26. 4. 1997.

Nenad Radulović - Neša Leptir i Poslednja igra leptira - Modra bajka - Best of... [^]

ITMM - CD 4029
1997


1. Modra bajka (Sanja zna) (3:12)
2. Vrati se (4:35)
3. Dvadeset i dve (3:56)
4. Krug (2:59)
5. Taxi (2:50)
6. Mozak mi pomeraš (3:54)
7. Tibet (3:43)
8. Umiru jeleni (4:00)
9. Nataša (3:46)
10. Sličuge (3:06)

11. Dečko 'ajde oladi (3:39)
12. Havajska (3:52)
13. Grudi moje Balkanske (3:07)
14. Nana (2:50)
15. Osećam se blesavo (2:45)
16. Kurs za šmekere (3:37)
17. Majmunska posla (uživo) (1:42)
18. Try da duda da / Baba Višnja / Vratite moj mi Ford / Šamarima (Medley uživo) (11:29)
19. Fajront (0:37)


Krajem 1989. godine, Nenad Radulović pripremao je svoj novi, šesti po redu, muzički album. "Modra bajka" je jedina muzička numera koju je stigao da snimi. Ova do sada neobjavljena pesmam ujedno predstavlja i poslednji tonski zapis Neše - Leptira.

2,9 - LP "Napokon ploča..." 1982
3,10,14: LP "Ponovo ploča & druge priče" 1983
11,12: LP "Opet ploča - Srce od meda" 1985
4,5,8,13,19: LP "Grudi moje Balkanske" 1986
6,7,15,16: LP "Zajedno smo piškili u pesku" 1987

Numere 17. i 18. predstavljaju dajdžest (odlomak uživo) koncerata nenada Radulovića i Poslednje igre leptira iz Doma Sindikata.

Izvršni producent: Željko Radulović
Medijski sponzor: Naxi Business Line - Radio Naxi
Hvala: Bojani Barjušević i Kovačević Vladi



Modra bajka (Sanja zna)
(N. Radulović/N. Radulović/S. Milošević)

Kako da joj kažem bilo sta
kad sve što počnem ja
Sanja zna
to se dogodi
jer s njom nebo govori
jednom nogom gazi put
a drugom oblake

Nije svaka noć baš spokojna
a to Sanja zna
i dobri duh joj tad nebo otvori
kad god se probudi
budim se i ja

Samo Sanja zna
plavu stazu sna
samo Sanja zna
šta sanjam ja

Čudan je ovaj svet
skuplja led u džepove
Sanja zna da otopi sve to
i probudi se dan
baš kad se smrači sve
i udari me sjaj
i zvona otkače

Kad sve u modroj bajci
krene nizbrdo
Sanja zna
treba čekati
da ljubav nebo otvori
kad god se probudi
budim se i ja

Samo Sanja zna
plavu stazu sna
samo Sanja zna
šta sanjam ja


Majmunska posla
(uživo)
(N. Radulović/PIL)


...
ubrzaj malo
...

Ma, majmunska posla
nema veze baš to ime

Bu! Stade sve u deset sekundi


Try da duda da / Baba Višnja / Vratite moj mi Ford / Šamarima

(Medley uživo)

Try da duda da

Try da duda duda da
duda nej da da
ali try da duda duda da
duda nej da da
but samo try da duda duda da, čoveče
duda nej da da
ali try da duda duda da, da povučeš
duda ja nej da...

Baba Višnja

A ja
ja sam baba Višnja
pokojna baba hajduk Stanka... Veljka
oj devojko što ti viri butka

Ja sam predratna
institutka
jebem im ...

Meni je lično Vojvoda Stepa reko
gospođo, imate fantastičan rad nogu
bolji je nego kod nekih austrijanki
nego kod nekih indi-i-i-janki

Ja nisam ni Marija Antonaita
nisam ni kraljica Lelizabeta
ja sam... ja sam...
baba Višnja

Dosta! Devojčure jedna

Pre 2312 godina, zove mene
kraljica Kleopatra i kaže - Višnja!
Ja kažem - šta je Klea?
Ona kaže - Višnja!
Ja kažem - šta je Klea?
Kaže - pa meni dosadio život
u reko, jebe mi se
i meni je dosadio Jova veterinar
peta piramida levo
samo me juri, samo me gazi
samo me... opseda
kaže - nemoj da trokeljaš, nego idi na egipatsku pijacu
i kupi mi neke zmije da se otrujem
ja uznem pet dijamanata i odem na egipatsku pijacu
i vidim, ovi sa farmerkama se razbežali
pa, došla ova rimska policija

Vidim jedna tezga - kobre, dobre
al skupe u ... u egipatskoj valuti
vidim - druga tezga, zvečarke strahovite
pa skupo u ... isto u egipatskoj valuti
i u dinarima
treća tezga - belouške jeftine, ako reko, dobro
reko, dete, ja vidim zmigolje onako
reko dete, zavati mi jedno dve ipo kile odavde
odavde, odavde... odavde
jel može tri, može!

Zapakujem ja na te 4 kile belouški
a otrov sam kupila posebno u filter vrećicama
pa se posle te zmije pune
pa se uzima na svakih 6 sati po jedna zmija
to su ti egipatski lekovi, taj kobromicin
od Zvečibex, pa da, kobraksin i to

I odem ja kod one Kleopatre i kažem joj - Na! Truj se!
Ona kaže, pa čekaj Višnja, nećeš da se ljubimo onda?
Šta, da me poloviš? Jesi normalna!?
Pa da posle u istoriji egipatskih naroda piše
- da smo bile nenormalne
I onda, i tu se ona otruje
ona se otruje, i ja tako postanem kraljica donjeg Egipta
uz pomoć nekih svojih prijatelja faraona
koji su bili bosanci preko
jeste, jedan se zvao Ramzo, drugi... pa Himzo
treći... ćao!

Vratite moj mi Ford

Bila je tako lepa
uvek se prisetim nje
danima kiša liješ
uz most sanusanski most ... stojim sam

Ej kad bi znao ko je sada turira
ne bi mu kuplung, ne bi mu kuplung
ej kad bi znao ko to u njoj bere svećice
još nedozrele, sve je tu
a gde je moja limuzina?

Vratite moj mi Ford
vratite kola ta
jer mnogo para skoro
dadoh za njih ja

Ajdete rihteri
vratite moj mi Ford
više ne mogu ja
da dobijem kredit

Mislio sam da su žene
sve nevine i poštene
ili sam se prevario, mogu da vam kažem
u kola sam se zaljubio

Vratite moj mi Ford
vratite kola ta
jer mnogo para skoro
dadoh za njih ja

Ajdete milicija
pa šta da radim ja
šta vredi prijava
kad nemam kola ta

Vratite moj mi Ford
vratite kola ta
ubiću... šta da radim ja

Ajdete milicija
pa šta da radim ja
šta vredi prijava
kad nemam kola ta

Šamarima

Čujte, ti aplauzi nebi smjeli tolko dugo trajati
čekajte malo

Ti mi praviš strašne rane
ti lupaš sa strane
i kada mi lomiš koske
ti si tu...
...uvjek kraj mene

Od kada su igre grube
lijepo je znati
da čovjeka bije neko
kao ti
...nju niko ne tuče

Kao ti - šamarima
kao ti - šamarima
kao ti

Ti znaš da ja nisam
od jakih mišića
ti si ko bager
ja sam ko Fića
al ipak živim da znaš
ne tuku me ...

Kao ti - šamarima
kao ti - šamarima
kao ti

Ja nisam u gipsu
još ovu, dobro i da hodam
al nijednom prije
zavalila me nije ...

Kao ti - šamarima
kao ti - šamarima
niko kao ti

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma