12. 8. 1986.

Bajaga & Instruktori - Jahači magle [~]

PGP RTB - 2320398
Datum rezanja vinila: 12.08.1986



1. Ja mislim 300 na sat
2. Kao ne zna da je gotivim
3. Gde stiže moje sećanje (pamtim samo njene obrve)
4. Red i mir
5. Rimljani
6. Samo nam je ljubav potrebna
7. Strah od vozova
8. Bam bam bam
9. 442 do Beograda



BAJAGA & INSTRUKTORI:
Momčilo Bajagić: glas, gitara
Dejan Cukić: glas, udaraljke
Žika Milenković: glas, gitara
Miroslav Cvetković: bas, glas
Vlada Golubović: bubnjevi, udaraljke
Nenad Stamatović: gitare
Aleksandar Lokner: klavijature

... Josipa Lisac: glas u 1
... Nera: glas u 2 i 4
... Slobodan Božanić: fretles bas
... Dušan Bezuha: gitare
... Nenad Petrović: saksofoni
... Goran Grvić: trube
... Vlada Negovanović: gitara u 3 i 8
... Rajko Kojić: gitara u 7
... Kornelije Kovač: klavijature u 5
... Nenad Stefanović-Japanac: bas i gitara u 2
... Jane Parđovski: gitara u 2
... Đorđe Petrović: klavijature i glas u 6
... hor u 1: Instruktori, Dijana, Simka, Neša i Sava
... hor u 6 i 8: Instruktori
... solo na gitari u 1 i 2: Bajaga
... solo na gitari u 6: Žika
... solo na gitarama u 7: Dušan Bezuha - Les Paul(I) i Rajko Kojić - Stratocaster(II)
... handclap u 8: Instruktori i Saša Habić

... Muzika i tekstovi: Momčilo Bajagić-Bajaga
... Muzika za "Samo nam je ljubav potrebna": Žika Milenković
... Aranžmani: M. Bajagić i V. Golubović
... Aranžman za pesmu "Rimljani": K. Kovač
... U "Samo nam je ljubav potrebna" korišćen je deo pesme "All you need is love" (Lennon - McCartney)...

Producent: Aleksandar Habić
Snimatelj: Đorđe Petrović
Organizacija snimanja: Saša Dragić

Dizajn: Radovan Hiršl
Fotografije: Zorica Bajin - Đukanović
Foto-laboratorija: Studio 37

... Ovaj album je pripreman tokom maja 1986. u Studiju O, a snimljen u Studiju V PGP - RTB, od 15. juna do 3. avgusta 1986...

Hvala:
... Banetu, Veći, Čoki, Encu, Katarini, Milošu, Oliveru, Đuki, Stevi, Stojketu, Tahiru, Mići, Slobi, Bojanu, Dejanu, Spaletu, Bogici, Beraru, Loli, Kraji, Sanji ...



Ja mislim 300 na sat

Ja mislim 300 na sat
i imam odličan vid
sa zemlje na sedmi sprat
ja furam jer imam spid

Hajde, umori me, uspori me
kada se podignem obori me
hajde, umori me i voli me
mnogo pametnije je sporije

Ja mislim 300 na sat
i imam odličan vid
sa zemlje na sedmi sprat
k'o metak, jer imam spid

Hajde, umori me, uspori me
kada se podignem obori me
hajde, umori me i voli me
mnogo pametnije je sporije

Pogledaj, pomrčina kaplje s krovova
sasvim polako kao prsti lopova

Dole u gradu je opasno
hajde, umori me, devojko
dole ka gradu je opasno
hajde, umori me, devojko

Hajde, umori me, uspori me
i ne dozvoli mi da otmu me
hajde, umori me i voli me
ako se podignem, obori me

Pogledaj, pomrčina kaplje s krovova
sasvim polako kao prsti lopova

Dole u gradu je opasno
hajde, umori me, devojko

Dole ka gradu je opasno
hajde, umori me, devojko


Kao, ne zna da je gotivim

Pričala je dugo, skroz bez razloga
složila je frku ženska sujeta
kao, ne zna da je gotivim
kao, ja ću da je otkačim

Mislio sam, možda nešto folira
il' me ipak nije dobro shvatila
kad ne zna da je gotivim
ne mogu da je ubedim

Rek'o sam joj - idi, Nepal, Indija
da bi našla nekog boljeg frajera
kad ne znaš da te gotivim
ne mogu da te ubedim

Staj'o sam na simsu sa dva kofera
rek’o sam joj - furaj, putujem i ja
da skačem jer je gotivim
a ne mogu da joj objasnim

Kao, ne zna da je gotivim
kao, ja ću da je otkačim...


Gde stiže moje sećanje (pamtim samo njene obrve)

Ne pamtim maglu, ne pamtim jesen
ne pamtim kišne godine
ne pamtim nikad zimu jer moje sećanje
otopi snegove

Ponekad samo, kad krenem tamo
gde stiže moje sećanje
ja
pamtim samo njene obrve

Ne pamtim face, ne pamtim pesme
ne pamtim dugačke brojeve
i kad se trudim i kad bi' hteo
ne pamtim ništa, čoveče

Ponekad samo, kad krenem tamo
gde stiže moje sećanje
ja
pamtim samo njene obrve

Čoveče, kakve su to obrve
kakve ima poglede ispod obrva
Gospode, spasi me od nevolje
znam da ništa ne nosi ispod haljine
slobode mi, nije me zaludela
adrenalin protiče mojim mislima

Nosi mi oružje na usnama
naslove u pesmama, dim u očima
gleda me, branim se svim silama
branim se od đavola, u dnu pogleda
kresnuću kao da sam kapisla
kao da sam čaura, puna baruta


Red i mir

To što Zemun ima kej
mislim da je to O.K.
i što reka ima ime
potpuno se slažem s time

I što Dunav ima tok
i u toku svome vir
to je neophodna stvar
da bi bio red i mir

To što rock'n' ima roll
Stratocaster i Les Paul
lično više volim Strat
jer mi leži takav vrat

To što Beatles ima beat
i što medved ima med
to je neophodna stvar
da bi bio mir i red

A ako bubnjar ima dar
to je sasvim lična stvar
ljudi kada traže bis
to se odnosi na VIS

To što čovek ima Blood
i što ima Sweat and Tears
to je neophodna stvar
da bi bio red i peace

Na to da je čovek sam
rekao bih samo - znam
kad je sam, on nema kez
jer mu fali što je bez

To što južnjak ima krv
i što sever ima led
to je neophodna stvar
da bi bio mir i red


Rimljani

Staro se carstvo prostire
od planina sa istoka
od planina sa istoka
do oštrih morskih hridina
gde stiže svetlost nebeska
gde stiže ljubav božija

Čuvari dalekih granica
javljaju preko glasnika
južna plemena ratnička
su stigla ispod zidina
i sve je više varvara
a sve je manje Rimljana

Polazim teška koraka
srcem trgujem ispod oblaka
oči ti ne pokazujem
vidim, ne gledam, samo osećam

Odlazim mokrom ulicom
dane protekle brišem gumicom
trudim se da se ne sećam
kad zaboravim, lakše podnosim


Samo nam je ljubav potrebna

Noć počinje da se skida
jutro rumeno od stida
plava kugla sporo rotira
tu se čovek loše kotira

Kad bi barem bio ptica
koja leti let slobodan
svi bi bili avijacija
jer je takva situacija

Koja sila vlada svetom
hipici u pedesetoj
svoju decu plaše bombama
bombama u katakombama

Dok postoji druga strana
ljudi kažu - tamna strana
tamna strana sile svemira
dok postoji druga strana
ona grozna tamna strana
kao i u vreme frikova
samo nam je ljubav potrebna

Izgubljeno poverenje
poverenje i poštenje
vojne sile demonstracija
protiv volje svetskih nacija

Još postoji kataklizma
terorizma i rasizma
kao i u vreme frikova
samo nam je ljubav potrebna

Dok postoji druga strana
ljudi kažu - tamna strana
tamna strana sile svemira
dok postoji druga strana
ona grozna tamna strana
kao i u vreme frikova
samo nam je ljubav potrebna
samo nam je ljubav potrebna
samo nam je ljubav

All you need is love
All you need is love
All you need is love, love
Love is all you need

All together now

Love is all you need...


Strah od vozova

Dan je izgoreo u trenu kao fleš
plamenom belog usijanja
oblaci napadaju horizont
poslednji put iz očajanja

Vraćao sam se sa vrha svetova
višim od najviših soprana
tražio sam princezu Istinu
na kraju modrog okeana

Samo kamenje oblik ne menja
noć me razbila na sto delova
a ja sam nikad neću moći
da ih pokupim, da se sastavim

Svet je predgrađe grada Edena
imam užasan strah od vozova
pa bih da, da me usne njene
da me uveče od sveg izleče


Bam-bam-bam

Ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
nisi dovoljno brz
bam-bam-bam

Zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
nisi dovoljno brz
bam-bam-bam

Jahači magle
dovoljino brzo
sedma patrola pred vratima
srebrni magnum
srebrni metak
srebrni ukus na usnama

Sve vas vidi
sve vas vidi
svemirska policija
svetlost univerzuma
svemirska policija
jahači magle

Ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
nisi dovoljno brz
bam-bam-bam

Zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
zašto daga-daga-daga-daga-daga, kad znam
nisi dovoljno brz
bam-bam-bam

Jahači magle (nisi dovoljno brz)
dovoljino brzo (nisi dovoljno lud)
sedma patrola pred vratima
srebrni magnum (nisi dovoljno brz)
srebrni metak (nisi dovoljno lud)
srebrni ukus na usnama

Sve vas vidi
sve vas vidi
svemirska policija
svetlost univerzuma
svemirska policija
jahači magle

Jahači magle
dovoljino brzo
sedma patrola pred vratima
srebrni magnum
srebrni metak
srebrni ukus na usnama

Ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
ba-ba-ba-bam-bam
neću ništa da znam
nisi dovoljno brz
bam-bam-bam

Zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
zašto daga-daga-daga-daga-daga-da-gan
zašto daga-daga-daga-daga-daga, kad znam
nisi dovoljno brz
bam-bam-bam

Sve vas vidi...
sve vas vidi...
svemirska policija
svetlost univerzuma
svemirska policija
jahači magle


442 do Beograda

Ja imam krvotok od benzina
pred mojim očima ravan put
ovo je žestoka mašina
nebo mastilo, mesec žut

Nisam blesav da brojim zvezde
brojim znake i linije
psi laju na karavane
a karavani prolaze

Kao tanak snar
šušti prašina
442 do Beograda
gume škripe blues
kilometara
442 do Beograda

Mozak radi na kiseonik
ljubav okreće točkove
motel svetli k'o svetionik
brzina skida okove

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma