19. 3. 1983.

VIA Talas - sa kompilacija [^]

Hawaii (najlepši kraj)
Lilihip (my boy lollipop)
Ti


postava 1981:
Miško Petrović - bas, gitara i prateći vokali
Dušan Gerzić - saksofon, bubnjevi
Mira Mijatović - vokal


postava 1983:
Mira Mijatović - vokal
Bojan Pečar - vokal, gitara, bas, sintisajzer



Artistička Radna Akcija - Beograd '81
Jugoton - LSY 61650
1981
Hawaii (najlepši kraj)

Ima jedan opjevani kraj
kažu to da je raj
znate svi da mislim na Havaje
al ja znam još ljepši kraj, a to...

Ja neću poći na Havaje
dok ljeto na Jadranu traje
jer znadem da ne postoji
ljepši kraj je do Jadrana

Kad mjesec zablista i sunce kad sja
ne mogu nadivit mu se ja, stog
ja neću poći na Havaje
na Jadranu ljetovat ću ja


Lilihip (my boy lollipop)

Moj si lilihip
za mene ti si najdraži
i tako svakog dana
ja maštam o tebi

Moj dečko najdraži
ti moj ćeš uvek ostati
to svakog dana slušam
tog mladića glas

Ja volim, ja volim, ja volim te
i to znaju sada svi
ja želim, ja želim, ja želim te
i zato uvjek budi moj

O, moj si lilihip
i zato šapni volim te
ti meni značiš sve
više od luke i mene

O, moj lilihip
o, mali lilihip
slatki lilihip
ljupki lilihip
dragi lilihip
...


Ventilator 202 Demo Top 10
PGP RTB - 2121336
1983
Ti

Gledajući kako šeta sama
dok je svuda samo nežna tama
veruje da nestaje

Razne želje i poneka nada
sama je i sive oči grada
uzalud je gledaju

Ulice se čine kao mračno more
sve se gasi i još samo bore
sećanja što nestaju

Da li znaš da ljudi svi
da sve ljubavi i sni
traju samo jedan dan
kad sva prođu nadanja
i kad minu zvuci svi
posle svega biću ja i bićeš ti

Ti - usne i dolasci
ti - predugi zalasci
ti - hodaš i nestaješ
ti - osmeh i koraci
ti - tajne u poruci
ti - traješ i nestaješ

Za trenutak prijateljstva
miran sam i sva prokletstva
pristajem da podnosim

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma