25. 5. 1976.

Bijelo dugme - Eto! Baš hoću! [~]

Jugoton - LSVG 7
1976


1. Izgledala je malo čudno u kaputu žutom krojenom bez veze (4:45)
2. Loše vino (2:36)
3. Eto! Baš hoću! (3:54)
4. Dede bona, sjeti se, de, tako ti svega (5:00)
5. Slatko li je ljubit' tajno (4:38)
6. Ništa mudro (2:34)
7. Ne dese se takve stvari pravome muškarcu (4:12)
8. Sanjao sam noćas da ne nemam (6:56)



Ploču koju imaš u rukama zamislili smo i pripremili u Borikama.
Snimljena je u prvih dvadeset dana novembra u Air Recording Studios, London.
Ploču su snimili:
Željko Bebek, Goran Bregović, Milić Vukašinović - Mića, Lazo Ristovski
Duvači:
Alf Waite jr. - trombon, David Defries - truba, Benjamin Newson - alt saksofon
Raphael Ravencroft - tenor, bariton, alt saksofon.
Vokalna pratnja:
Joy Yates, Stevie Lange, Val Stokes
Snimatelj: Jon Kelly
Asistent: Jon Walls
Ploču je rezao Chris Blair u EMI studijima, Abbey Road, London.
Idejno i grafičko rješenje i fotografija omota: Dragan S. Stefanović
Fotografija na unutrašnjim stranama omota: Veljko Despot
Producent: Neil Harrison
Urednik: Veljko Despot
Zahvaljujemo se svima i Višnji.
Arsen Dedić je napisao tekst pesme "Loše vino".
Autor svih ostalih tekstova i muzike na ovom albumu je Goran Bregović.
Posvećeno vojnicima Zoranu Redžiću, Ipetu Ivandiću i Vladi Pravdiću
Sarajevo, decembra 1976.



Izgledala je malo čudno u kaputu žutom krojenom bez veze

Izgledala je malo čudno
u kaputu žutom, krojenom bez veze
Pričala je uvijek mnogo
filmovi, knjige, moda i uvijek sve bez veze

Heeeej, i ko zna zašto se sjećam nje

Govorio sam da je glupa
da se oblači smiješno, a ona je rekla: "Pa šta?"
Lagala je ženski loše
klela se u Boga, plakala, ponekad i ništa

Ponekad je sretnem, čini mi se da je sama
ne znam zašto
Imao sam poslije i druge ljepše žene od nje

Sve mi se čini da volim je


Loše vino

Ne vjeruj mi noćas
svakog časa nudiću ti više
Ne vjeruj mi kad gitara svira
i padaju kiše iz zlatnih visina

Sve je to od lošeg vina

Ne ljubi me noćas
biće suza, stihovi će teći
Ne slušaj me mala jer ćeš čuti
što ne želim reći i nije istina...

Sve je to od lošeg vina

Ne gledaj me tako
dok se ludi snovi množe
Prevariću sebe
srce nudi više, no što može

I što mu je sudbina
sve je to od lošeg vina


Eto! Baš hoću!

Uvijek sam bio pametno dijete
tako kažu
Prao zubiće, prije ručka rukice
za mamine goste, učio pjesmice...

I šta?

Uvijek sam bio pametan momak
i još sam uvijek
Pametno početi, fakultet odabrati
pametno se ženiti, pametno stariti...

I šta?

Pusti, pusti to, pusti me
Hoću bar jednom, eto! baš hoću!
Da budem blesav, i vala neka ću


Dede bona, sjeti se, de, tako ti svega

Dede bona, sjeti se, de, tako ti svega
stani, stani ili prođi
Jel’ ti bolje sa mnom bi, ili sad uz njega?
Stani, stani ili prođi

Ko će znati žensko srce?
Ko ga zna, ko ga zna?
Podsjeti se, boli me kada s’ drugim ti si
stani, stani ili prođi
Sad te gledam veselu, mada znam da nisi
stani, stani ili prođi


Slatko li je ljubit' tajno

Slatko li je curu ljubit’ tajno
bolan, slatko je

U torbirgirgici
nosiš moju sliku diko
da ne vidi niko

Jer je slatko, lele što je slatko
slatko je slatko, u što je slatko
ljubit’ tajno

Sakriće nas četir’ šume
četir’ mraka crna
Sakriće nas ludi mjesec
zora rujna

Nikad neće saznat’, dušo
moja majka i tvoja
da te ljubim ja

Neće odat’ ni oblaci
ni ptice ni cvijeće
Mogu pitat’ i poštare
Odat' neće

Doći ću ti pod prozore
dok ti majka spava
Pobjeći ću prije zore
jer to ne smije niko znati
samo ja i ti, ja i ti


Ništa mudro

Očekuju da kažem
uvijek nešto o suštini
o tome nije rek'o ni Aristotel
Bog zna šta...
Pa smo živi, ha

Ja hoću pomalo da pjevam
i da pišem pjesme

Al' je ovo dobro za ples

I kad malo bolje razmislim
sasvim je svejedno
ko u kojem vozu sjedi...
Putovanje je divna stvar
Kako ko voli, ha

Ja ću pjevati o ljubavi
nekad malo tužno

Rock'n'roll, to je samo Rock'n'roll
ništa mudro, rock'n'roll
i ništa drugo
ali mi se sviđa, baš to


Ne dese se takve stvari pravome muškarcu

To što izgledam kao da sam tužan
i kao da patim malo
I to što ti pišem duga pisma
i što te pratim stalno
Nije znak, nije znak

Nije znak da sam zaljubljen u tebe, nisam lud
ti si mi uvijek bila samo dobar drug

Ni to što noæu ne mogu da spavam
I što ti pod prozor doðem.
I to što se pravim da te ne gledam
Kad kraj tebe proðem.

Ja nisam nikad, bio zaljubljen
Ne dese se takve stvari pravome muškarcu
to se desi slabiću samo...

I nemoj da pomisliš da sam zaljubljen u tebe
jer mi se plače nekad
ni to što sad se dotjerujem stalno
više nego ikad


Sanjao sam noćas da ne nemam

Sanjao sam noćas da te nemam
da ležim budan na postelji od snijega
I tiho, tiho, neka druga žena
moje ime doziva, kroz noć
Ružan san!

Vidio sam u snu ljiljan bijeli
crne konje i svatove bez pjesme
I tiho, bez glasa, odlaze nekud
neki dragi ljudi
Gdje, a gdje? Ružan san!

Hej, noći, stani, zora nek svane

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma