18. 6. 1986.

Van Gogh - Van Gogh

PGP RTB - 2122537
1986


1. Menjam se (3:30)
2. Gloria (3:01)
3. Noćno nebo (3:40)
4. Kako zove se (4:20)
5. Tragovi prošlosti (3:40)
6. Znam (4:08)
7. Tvoj smeh (3:33)
8. Tiho hodam (4:35)
9. Za kim zvona zvone (5:09)



Zvonko Đukić - gitara
Goran Milisavljević - vokal
Predrag Popović - bas
Đorđe Petrović - klavijature
Srboljub Radivojević - bubnjevi

Muzika: Zvonko Đukić
Tekstovi: Goran Milisavljević, osim pesme "Tragovi prošlosti" /Milisavljević-Đukić/
Aranžmani: Van Gogh

Snimano tokom maja i juna u studiju V PGP RTB
Producenti snimatelj: Đorđe "Mandrak" Petrović
Foto: Zorica Bajin-Đukanović
Design: Branislav Stepanov
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Menjam se

U krilu sna, na modrim koralima
čuvala si me, od zla i dosade

Ljudi pričaju, ljudi maštaju
o našoj zaveri i dugo, pamtiće
Da ovaj dan loš je dan
da ovaj dan menja sve

Menjam se


Gloria

Iz vatre i praha sam postao kamen
ali prah je moj kraj
U večnost, bez straha, ja padam kroz plamen do dna
Deset milja do srca u pesku i san i znam
kroz zvezde do tranja koračam i pevam himnu tebi
oh, Gloria

Tvoj sjaj čini da sam slep
tvoj sjaj vodi me

Gloria
                                                                  

Noćno nebo

Noćno nebo, je pismo tebi
pišem zvezdama
Ja sam tvoj i nemam ime
umesto njega, Mesec sja

Noćno nebo, je pismo tebi
moja senka tamna je
tražim te u knjigama
na našim tajnim mestima
i glas neka čuje se

I kada nisi tu, gledam te
i kada mrzim svet, volim te

Čuješ li moj glas?
Blizu sam
Čuješ li moj glas?
Zovem te


Kako zove se

Postoje dve strane, ceo svet i ja
o bože, kakav nemir je u meni
Ti imaš lice moje sudbine
ne smem da te pogledam u oči

U tebi se kriju moje istine
ime ti ispisujem po zidu
Ti nosiš znake moje promene
ne dozvoli mi da sumnjam

Kako zove se, vatra što budi me
kako zove se, snaga što diže me
                                                           

Tragovi prošlosti

Bez kraja put, na njemu sam
i dalje hoću, da znam
Gde vodi san, u kakav dan
i dalje hoću, da znam

Tragovi prošlosti u meni
u noći bez jutra

Zbog niskog neba, povijam glavu
avet slobode iz balkanskih šuma
Na vratima raja, savijam krila
bog i prosjak od rata do rata


Znam

Ona gleda nas, iza prozora
i krug, oko nje se zatvara
ona je ponosna, ona voli sama sve
i svet oko sebe prezire
Ja znam
Ona mazi se sa likom iz ogledala
i svet, oko nje nestaje
Ja znam

Volela bi da se preda, ja znam


Tvoj smeh

Tvoj smeh, budi sećanja
tvoj smeh, boli me
A bio sam zemlja, po kojoj si hodala
i kameno srce, bi shvatilo pre

Tvoj smeh, nose ulice
tvoj smeh, boli me
A bio sam zemlja, po kojoj si hodala
i kameno srce, bi shvatilo pre

I ja, poželim da si tu
i ja, to osećam
                                                           

Tiho hodam

Poželim da te uništim i odem nekud
gde nema strasti i nade
poželim da nisam više čovek
topao i mek
ima li snage u meni za još jedan dan
i promašaj?

Tiho hodam
pritajio sam se
i tiho hodam
ne želim da me čuješ
Voleo bih da te i da si daleko
ali, ne želim da me čuješ
ima li snage u meni za još jedan dan
i promašaj?
                                                                         

Za kim zvona zvone

Ušla si u mene na prstima
kroz snežni san i pesmu sa ulice
noćas sam bez tebe i plašim se

Božić je, iste pesme pevaju
smiluj se

Hodam i zovem tvoje korake
grane plaču staklenim suzama
skoro će jutro boje koju voliš
ti si eho sa kamenih svodova

Za kim zvona zvone

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma