24. 4. 2011.

Rambo Amadeus & Mutant Dance Sextet - U Domu Sindikata [*]

Menart - CD 001
2011


1. Frustrations About Everything
2. Stupid For Jazz
3. Fantastične glasovne mogućnosti
4. Operater
5. Koliko je jedan?
6. Fela Kuti
7. Devet depresivaca
8. Urbano
9. Bumbarov let
10. Biti car

11. Guru Sizif
12. Demode
13. FAP mašina
14. Skutere
15. Mega Mix 01 (Samo balade + Jedno te isto + Amerika i Engleska + Zastavnik Džemo)


Tonski snimatelj: Sreta Kovačević
Mix&mastering: Vladimir Popović Pop
Selektor: Digital Mandrak
Producent: Antonije Pušić

Svirali:
Bubnjevi - Goran Ljuboja Trut
Klavijature i zvučni efekti - Vojno Dizdar
Bas gitara - Vladimir Čukić
Truba - Vladimir Mandić
Saxofon - Aleksandar Petković
Gitara, glas - Rambo Amadeus
Prateći vokal - Iva Kon, Jovana Ivanović
Tehničar na bini - Miša Amadeus

Autor tekstova i muzike: Rambo Amadeus
Aranžmane samoprijegorno radio: Mutant Dance Sextet
ali Petko i Vojno zaslužuju da ih da ih pohvalimo pred strojem

Producent koncerta: Vlado Janjić, Composite
P.R.: Tanja Malevanov
Organizator: Joca Dimitrijević
Dizajn: Milan Jovanović



Frustrations About Everything

We like to complicate music
playing to heal our frustration
about everything...


Stupid For Jazz

Too old for rock n roll...

Stupid for jazz...

Dobro veče, Dome Sindikata
dobro veče, Beograde
hvala vam što ste došli večeras
za sve koji nisu sigurni, ja sam Rambo Amadeus
sa nama su večeras:
Aleksandar Petković na saksofonu
Vlada Mandić svira trubu
Vojno Dizdar, klavijature
Vladimir Čukić svira bas gitaru
i bubnjar Trut svira bubnjeve

Stupid for jazz...

Too old for rock n roll...


Fantastične glasovne mogućnosti

Ja imam fantastične glasovne mogućnosti
ogroman raspon kristalne boje glasa
Montserrat Šaban Bandaranaike...

Ja nisam čovjek puno inteligentan
ne može se reć za mene da sam pametan i lijep
ipak je za mene čuo onaj gluvi
na ulici mi kaže "Rambo care" onaj koji je slijep

Mnogi bi dali kilo života
za dva'es grama talenta moga
al talenat nije mortadela
on na poklon dolazi

Rambo, care, kupi mi cigare
Rambo, care, kupi nam cigare

Ja imam fantastične glasovne mogućnosti
ogroman raspon kristalne boje glasa
Montserrat Šaban Bandaranaike
za mene je ...


Operater

Molim vas...
hitno me povežite s glavnim!

Jel to broj taj i taj?

Molim vas...
zovem osamnesti put
taka i taka stvar

Dobili ste govorni automat
komunikacionog biroa, centralne uprave,
komandnog štaba, regionalnog sektora

Operater, operater...

Ako želite da se žalite, pritisnite taster - 1
Ako želite da se hvalite, pritisnite taster - 2
Ako imate neki poslovni predlog, pritisnite taster - 3
U svakom trenutku možete dobiti pomoć operatera...

Operater, operater...
spoj me s ložom
sprema se sranje u parter

Ali gospođo
pa rekli ste mi da je na sastanku
sačekaću
gospođo
došlo je rotacione anomalije
ja imam rešenje
u pitanju su sekunde
gospođo

Dobili ste govorni automat
komunikacionog biroa, centralne uprave,
komandnog štaba, regionalnog sektora

Ako želite da se žalite, pritisnite taster - 1
Ako želite da se hvalite, pritisnite taster - 2
Ako imate neki poslovni predlog, pritisnite taster - 3
U svakom trenutku možete dobiti pomoć operatera...

Operater, operater,
spoji me s ložom
sprema se sranje u parter

Samo bubanj

Dakle kad smo već kod lože i partera
ja bi se zahvalio svima koji su
kupili karte u ložama
i platili ih duplo skuplje
zato što...
ta lova ne ide meni
mada ima dosta ovih koji su platili za mene, pa se ne sekiram
hvala vam što ste došli
ovaj koncert će bit malo duži
ali gledaćemo da završimo prije gradskog saobraćajnog
prije zadnje vožnje, tako da opustite

Operater, operater...


Koliko je jedan?

Kol'ko je 38x6?
A kol'ko je 35x5?
Kol'ko je 38x6?

Iako ne znaš kol'ko je 38x6
a ne znaš ni kol'ko je 38x5
mor'o bi znat da je 38x6 veće nego 35x5
inače ti džaba računica

Kol'ko je 1% na godišnjem nivou?
Kol'ko je 1% kamate na godišnjem nivou?
Kol'ko je 1% kamate mjesečno na godišnjem nivou?

Ako misliš da je to samo 12%
nemoj da se zadužuješ
e, da je meni imao neko ranije da kaže

2 i 2...
Koliko je 2 i 2...?
ako misliš da je to 5
ako ne znaš da je to 6
ako ne znaš da je to 16
ako ne znaš da je to 136
ako ne znaš da je to 236
nemoj da se kandiduješ

Koliko je 1...?

Naučnici su otkrili mnoga dostignuća u zadnjih sto godina
prvo je Einstein postavio teoriju relativiteta
a onda su postavili teoriju kvartova na mikronivou
pa se teorija relativiteta i teorija kvartova
nikako nisu mogle sjediniti
onda su se pojavili noviji
koji su nam uveli teoriju struna
i saopštili da živimo u 11 dimenzija
a ja vas pitam koliko je 1

Koliko je 1...?

Hvala

Mislim...
ima tih pjesama koje su napravljene da budu hitovi
i one koje su napravljene da budu mega hitovi
ova je naravno hit
hvala na strpljenju


Fela Kuti

Fela Kuti druže stari,
garav brate nesvrstani
sjećaš li se onih dana
kad smo rujno vino pili
u kafani mi smo
rujno vino pili svake noći
mi smo rujno vino pili,
pa kad bi popili sve količine
onda je komšinica Rada
odlazila do samoposluge da dokupi još vina
da se ne brukamo pred nako eminentnim gostima

Tito, Nehru, Naser...
Sirimavo Bandaranaike

Sjećaš li se kako smo se
provodili po visokim tatrama
parama zarađenim od šverca
sjećaš li se kako svo bezbrižno švercovali
ploče duž mitraljeskih gnijezda
postavljenih preko berlinskog zida

A vidi nas sad!

Sjećaš li se kako smo šarmirali operske dive
za najlon čarape i žvake
za najlon čarape i žvake
sjećaš li se kako smo se šprdali sa Česima
i Poljacima dok su prodavali
kuvala i pegle po autobuskim stanicama

A vidi nas sad!

Pa da vam kažem, kod nas se,
čobani kad poteraju goveda u pašu
i malo oće i da se poigraju, a mi to zovemo klisanje.
Napravimo jednu mačugu ovoliku, a jednu 'vako ovoliku
i to se klisamo
I ja naklisam mog komšiju, i on... malo se i posvadimo
on dođe vala kad si me naklisao, daj da pobodemo volove
Ajde vala i da pobodemo volove, da vidimo čiji će da bude jači
Pa onda je doveo njegovog Plavonju, ja mog Šaronju
moj ti Šaronja udari njegovog Plavonju
i zavali, ja zaigram
hej...

A vidi nas sad!


Devet depresivaca

9 depresivaca gajili su bostan
puko laštik od bandžija, ostalo ih 8

8 depresivaca, k'o u dlan ih gledam
u krivini hladnjača, ostalo ih 7

7 depresivaca, opet loša vijest
neuzemljen bojler, ostalo ih 6

6 depresivaca, turbulentan let
dnevno kilo vinjaka, ostalo ih 5

5 depresivaca bez mrllje na jetri
moča od pečenja, ostalo ih 4

4 depresivca, veseli su svi
droga jeftinija od viskija, ostalo ih 3

3 depresivca, svaki od njih vrijedan
dvojici crko facebook, ostao je je 1

1 depresivac, oprezan je bio
onda se oženio


Urbano

Labudovi, lavovi
gipsani radovi
silikoni, džipovi
spotovi, klipovi
armatura, cimenat
kvadratura, objekat
pravi je momenat
da se ugradi procenat

Urbano, urbano
urbano, urbano

Koža, klima, šiber-dah
bas-refleks i stereo
frizurica sređena
pomorandža ceđena
morski plodovi
brodski podovi
podno grijanje
intimno brijanje

Urbano, urbano
urbano, urbano

Pijem pivo samo uvozno
da bih bolju mačku upozn'o
štikla, čipka, korset, karlica
i na pupku alkica

Stara majci ja se ne javljam
rodbinu sa sela ja izbjegavam
jer građanin sam postao
a u duši ostao

Urbano, urbano
urbano, urbano

Mi pravimo žurkice
sa nama su mačkice
što pokazuju karlice
i na pupku alkice

Hej, Rambo, Rambo, aj dođi kod nas na žurku
znaš, biće vlasnik onoga i vlasnik ovoga
i znaš onaj upravnik onoga i direktor onoga
i zvaćemo neke drugarice, znaš, vragolanke
biće svega

Idemo, radimo
apartmane gradimo...
i muda 'ladimo

Hvala


Bumbarov let

Ja ne volim osvajače na Zemlji
I don't like conquerers from the Earth
ali u vasioni...
but in the space...

Ko to kaže, ko to laže
planeta je mala
nije mala, nije mala
mnogo ratovala

3014. Saturn udario
3018. Zemljan pobedio

Ko to kaže, ko to laže
kosmos da je mali
nije mao, nije mao
mnogo ratovao

100041. Big Bang udario
100045. Zemljan pobedio

Ko to kaže, ko to laže
mozak da je mali
nije mao, nije mao
mnogo razmišljao

'65., '65. Einstein udario
'95. Stephen Hawking pobijedio

I naravno, autobiografska:


Biti car

O kako je teško biti star
biti star, a biti car!
O kako je teško biti star
a biti car

Zavičaju mnogi, sve moj do moga
Raduje se vama Pukovnik bez razloga
Cijedićemo zajednički vaš entuzijazam
Gradićemo virtualni Skadar na Bojani.

O kako je teško biti star
a biti car

Teško, gorko, lako...
Svakom onom ludom
pomamnom mornaru

Ja sam žena...
sa dva srca...
ako jedno stane
drugo će da kuca

Hvala!

Bilo bi lijepo da nemati pauze između pjesama
međutim, ja nisam DJ, ploča na ploču, treba mi malo, jel?


Guru Sizif

Sizife, Sizife
Šta ima novo Sizife?
Jes' se umorio Sizife?
Jel' ti dokurčilo Sizife?

Najveći kamen Sizife
bir'o si bez dozvole.
Bez ljudi, mehanizacije,
prateće dokumentacije.

Nema veze Sizife,
oprostićemo ti grijehove,
samo nas podrži ti
za sledeće izbore.

Kako nećeš Sizife?
To nema nikakve logike.
Kako je stopostotnule
veće od naše polovine?

Ja kad ne bi gur'o
ko bi bio guru?

Guru guru...
Sizif!

Ja kad ne bi gur'o
ko bi bio guru?

Znam da znaj da misliš
jebo te bog
đe bi ja završio da znam lijepo pjevat, a?
Na Evroviziju sigurno...


Demode

Znaj da znam da misliš da sam demode
Al’ ćorava koka ponekad zrno nabode
Ko Woody Allen kad u kino trebu odvede

Lua lua le…
Ja sam demode.

Svak’ voli da kenja kako je u mladosti uspješno jebav’o,
Ima li neko da je broj’o koliko je uzaludno ljubit’ pokušav’o?
Podbačaj, prebačaj, artilerac se raduje, promašaj brate!
Jer iz treće pogodak svakako slijedi, jeb’o bačene dvije granate!

Tri pa jedna poker sarmi putniku namjerniku obavezno gode,
Ne planira se kolateralna prdnjava i štucanje,
Ćorava koka odmah zaboravi gutanje prašine i jalovo kljucanje,
Čim imalo masnije zrno nabode…

Zato pusti noćas da ti bude demode
Nek’ bajate rime mala čuda izvode
Jer samo je sužnju sladak ukus slobode
Zato pusti noćas da ti bude demode

Lua lua le lua lua le…
Ja sam demode.

I golman sanja da degažira i lobuje protivnički tim i zgoditak zabode
Al’ ako pokušava često, u treću opštinsku ligu ga vode
Familija mnogobrojna srećniku puši kad ubode loto na spotsku prognozu
A niko ne broji bačene lozove, cirozu, neurozu, avitaminozu, spondilozu

Šustikla, milje preko radija, bidea,
Ukrašene lijepo komode, vitrine
A niko ne broji da baba cijelo jutro šteluje nišan
Da glavu čiode kroz konac probode…

Zato pusti noćas da ti bude demode
ajmo Beograde
Nek’ bajate rime mala čuda izvode
dobro, ajde na onaj jednostavniji dio sada
...demode
sad kad dođe lua lua le, to ne možete promašit'

Lua lua le lua lua le…
Ja sam demode.


FAP mašina

Rambo vozi kamion
Rambo vozi, šalta, vozi
Rambo vozi kamion

Zove mene neki moj kompanjon iz Švedske
da mu prebacim turu kozijega đubriva
gore neđe iznad Geteborga, ne znam tačno kako se zove mjesto
ima još od Geteborga 1500 kilometara.
Znam, spavam u Geteborg, ima tamo 20 kilometara
ono, ima neka benziska... sa motelom

Odem ja gore, raspozdravim se s familijom, neće me bit tri mjeseca,
nosim čovjeko kozije domaće đubrivo, nema toga tamo
mis'im, ima koza... al nema đubriva
oni to sve recikliraju.

Odem ti ja tamo, razumiješ, oktobar mjesec
dobar dan - dobar dan, iskrcam ja onaj đubar
kaže - ajde molim te Rambo, da probaš ovu našu švedsku rakiju
reko - čuo sam za švedski čelik, ali za švedsku rakiju nisam!
Popijem ti ja tri komada, kad dolazi komšinica šveđanka, načitana

Ostanem ti... al spušti se noć, bog te jebo
Ja kažem - ujutru, čim svane, odo ja kući.
Prođe mjesec, prođe dva, prođe i tri, nikako da svane, bog te jebo
Šta je ovo, jebo te...

Svanulo jedno jutro poslje šest mjeseci
ja pravo prema mom FAP kamionu
kad imam šta da vidim, nema kamiona
palo šesnaest metara snijega preko kamiona.
Da nisam bio prirodni intelegentan da postavim markaciju đe je bio kamion
antenu na daljinski, bog te jebo, pa ima ono da se izvuče,
pipa gore, ja šta ću, uznem ašov
kraulu preko onoga snijega, kopaj, kopaj, kopaj
e, kad sam dolje na jednoj dubini, ne mogu, slagaću vas,
petnaest-šesnaest metara... eto ti ga kamion

Uđem ti ja u mašinu, izvadim ključ iz maloga džepa od kaputa
ubacim... ma rek'o, vidi kolki je ovaj snijeg bog te...
mora da je povuk'o vlagu akumulator, nema od ovoga ništa, bog te jebo
kako ću se vratit' kući, jebote, žena se već zabrinula
već je prije jedno mjesec-dva počela da se brine, razumiješ, navikla je
ja rek'o, aj' sad il' nikad, bože pomozi, srećo priskoči
uzdam se u domaću FAP industriju, rek'o - nećeš vala...

Ja sam FAP mašina
FAP mašina
ja sam FAP mašina
Fabrike Automobila Priboj

Moraćemo vježbat, vidim ja
Ne znate vi kad ja sviram po ovim underground klubovima i rupama, razumiješ
to, svi znaju tekstove napamet
aj, dobro, imam ja razumijevanja,
mnogi od vas su prvi put na mojem koncertu, i tako dalje
ko je na put moj koncert, nek digne ruku gore
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, dosta
a ko je zadnji put na moj koncert, da vidim
dobro, manje ima ovih što su zadnji put

Znači, kad uznemo u obzir promjenljive statistike
u pluktoaciji nadolazećih i odlazećih, čini mi se
da možemo da računamo na neki natalitet publike
razmnožavajte se i vaspitavajte djecu da slčušaju moju muziku

Ja sam FAP mašina
FAP mašina
ja sam FAP mašina
Fabrike Automobila Priboj

Ajd da vježbamo ovo
kad ja zaustavim, znači treći put treba reć "Fabrike Automobila Priboj"
nije strašno
znači "Fabrike Automobila Priboj"
molim vas

Ja sam FAP mašina
ja sam FAP mašina
ima vremena, još jednom
ja sam FAP mašina
...

Ja sam FAP ...
bio sam ja u marketing FAP-a, nemojte vi mislit
odem ja na sajam kamiona,
ljepše manekenke deset puta nego na sajam ka.. ovi, automobila
pa, đe, na ove, na automobile, to je šoder kak'e su manekenke
na sajam kamiona, da vidiš kak'e su manekenke
sve idealne, ali razumiješ, malo jače

Gledam ja te manekenke, razumiješ - Renault, Mercedes
razni kamioni, vrhunski, dolazim, pitam - đe je ovdje FAP štand
sad računam, sad kad naletim na neku,
kad tamo brka u plavi mantil, bog te jebo... sa hemiskom olovkom
Dobar dan - dobar dan, o Rambo, đe si, kako si?
Reko - a đe su manekenke, bog te jebo?
Kaže... kaže - Rambo, mi smo ozbiljna firma.

Ja sam FAP mašina
ja sam FAP mašina
ja sam FAP mašina
Fabrike Automobila Priboj

Ja se osjećam normalno
ja se osjećam normalno
jedino kad se otkačim totalno

Ja se osjećam normalno
ja se osjećam normalno
ja se osjećam potpuno normalno

Ja se osjećam normalno
ja se osjećam normalno
jedino kad se otkačim totalno

Igrajte djeco Rambovo kolo
Rambo vas ljubi u dupe golo...

Da se pjesmom može uticati na društvo
odličan primjer daje sledeća pjesma.
Nakon ove pjesme...
na obalama Crnogorskog primorja promjenjen je zakon
skuterima je zabranjeno da plove pored obale


Skutere

Lipo li je, lipo li je,
Na obali sunčat' jaja.
I sa bezbjedne distance
Posmatrat' mlade kriminalce
Kako su nekoj babi ukrali skuter u Švajcarsku.

Moj skutere
skutere...

Još je lipše, još je lipše,
Kad onaj majmun shvati da niko ne želi da dâ
pedeset eura za pet minuta na glupi skuter,
Pa onda od nervoze počne da vozi blizu obale svom snagom,
Pa nekoj babi otkine pet kila guzice
Al' da sudiji za prekršaje sto maraka i sutra je opet na slobodi.

Moj skutere
skutere...

Najlipše je, najlipše je,
Vezat' jednu bovu pet cenata ispod vode
Pa kad se onaj s onijem skuterom zaleti,
Onda će biti...

Poštovani posjetioci, hvala, to je bilo sve za večeras
ja sam Rambo Amadeus, hvala što ste došli
ovo veče ću dugo pamtiti

Hvala, to je bilo sve
ovo je sada kraj!


Mega Mix 01 (Samo balade + Jedno te isto + Amerika i Engleska + Zastavnik Džemo)

U sjenci horizonta
daleko od ljudi
dah mokrih ulica
sjećanja budi

Tragova dodir
zaboravljenih žena
kao vino pijem
iz čaše uspomena

Al srce mi plače
jer suza nema
da napuni čašu
praznu čašu uspomena

Samo balade zasviraju
iskrene suze provociraju
samo balade srca diraju
ovaj spori ples da nerviraju

Jer sutra će danas postati juče
ono što juče danas bilo sutra
a nikad i uvijek su ponekad isto
kao što je sada prekasno za kraj
rano za početak, prekasno za kraj
rano za početak, prekasno za kraj

Ja bi zamolio klince, ako hoće, da dođu svi na binu

Jedno te isto
te jedno te isto...

Idemo...

Sad ćeš ti...

Sad...

Dragi Rambo, pratimo tvoj rad već duže vremena
drago nam je što misliš na narod
čitava Venecuela je sa suzama radosnicama u očima
pratila tvoju karijeru, samo tako nastavi
pozdravlja te tvoj drug Hugo Chavez

Amerika i Engleska
biće zemlja proleterska
Amerika i Engleska
biće zemlja ...
ne čujem vas dobro, da čujem publiku...

Alo, Knez, jesi u publiku?
Tu je sa nama i moj drug Knez
dođi Knez, brate, nemoj me zajebavat'

Amerika i Engleska
biće zemlja proleterska
Amerika i Engleska ...
Muzika stoj!
Mirno!
Za publiku u Domu Sindikata, molim trubački pozdrav!

Dragoljube, otpočni s ritmom!
Trute, pripomozi!
Čukiću, zapucaj iz bas gitare!
Vojno, udri s klavijaturom!

Zastavnik Džemo
čelična krila naše armije
zastavnik Džemo
sve pušti u grad kad se napije...

Samo bas gitara!
Da ne bude više razlike između sela i grada,
između umnog i fizičkog rada
idemo ovo ovde još jednom, ispratite nas sa pjesmom na usnama

Amerika i Engleska
biće zemlja proleterska...

Drago mi je da u ovom zdanju Doma Sindikata
napokon mogu otpjevat ovu pjesmu

Amerika i Engleska
biće zemlja proleterska!

Hvala, to je bilo sve, doviđenja!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma