8. 12. 1987.

Poslednja igra leptira - Zajedno smo piškili u pesku [^] [~]

PGP RTB - 2320157
Datum rezanja vinila: 7/8.12.1987


1. Ruska čokolada (2:44)

(Trad. N. Radulović-K. Kovač)
2. Sve od meseca (3:14)
(N. Radulović)
3. Osećam se blesavo (2:42)
(N. Radulović)
4. Mozak mi pomeraš (3:51)
(N. Radulović)
5. Što mi nisi rekla ranije (3:24)
(N. Radulović-N. Radulović-D. Stanojević)
6. Zajedno smo piškili u pesku (3:25)
(D. Stanojević-B. Đorđević-Stanojević, Radulović)
7. Kurs za šmekere (3:33)
(D. Stanojević-N. Radulović-D. Stanojević)
8. Tibet (3:39)
(N. Radulović-N. Radulović-K. Kovač)
9. Ljubim te (4:16)
(D. Stanojević)

NAZIV PLOČE "Zajedno smo piškili u pesku"
SNIMANO u studiju 5 PGP RTB
SNIMATELJ Đorđe Petrović
PRODUCENT Đorđe Debač
GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK Stanko Terzić
DIZAJN Branislav Stepanov
FOTO Zorica Bajin Đukanović

Pažnja svima koji slušaju: OVA PLOČA SE NE DEŠAVA NEKOM DRUGOM.
Ova ploča je plod dugogodsišnjeg kontakta "POSLEDNJE IGRE LEPTIRA" sa životom, svetom i okolinom...
Dok slušate i čitate ovu ploču znajte da je u PRAVIM RUKAMA. Da nema VAS ona ne bi ni postojala...
Sve što na ovom kružnom parčetu plastike možete čuti je DÉJÀ VU (Već viđeno). Sve ste to već doživeli (na sopstvenu odgovornost)...
Što više razmišljam o vama i kako godine odmiču sve više mi se čini da se odavno poznajemo. Kada ovu ploču budete stavljali na gramofon napregnite misli i budite sigurni. ZAJEDNO SMO PIŠKILI U PESKU.

NEŠA RADULOVIĆ

ZAJEDNO SMO PIŠKILI U PESKU snimljena je vrućeg avgusta, prohladnog septembra i hladnog oktobra burne 1987. godine, u studiju V PGP RTB. LEPTIRI (Miki, Gaja, Sale, Draško i Neša) upozoravaju publiku da su osim insekata za ploču zaslužni i još neki, te se na ovoj hartiji zahvaljuju... DVE TAČKE:
BORI ĐORĐEVIĆU na tekstu "Zajedno smo piškili u pesku", BATI KOVAČU na strpljenju, prijateljstvu i prenešenom muzičkom i ljudskom iskustvu! ĐORĐU PETROVIĆU na romanu "Bitka za zvuk" i dobro obavljenom poslu (Odlično si ovo snimio, biće u redu...), JELICI SRETENOVIĆ (bez nadimka KOKA jer ovo nije "Bolji život") na nesebičnoj pomoći i vragolastom vokalu u pesmi RUSKA ČOKOLADA! Hvala, hvala, hvala...
ALEKSANDRI KOVAČ na crnačkom vokalu u pesmi "Ljubim te".
DRAGOLJUBU, DELTI i MAČKU na kreativno-muzičkoj pomoći i zezanju!
DEVOJAČKOM HORU (Dragani, Božani, Nataši, Snežani i Brankici)... veliki POLJUBAC!
ZORICI, DUŠKU i BAKIJU na novom odelu za izlazak - ploče!
IVANU JANJIĆU najvećem disk-džokeju u svetu (i šire) na puštanju i razumevanju!
ROTVAJLERU ARONU što nam se pridružio na fotosima i njegovom gatdi FIĆI!
PITBUL TERIJERU ROKIJU - što smo ga se bojali
DUŠANU PETROVIĆU na moralno telesnom obezbeđenju.
LAMAMA sa TIBETA na telepatskom slanju teksta za pesmu TIBET!
KAPETANU i POSADI jedrenjaka NIRVANA na čijoj smo palubi napisali pesme LJUBIM TE i SVE DO MESECA!
... DOBAR VETAR I DOBRO MORE!
DIREKTORU i OSOBLJU HOTELA EKSCELSIOR na kafi i podršci!
SVIMA KOJI SU ZAJEDNO PIŠKILI U PESKU!
E, PA ŽIVELI!!!

POSLEDNJA IGRA LEPTIRA




Ruska čokolada

Mama, tata nisu tu
nemoj da se bojiš
ova noć je stvorena
poljupce da brojiš

Tako si mi slatka
tako si mi mlada
ne gledaj me mili moj
nisam čokolada

Tama nas je sakrila
zašto da se stidim
jedna sveća dovoljna
koleno da vidim

Nemoj da se izmičeš
kad znam šta nam treba
zašto ne bi ti i ja
leteli do neba

Мамы папьi дома нет
ничего бояться
приди, приди милый мой
будем целоваться
чего тебе надо - ничего не надо
ты не смотри на меня - я не шоколадка


Sve od meseca

Srce mi tuče
drugi te odveo u noć
sada me nećeš
al' red će i na mene doć

Doći će moj dan
doći će moj čas
doći će i mojih
pet minuta

Molim te Bože
da je bar jednom dotaknem
da se o njene
nemirne grudi spotaknem

Kad te vidim
tu me preseca
juriću te
sve do Meseca


Osećam se blesavo

Kad god te sretnem uvek daviš da smo ozbiljni ljudi
i pričala bi satima
meni je smešno jer te jedan golub ...... odozgo
i sve me to ne zanima

Kažeš da život danas nije ko što nekad je bio
da si depresivna danima
ja iza tebe brojim ljude koji zvižde u hodu
jer me to ne zanima

Osećam se blesavo
još me nije prestalo...

Neko se ženi neko udaje a neko još neće
i već si me udavila
ja samo čujem tvoje trala lala tralala bla bla
i sve me to ne zanima

A ti se sećaš da sam uvek bio na svoju stranu
i zezao se satima
sada je drugo vreme ozbiljno i ljudi su hladni
al' što to mene zanima
ne ne ne


Mozak mi pomeraš

Kad bi lako moglo da se kaže
reko bi' ti odavno...
kad bi srce mogo da ti prodam
već bi bilo prodano...

Dugo već ne dolazim bez veze
samo kada tvoji nisu tu
kažeš da me voliš kao brata
a meni je već muka od tog

Mozak mi pomeraš
a ništa ne shvataš
misli mi preturaš
s kraja na kraj

In fact, I'm gonna die

Nije lako kad mi sediš blizu
haljine su providne
nije lako kad ti gledam usne
ne greju, a vruće je


Što mi nisi rekla ranije

Kažeš mi da čekaš bebu
pa me pitaš šta mi je
što mi nisi rekla ranije

Šetaš nekog klipana
još me pitaš šta mi je
što mi nisi rekla ranije

Ja uvek zadnji saznam sve
to više tako ne ide

Što mi nisi rekla ranije
znaš da shvatam malo sporije
što mi nisi rekla ranije...

Listam playboy a ti kažeš
ima nešto zdravije
što mi nisi rekla ranije

Skupo vreme pa ne mogu
da ti kupim haljine
što mi nisi rekla ranije


Zajedno smo piškili u pesku

Ti si moja ljubav još iz obdaništa
kao mali nisam znao ništa
volim te, napiso sam u svesku
zajedno smo piškili u pesku...

S nekoliko mojih najboljih drugara
na tavanu igraš se lekara
a ja sam u parku čeko tvoje lice
da vidim sa druge strane klackalice...

Ti si dobra prema svima
ko hoće da te ima
i kapom i šakom
delila si svakom...

U školi su mi još kao osnovcu
kazali da mnogo podsećam na ovcu
posle pola litre alkohola
na sred stola igrala si gola...

Jednog dana kad padnem u komu
ličiće mi sve na humoresku
srešćemo se u staračkom domu
zajedno smo piškili u pesku...


Kurs za šmekere

Slušaj vamo i pamti sve
ovo je kurs za šmekere...

Svaki šmeker mora da zna
tuđa je žena najslađa
isto tako dobro mora da pazi
da ga njen muž ne nagazi

Ako je lepa ko truli zapad
ne čekaj ništa odma' u napad
ako je ružna i pravi odron
z a ž m u r i ...

Slušaj vamo to nije sve
ovo je glavno za šmereke
drži čvrsto oružje
pazi da ti ne padne

Ako ti ne da udri da boli
jer ko se bije, taj se i voli
ako je jača, neka te lomi
jer ko se bije, taj se i voli...

U eri side dobro pazi
bez kondoma ne izlazi
Ko?... Mi! Pa takvo je vreme
kondom rešava i vaše probleme

Čuvaj se onih što daju oglas
ne javljaj se na njihov proglas
ako si cava i lako se pališ
možes brak da zaglaviš

Slušaj vamo
to nije sve
drži čvrsto oružje
pazi da ti ne padne

Ako ti ne da udri da boli
jer ko se bije, taj se i voli
ako je jača, neka te lomi
jer ko se bije, taj se i voli...

Hoćemo? ...
Što? ...
'Ajmo malo! ...

Nemoj da me pitaš šta da se radi
ako ti kaže dečko o'ladi
neću da ti kažem mada znam
mućni malo glavom i sam

Slušaj vamo to nije sve
ovo je glavno za šmereke
drži čvrsto oružje
pazi da ti ne padne

Ako ti ne da udri da boli
jer ko se bije, taj se i voli
ako je jača, neka te lomi
jer ko se bije, taj se i voli...

A sad hoćeš, a?
Hoću.
A malopre nisi htela?
Nisam.
E pa sad neću ni ja.
E bogami hoćeš.
E bogami đevojko drago mi je da si pristala.

Kurs je sada završen - ti si šmeker!


Tibet

Kad stanu vetrovi sa Tibeta
kad sova danju bude lovila
kad preko sveta budu mora sva
ja te se neću sećati...

Kada iz peći krenu pahulje
i kada loše bude najbolje
i kada gore bude nadole
ja te se neću sećati...

Ni tvojih mirisa
ni tvoga ožiljka
ničeg se neću sećati...

Kada po vodi budu hodali
kad 4x8 bude 3
kad golubovi budu pričali
ja te se neću sećati...


Ljubim te

Prošla je gladna godina
od kada se nismo... ljubili
jedina
od kada se nismo... smejali
najdraža
i kao me munja udari
nad tvojom slikom srce preskoči

Kome li sada prodaješ
moje misli tvoja sećanja
jedina
sa kime slušaš Dylan-a
najdraža

Nikad nisam žalio
al' neki put poželim
da ...

Ljubim te
kao da nikad nisam...
ljubim te
pa makar proklet da sam...
ljubim te
zadnjih se reči plašim...
ljubim te...

Da li još sanjaš... ponekad
ljude sa grivom lavova
jedina
da l' se još plašiš gromova
voljena
još čujem zvuke tvojih koraka
al' pored mene nema nikoga

Prošlo je mnogo vremena
od kada se nismo... ljubili
jedina
od kada se nismo... smejali
voljena

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma