26. 5. 1983.

III kanal - III kanal [*]

Diskos - LPD-9040
Datum rezanja vinila: 26.05.1983


1. Lena (4:26)

(Novoselac-Ćuk-Lalek)
2. Telefon (3:14)
(Novoselac-Ćuk-Novoselac)
3. Ti odluči sve (4:24)
(Ćuk-Ćuk-Spasevski)
4. Prijateljica (2:52)
(Novoselac-Ćuk-Ćuk)
5. Mogao sam (je) (4:11)
(Ćuk-Ćuk-Mujkić)
6. Voliš ga (4:10)
(Ćuk-Ćuk-Matica)
7. Takav sam (3:18)
(Ćuk-Ćuk-Ruvčevski)
8. Muško društvo (2:48)
(Mujkić-Ćuk-Mujkić)
9. Branka (2:55)
(Damjanović)
10. Dobit ćeš svoje (3:17)
(Ćuk-Ćuk-Ruvčevski)

Glavni i odgovorni urednik: S. Tomić
Urednik: R. Kopun
Recenzent: M. Tasić
Producent: Mario Damjanović
Ton majstor: J. Mlinarić-Truli
Dizajn: Goran Delić
Foto: Krešo Tadić



Lena

Gdje li si ga samo našla
pravi je debil
imaš signal, a ti dobra
što će ti on Lena

Iz tvog oka, iz tvog glasa
viri slatki bijes
možeš naći sto put boljeg
što će ti on Lena

Sad si odrasla, sad si zrela
trebaš nekog, to znam
da u tebi probudi ženu
barem nekog ko ja
Lena


Telefon

Halo, tko je to
ja sam, da, ne čujem šta
glasnije, ne čujem sve
nazovi me još jednom

Halo, ja sam to
ti i ja, ma ne mrziš ma
gadan je, već čujem sve
nazovi me još jednom

Kad me nazove, ne čujem ni riječ
već sumnjam u vlastiti zvuk
a kol'ko sam puta joj rekao do sad
- daj, popravi taj telefon


Ti odluči sve

Nisam htio tebi dalje bol
bio je to samo nov
nepromišljen hir moj

Pusti me
i ti odluči sve

Znam da ovo nije prvi put
razgovore stare
opet vodićemo sad

Nemoj tražit
objašnjenje za to
nemoj davit
razlog ne znam ni ja
jer moja podsvijest je zla

Ne mogu obećat, to znaš
čemu opet nadati se
da je zadnji put


Prijateljica

Stojim tu, kad odjednom
stvori se Ana X
pita me - što ti radiš tu
ja rekoh - vidiš da čekam nju

Kaže mi - ona neće doć
jer sa starom je morala van
išli smo slušat ploče kod nje
tek toliko da ne budem sam

Njena najbolja prijateljica
zavela me i odvukla od nje
njena najbolja prijateljica
zavela me i rekla joj je sve

Ujutro čujem zloban glas
pita - kako si proveo dan
mislio sam na tebe, kažem
i bio sam tužan i sam

Pa kaže, zašto joj lažem, misli ona
kaže, Ana je rekla sve
nek mi je sretno, nikad neću
više ništa dobit od nje


Mogao sam (je)

Bio je to tulum loš, pomalo grub
sedila je sama i gledala u mene kroz dim
mračno što je htjela, možda samo razgovor trul
a ja sam bio lijed, magnet kosti i mjetar klupa

A mogao sam (je) pitat da pleše sa mnom
mogao sam (je) tražit da se vidimo sutra
mogao sam bilo kakvu izvaliti glupost
mogao sam (je), ne znam što sam sve mogao

Bio je to tulum loš, pomalo grub
ostala je samo ona u sjećanju mom
ni sam ne znam zašto pamtim proklet pogled njen
al prošao je lak i tko i ovaj put


Voliš ga

Ne trebaš mi reći jer tvoj pogled kaže sve
ti čekaš neke dane da se vrate
i premda znaš da kol'ko bolje sanjaš stare sne
i uz suze čekaš san u sitne sate

Voliš ga, shvatila si kasno
sad si ga izgubila zauvjek, jee....
htela si igrat igru koju ne znaš
sad moraš platit ceh

Bilo ti je smješno kad si rekla da je kraj
sigurna si bila da te voli
htjela si dokazat nešto više, ne znaš što
tad nisi mogla znati da to boli


Takav sam

Nisam šminker i nisam fin
nisam mamin i tatin sin
takav sam i njega trebam se
i zato idi, uzmi me

Nemoj se truditi, vjeruj mi, uzalud je
nikom to uspjelo nije, pa neće ni tebi
tvojim torturama dosadnim sada je kraj

Takav sam i takav želim bit
tvojih prigovora već sam sit
ako kad promjeniš ukus svoj
probaj nazvat, znaš moj broj


Muško društvo

'Ajde s nama, daj požuri, 'ajmo van
ući sad ne mogu, ona je tu gola
daj opusti, budna je došla drugi dan
dušo, daj se spremi, imam hitnog posla

Muško društvo
ne oblači od nje već ko zna koji put
muško društvo
meni uvjek garantira probud


Branka

Branka

Uzalud me čekaš Branka
dok se veče spušta na naš grad
i dok drugu ljubim

Uzalud me čekaš Branka
jer sad je svemu kraj
šta je bilo, bilo je

Branka
zašto čuvaš uspomene
kada više nisam tvoj?
Branka
zašto sve ne zaboraviš
i ne nađeš drugog?

Uzalud me zoveš Branka
dok se veče spušta na naš grad
i dok drugu ljubim


Dobit ćeš svoje

Ti si glavna, ti si super, ti si savršena stvar
ti si nešto iznad svega, i ne postoji taj par
pred frajerima svojim nikad nisi bila fer
al naletićeš ti jednom već na neku mušku zvjer

Hej, dobićeš ti svoje
hej, dobićeš ti svoje, dobićeš, dobićeš
hej, dobićeš ti svoje, dobićeš ti svoje
hej, dobićeš ti svoje

Ti si cepična do daske, ti si umišljeni film
ti si bjedni mali narcis i ne postoji tvoj tip
još jednom ne do sada nisi ljubav htjela dat
ali kad-tad će ti doći glave neki muški gad

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma