21. 4. 1983.

Parni valjak - Glavnom ulicom

Suzy - CBS 25458
Datum rezanja vinila: 21.04.1983


1. Glavnom ulicom (2:18)
2. Kao prije (3:49)
3. Hajde kaži pošteno (4:05)
4. Trebaš mi (2:42)
5. Ne zovi (2:39)
6. Noćas mi se hoće (2:36)
7. Ma 'ajde (gledaj stvari mojim očima) (2:54)
8. Ne ostavljaj me samog (1:40)
9. Zapleši sa mnom ovu noć (4:05)
10. Kaži mi (2:06)

11. Nataša (3:07)
12. A ja bih sa vragom... (4:12)


GLAVNOM ULICOM je osma ploča grupe "Parni valjak" snimljena tokom ožujka i travnja u J.M. studiju u Zagrebu
Autor je Husein Hasanefendić osim - "Ne ostavljaj me samog" Srećko Kukurić i "Zapleši sa mnom ovu noć" Rastko Milošev

Uz članove grupe "Parni valjak": Aki Rahimovski (vokal, klavir), Husein Hasanefendić (gitare), Srećko Kukurić (bas), Rastko Milošev (gitare), Paolo Sfeci (bubnjevi), svirali su: Miroslav Sedak (saksofon), Rajko Dujmić (klavijature) i Ivana Filić (vokal)
Snimatelj i koproducent je Hrvoje Hegedušić, a producent Husein Hasanefendić
Fotografije za omot i plakat snimio Dražen Kalenić
Design: Mirko Ilić (Studio "SES"), Milan Škrnjug

Muzički urednik: Ranko Antonić
Glavni i odgovorni urednik: Zlatko Novak



Glavnom ulicom

Hajde, pođi sa mnom
glavnom ulicom
Hajde, pođi sa mnom
čudna su vremena
ne mogu sam

Dječaci se trude
da djeluju grubo
djevojke su daleke
Ovo su ta vremena moderna
ja više nisam siguran

Hajde, pođi sa mnom
s' vremena na vrijeme šapni: 'Volim te'
Hajde pođi sa mnom
čudna su vremena
trebam te

Ništa više, ne shvaćam
ponekad, osjećam se star
tri koraka od ludila
a to mi se ne dopada!

Hajde, pođi sa mnom!
Glavnom ulicom!


Kao prije

Ona izvodi fino nestajanje
topi mi se u rukama
U njenoj igri, grubosti nema
polako me priprema

Ona izvodi fino nestajanje
ostavlja mi prazno tijelo
Na moja pitanja ne daje odgovor
izbjegava razgovor

Ispravi me ako griješim
vjeruj volio bih to
Ispravi me ako griješim
kada kažem da više nije, kao prije

U njenim očima nema one vatre
što me nekada grijala
Ne pamtim kad se zadnji puta
od srca nasmijala

Ispravi me ako griješim
reci da nije istina
Ispravi me ako griješim
kada kažem da više nije, kao prije

Ispravi me ako griješim
kaži da je ružan san
Ispravi me ako griješim
kada kažem da ništa nije, kao prije


Hajde kaži pošteno

Jutro k'o svako jutro
dosadno i lijeno
Ne želim otvoriti oči
oko mene, ništa njeno

Što se desilo?
To nije normalno
ne mogu si pomoći!

Tumaram besciljno
duša i tijelo se razilaze
oko mene, sretni ljudi
u nebo odlaze

Hajde kaži pošteno
da li sam ti ikada
učinio nešto nažao!
Hajde, hajde kaži!

Zar nije bilo jednostavnije
da stisneš malo i priznaš sve
Da ne činiš budalu od mene?

Zar sam to zaslužio?
Tvoje snove sam čuvao
mrzim da priznam, al' boli me


Trebaš mi

Mogla si i bolje proći
nemam mnogo da ti kažem
Ne znam što mi nosi sutra
samo jedno znam da

Trebaš mi
molim te ne odlazi
jer trebaš mi,
'ajde se predomisli

Imam tako nekih dana
ne znam, što sa sobom
Zadnja stvar što želim
svađe su sa tobom

Oprosti, što ponekad
ne biram riječi
Ja ne mislim tako
ti znaš da

Pitaš da l' ce naša ljubav trajati.
Ne znam, budi uz mene,
Tako, tako cemo saznati.

Ja, ja pomalo sam umoran
ja, ja, dušo, suviše sam nervozan


Ne zovi

Bili smo djeca, ulica
zaboravljenih predgrađa
priča nam je, trajala kratko
al' i to se događa

Imali smo svoju šansu
nije važno, tko je kriv
tebi on je bio draži
a ja sam sretan, što sam živ

Stvari teku, mimo nas
mi smo samo, brojevi
potrošači vremena
obilježeni zvijezdama

Ne zovi
Ne zovi više, molim te (nikada), moj broj
Zaboravi
da sam nekad bio tvoj

Žao mi je kada kažeš
da nisi sretna s' njim
izbor je bio tvoj
što ja, imam s' tim?

Molim te, ne zovi više
ne otvaraj mi stare rane
ako tražiš utjehu
potraži je, s' druge strane


Noćas mi se hoće

Kod tebe je uvijek sve na mjestu
uvijek paziš kako djeluješ
Iako to sakrivaš, jako ti je stalo
što drugi misle i govore

Izbjegavaš da sa mnom ostaneš sama
nismo djeca, sredi se
Ne glumi, molim te, lutku iz izloga
to me tjera do ludila!

Hajde, da budemo loši
hajde barem ovu noć!
Hajde, da budemo loši

Noćas mi se hoće!
Koga vraga čekaš
vrijeme će proć'!

Daj promijeni ploču, uvijek preskače
zaboravi na pravila, opusti se
Ako ti je stalo, obećavam
nitko neće saznati!

Vječno istu priču, ponavljaš
al' jednu stvar, zaboravljaš
Ako mi se bude htjelo, otići ću
bez obzira na sve, prije ili poslije


Ma 'ajde (gledaj stvari mojim očima)

Šarene djevojčice lepršaju
proljeće je počelo
I ovoj smiješnoj kugli
ništa novo nije donijelo

Ja se smijem
a ti si opet ozbiljna
Vječno tražiš odgovor
na svoja pitanja

Učini kao ja
za drugo nema vremena

Ma 'ajde, gledaj stvari mojim očima!
Nema vremena za svađanja
pjesma kratko traje
(sve je jednostavno!)

Za ružne stvari
nismo krivi ni ti ni ja
Samo zato, što ti hoćeš
neće biti promjena

Pogledaj kroz prozor
gomila je, bezbrižna
Otkud ti ideja
da imaš izbora?


Ne ostavljaj me samog

Ne, ne, ne
ne opiri se vjetru
Da, da, da
pusti svoju sjenku

Danju uzmi sunčevu toplinu
noću gledaj mjesečinu!

Da, da, da
zaboravi na kišu
Ne, ne, ne
ne gasi mi vatru

Ne ostavljaj me samog
govori mi neprekidno lijepe riječi
Želim da me diraš
mami mojoj ti si uvijek "naj, naj, naj, naj, naj"!


Zapleši sa mnom ovu noć

Uzmi me sada
bez šminke, bez sjaja
Samo danas sam ovdje
samo danas sam tvoj

Vrijeme nam bježi
nedostaju dani
Tako malo smijeha
ostat' će iza nas

Zagrli me čvrsto
i ne brini, ja sam tu

Još jedna pjesma
još jedna litra
zapleši sa mnom, ovu noć

Znam da si sama
i ne čekaš nikog
A sutra je daleko
tko zna kada će doć'

Zato svu svoju ljubav
Sada mi daj!

Uzmi me, zaboravi sve
i ljubi me, k'o nikoga prije
Reci, da želiš i vrijeme će stati
isprazni čašu do dna

Nasmij se
nasmij se sada
Ravno iz srca
danas je dan

Zatvori oči
i pusti da traje
Pruži mi ruku
pokloni mi san


Kaži mi

Ti i ja, stranca dva
ja čitam novine, ti gledaš video
Kada ti pričam stvari, što me muče
imaš izraz, k'o da te se ne tiče

Kaži mi
što se dešava, kaži mi!
Što se dešava sa nama?
Da l' se to zove kraj?

Kad želim nježnost, a to je rijetko
gasi svjetlo, misli da sam netko
Drugi i znam, osjećam
da je gubim, kol'ko god se trudim

A ja bih da ti šapućem
neke lijepe, neke nježne riječi
O, moja djevojčice
skini barem, slušalice!


Nataša

Radi u "Drami" od sedam do tri
samo još, samo još jedna u gomili
bez one prave šanse, bez izgleda
i suviše obična

Vjerovala je, u ljubav k'o na filmu, svašta!
Gutala liker, ljubavne romane
Njen Valentino, bio sam ja
još uvijek nema svoga čovjeka!

Malo, malo van vremena
van golema prostora
Do gluposti poštena
jedina me razumjela

Nataša...

Često sam znao, navratiti malo noću
do njenog stana u predgrađu, sjećam se
uvijek je bilo tako toplo kod nje
i njene dobre vibracije

Nikada nije gurala ruke u gaćice
i nikada nije, gutala pilule
i nikada je nisam vidio bijesnu
ipak, zaslužuje pjesmu


A ja bih sa vragom...

Opet tjeskobe,
Strahovi stari.
Ispred mene
Nema ništa što obećava.
U mraku sjedim,
Hladno se znojim,
Proznajem javno,
A jedini nisam koji se bojim.

Ni stari mi nije utjeha neka,
Na njemu vidim što i mene čeka,
Rintao je čitav život,
A nema ništa osim godina.
Sve češće zaboravlja stvari
I kosti ga bole kad vrijeme se kvari.
A ni stara nije ništa bolje,
Nemaju volje,
Nemaju volje.

A ja bih sa vragom sklopio savez
I ne bi, ne bi pekla me savjest,
A ja bih sa vragom sklopio savez
I ne bi, ne bi pekla me savjest,
Da netko drugi stari 'mjesto mene,
Da slika zaustavi vrijeme.

Kosa me napušta brže no što treba,
I borim se k'o lud za svaki zub,
Al' vrijeme nosi svoje, vrijeme nosi svoje,
Sve je uzalud.

A i tebi, dušo, već vidim prve sijede,
A koliko još jučer bila si dijete.
I iako još uvijek izgledaš bolje
Od svake klinke što gradom šeće,
Žao mi je i zbog tebe i zbog sebe
Što to još dugo trajati neće.

I zato bih s vragom sklopio savez
I ne bi, ne bi pekla me savjest,
I zato bih s vragom sklopio savez
I ne bi, ne bi pekla me savjest,
Da netko drugi stari 'mjesto tebe,
Da netko drugi stari 'mjesto mene.

I zato bih s vragom sklopio savez
I ne bi, ne bi pekla me savjest,
A ja bih sa vragom sklopio savez
I ne bi, ne bi pekla me savjest,
Da netko drugi stari 'mjesto mene,
Da slika zaustavi vrijeme.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma