da me uzima

Rudi, ne diraj mi grudi
moje telo pripada
drugim ljudima

Shvatam da sam sama
ostala sam sama


Stal-no

Stal-no ih zanima kakve će boje biti kraj
žele da pronađu ko će sreću da im da

Vreme te stiže, nabavi kartu za bolji film
običan vojnik, sitne borbe, a veliki rat

Stal-no ih zanima čime će platiti za sve
hteli bi da znaju ko je kriv što je vreme iza njih

Daj mi kaži sada gde si ti
neću moći da sam sam
daj mi kaži sada gde je mir
gde je svet a gde sam ja

Zato su stalno umorni, misle da rade i vrte se u krug
zato su stalno umorni, zato su stalno kao i ja
zato su stalno umorni, misle da rade i vrte se u krug
zato su stalno umorni, zato sam jedan, zato sam sam


Banana reggae

Kisela usta, ružan dan
dobijam jedan život na dar
hajde sa mnom negde daleko na jug
sve će već nekako bez nas

Neke nove daljine me zovu
život je negde daleko
gde nismo ti i ja
neke nove daljine me zovu
život je negde daleko
gde nismo mi

Kisela usta, ružan dan
dobijam jedan život na dar
rastu nam loša deca
i loši ljudi od njih
valjda je neko za to kriv


Brodovi

Siv i prljav grad
budi se iz sna
gledaj u svoj trag
nisi kao ja

Gledaj snove, gledaj u noć
dan je predug, on nema moć
da da
to što znam ja

Noću dolaze brodovi
nose želje i poljupce
nose smeh
klovnovi, miris ljubavi
žuti konji i med


Daj mi znak

Svi su ljudi prestali da dolaze
ti si tu i sve drugo mi nestaje
u očima ti vidim strah dok prilaziš
moje ti se nago telo predaje

Daj mi bar
znak da gledaš i pratiš me
znaj
strah će brzo da nestane
želim još
da te skidam u prolazu
znaj
to me strašno uzbuđuje


Kraj

Zlatna noć, mir i usnuli grad
prava moć, hir i ljubavna glad

Sanjaj me, glumi sjaj
smeši se i ruke mi daj

Samo nasmeši se
ruke mi daj

To je kraj, nisam više svoj
to je kraj, vidim se u njoj
na dno sam pao za tren
borim se da ne budem njen

To je kraj, već me mori glas
to je kraj, tražim sebi spas
na dno sam pao za tren
borim se da ne budem njen

Povratak, glas i dirljiva laž
postajem i rob i kraljičin paž


Gorke suze L.M.

Plakao je kada nam je rekao da sam umrla
a ja sam ga gledala i mislila sam da greši
a on je plakao i lice mu je bilo skroz mokro
a ti si se izgubio u brzom pesku
i nisi mi rekao kada da ti dođem
pa sam išla i gledala reklame
i uvek sam volela crnu boju
ali sladoled je beo, ti to nisi video
mene u ice-cream reklami
ja volim taj engleski i crnu boju, ne foliram
mislim da sve to nije istina
o Bože, kako smo mogli izgubiti crni pesak
ne mogu naći svoju skromnost
možda mi i nije žao što nisam u reklami

Ipak samo ja znam...
baš je dobro što znam

Mračno je, ulazim, hoću s nekim da provedem noć
znojave nakaze pogledima traže gde sam ja
prestajem da osećam, želim da mi kažeš da si moj
ruski kraljevi ponovo se spremaju na put


Čarobnjaci ulice

Šta se to zbiva, čudne slike u njegovoj glavi
boje su jake, da li se pravi
ili sniva
ne traži mu oči, on se skriva
dok korača putuje on
i biva ...

On se ne boji
nije on lud
čarobnjaci ulice
vode ga na put

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma