17. 6. 2011.

Parni valjak - Stvarno nestvarno

2011


1. Nakon svih godina (4:53)
2. Vjeruj (3:08)
3. Svijet je danas lud (4:25)
4. Za sve sam kriv što nisam (3:29)
5. Stvarno nestvarno (3:42)
6. Kralj iluzija (4:57)
7. Aleluja (ja još vjerujem u nas) (4:15)
8. Istina (4:04)
9. Ljubav je droga (3:00)
10. To sam stvarno ja (3:30)




Nakon svih godina

Ti znaš da znam da nisi tu
i mada gola pored mene ležiš
Ti znaš da znam gdje si sad
u mislima ti njemu bježiš

Tišina glasna ubija polako
a kad je kraj nikom nije lako

Ne nisam ljut, razumijem
i za dobro i za loše potrebno je dvoje
A nema smisla zbrajati
Sve grijehe moje il' grijehe tvoje

Nakon svih godina
ispili smo ljubav do dna
Nakon svih godina
moram se pomirit’ sa tim
Budi sretna s’ njim

Ne nisam ljut, al’ tužan sam
ier dio mene nestaje bez tebe
I nisam ljut jer sam sam kriv
koliko puta sam te gurnuo od sebe


Vjeruj

Slušaj amo kad ti kažem
nemam razloga da lažem
ja sam svašta prošao

Moje teme su dileme
ja dotičem probleme
Zašto nisi slušao?

Vjeruj, nije lako
kad se stvari vrte u krug
Vjeruj, nije lako
nekom sevdah, nekom je blues

Sada okrutne su igre
više nema dobre vibre
zrelo je za promjene

Samo please bez agresive
ako kreneš putem sile
ne računaj na mene

Vjeruj!

A sad malo optimizma
pun mi kufer pesimizma
treba biti zaljubljen

Ako otvorim ti dušu
ti mi vrati istom mjerom
i ja sam bio izgubljen

Vjeruj, sve je lako
kad ti srce pokaže put
Vjeruj, sve je lako
nekom sevdah, nekom je blues


Svijet je danas lud

Svijet je danas lud, svijetom danas vatre gore
‘ajde kaži ako znaš, ‘ajde kaži kome zvona zvone
I kuda ćeš ti, moja malena, kad je sudbina
okrenula list, uzela kist i crnim prekrila
sve oko nas?

Svijet je danas lud, svijet je čista koma
odbacujem ti mrvice da nađeš put do doma
jer kuda ćeš ti, moja malena, kad je sudbina
okrenula list, uzela kist i crnim prekrila?
Al’ joj ne dam ja!

I bilo gdje il’ bilo kada
uvijek ostaje nam nada
da sutra će dan biti sunčan, prekrasan
ako ne hodaš sam

Svijet je danas lud, svijetom danas vatre gore
osjećam se glupo jer znam da smo mogli bolje


Za sve sam kriv što nisam

Za sve sam kriv što nisam, a trebao sam
za sve sam kriv što nisam, a mogao sam
i sad se savjest budi
sad bi’ vratio vrijeme da mogu i znam
Moji ljudi, nije lako kad si sam

Kazna me stiže, sve sam niže i niže
tonem svaki dan
U bočice skupljam gorčinu i tugu
jer dalje moram sam

Za sve sam kriv što nisam, a trebao sam
sada znam samo reći riječi dv’je: "Volim te!"


Stvarno nestvarno

Zamisli sliku: ljeto, plaža, ljudi sanjare
tu sliku stavi na zid
i pusti da ti misli tamo otplove
jer za njima, ideš ti

Ja nudim prevoz sasvim besplatno
samo, nemoj nikom reć’
da smo mi, ti koji putuju
mi smo ljudi koji vjeruju
da je važno sanjati

I da se treba nadati
Na sretnom mjestu gradim dom
bar u snovima sam svoj na svom

Zamisli sliku nekog mjesta gdje smo bezbrižni
tu sliku stavi na zid
i pusti da ti misli tamo putuju
jer za njima ideš ti

Ja nudim prevoz sasvim besplatno
u neki bolji svijet
i ne dam mašti da tek tako nestane
ne dam djetinjstvu da prestane

Zato moram sanjati i putovati
Na sretnom mjestu gradim dom
bar u snovima sam svoj na svom (je sve po mom)

Gdje je stvarno nestvarno
tu je moj dom


Kralj iluzija

Ne spominji iluzije, dušo, tu sam kralj
kapetan silnih brodova potonulih do dna
sve iz dobrih namjera, a samo more zabluda
Dušo, to sam ja

Upoznao sam čežnju, sa tugom sam na ti
klaun sjetnog smješka kojem vrijeme prolazi
ponekad je istina samo šaka gorkih pilula

Lagano tonem u san
utjehu tražim, tražim zaborav
jedino pjesmom to mogu i znam
Dušo, to sam ti ja
takvog si me nekad voljela

Da me barem riječi tako ne muče
pa da samo jednom, barem jednom zazvuče
kako srce govori kad govori o ljubavi

Lagano tonem u san
utjehu tražim, tražim zaborav
pjesmom to jedino mogu i znam
Sad sam spreman na sve
samo da se budim kraj tebe


Aleluja (ja još vjerujem u nas)

Dobro jutro, draga moja
dobro jutro želim ti
U ovo vrijeme teških snova
mi smo mirno spavali

Dok si ti kraj mene
utjehu pružaš, snagu mi daješ za sutra
Nova jutra, za nas
ja se pomolim za nas

I nije važno gdje se ide
nit’ je važno kad ćeš doć’,
Sve dok traje putovanje
sve dok srce ima moć
da se smije i da plače
da osjeti radost, tugu il’ bol
Kada pjeva, neka pjeva na glas
ovu molitvu za nas

Ponekad je mrak tako jak da gubim vjeru
ponekad je teško naći pravi put
Kad osjećam se sam
ptice pjevaju "aleluja" na sav glas
Samo digni glavu, to je znak da još vjeruju(em) u nas

Aleluja!

Sada znam, a nisam ranije
ljubav sve pobjeđuje


Istina

Ja svoje crne misli ispratim na vrata
zatvorim sve brave da se ne vrate
pa opet nemam mira, ispod mog šešira
Nema mirne vode kada zaronim

I pjevam: "Ooooo, zaboravi na to!"

I svoje sam tijelo, to staro odijelo
pustio da radi što god zaželi
pa opet nemam mira, ispod mog šešira
Previše je, previše je pitanja

Ma daj, poljubi me, probudi me
ne daj mi da potonem
Ova je istina, jedina istina
i ne da mi da vjerujem

Ja svoje crne misli izbacim kroz prozor
zatvorim sve brave da se ne vrate
u stvari, samo želim pobjeći od mraka
Samo malo smijeha bez razloga


Ljubav je droga

Ljubav je droga, diže visoko
kada je nema, boli opako
jer ljubav je droga, znam da zvuči naivno
Probaj se skinut’ kada voliš iskreno

Priznajem javno, nije me sram, totalno sam ovisan
jer ljubav je droga
i treba mi doza na dan
ja ne mogu sam

Ljubav je igla, širi zarazu
al’ bolest je slatka, bez nje ja ne mogu


To sam stvarno ja

Dio svoje duše poklanjam
svaki put kad stanem pred vas
i nema tu sheme, to ide iz mene
radim što volim i znam

Kad otvorim oči, ja nastavim sam
smiješkom dočekujem dan
Mogu reći bez riječi, mogu dodati stih
al’ da li itko zna - tko sam stvarno ja?

Pjevala si sa mnom i plesala
prvi put ljubila
a nikad se nisi pitala
tko sam stvarno ja

Kad otvorim oči, ja nastavim san
sasvim slobodan
Ja sam suze i smijeh, ja sam smjernost i grijeh
a tko sam stvarno ja - možda ne znam niti sam

Sve bi’ opet ponovo
kad bi’ mogao
i gluposti rane, i sve one dane
sve bi’ ponovio

Jer pjesma je slijepa kada je lijepa
ona svakog dotakne
Duše kad ima, dijeli je svima
i tu sam negdje ja, ako budeš pitala
To sam stvarno ja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma