25. 5. 1974.

Bijelo dugme - Kad bi' bio bijelo dugme [~]

Jugoton - LSY 63016
Datum rezanja vinila: 11.11.1974


1. Kad bi' bio bijelo dugme (10:21)
2. Blues za moju bivšu dragu (6:23)
3. Ne spavaj mala moja muzika dok svira (2:30)
4. Sve ću da ti dam samo da zaigram (4:04)
5. Selma * (6:09)
6. Patim evo deset dana (4:52)



Ovaj L.P. je napisan u jednoj staroj kući kraj Cavtata u julu, avgustu, a sniman u Ljubljanskom studiju "Akademik" oktobra 1974. Miksan je u noći između 22. i 23. oktobra na 16-kanalnom stereo pultu RTV Ljubljana.
Fotografije su snimljene u koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" u Zagrebu i za vrijeme BOOM festivala u hali "Tivoli" u Ljubljani.
ZAhvaljujemo Vladimiru Mihaljeku i našim prijateljima u Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu, bez čije pomoći...

P.S. Preporučujemo glasnije slušanje

Bijelo dugme

vokal: Bebek Željko
bas: Redžić Zoran
bubnjevi: Ivandić Ipe
hammond orgulje, moog synthesizer, el. klavir, klavir: Pravdić Vlado
gitara, usna harmonika: Bregović Goran

photo: Boris Dučić
(omot) photo & design: Dragan S. Stefanović

muzika i tekstovi: Goran Bregović
* tekst: Vlado Dijak
ton majstor: ing. Miro Bevc
supervizor: Dečo Žgur i Bijelo dugme
producent: Vladimir Mihaljek



Kad bi' bio bijelo dugme

Kad bi' bio bijelo dugme
mala bi se zakopčala u me
kad bi' bio dugme plavo
ne bi znala da sam kraj nje spav'o

Hej, mala, hej
kad bi' bio dugme...

Da sam đerdan, sav od zlata
grlio bih malu oko vrata
dir'o bih je cijelog dana
ne zna selo, ne zna njena nana


Blues za moju bivšu dragu

Nikad se neću vratit' u svoj rodni grad
tamo me ne čeka niko
već odavno su izblijedila sva lica
i već odavno imena im ne znam

Samo ponekad zimi
dok vjetrovi oplakuju dane
sjetim se tebe, moja bivša draga
i neke nježnosti davne

Nešto mi šapne u srcu i znam
da sam na svijetu sam

I da te ponovno vidim
šta bih ti o sebi mogao reći
osim da sam sreo mnogo ljudi
a da mi prijatelj nije bio ni jedan

Da sam bio i gladan i slavan
i veseo i plačan i bijedan i sjajan
da me ljubilo, ljubilo mnogo žena
a da ni jednu volio nisam

Moja draga, bivša draga

I evo, umoran starac sam sad
mada izgledam mlad


Ne spavaj mala moja muzika dok svira

Ne spavaj mala moja muzika dok svira
jer taj ludi ritam nikom ne da mira
mama je legla i odavno spava
niko neće znati da si bila s nama

Čekaću te još trenutak, mala moja
onda odoh plesat' sam

Budi se, svi te zovu, muzika se čuje
zaigrajmo skupa, cijelo društvo tu je
tata spava, svuda je tama
niko neće znati da si bila s nama

Jer to je mala moja
Rock and roll

Mala to je rock

Čekaću te još trenutak, dušo moja
onda odoh plesat' sam

                                                             
Sve ću da ti dam samo da zaigram

Sviraj, jedna žena zna
zašto nemam sna, igram sam

Daću zadnji groš
samo da igram još

Sviraj, krv mi noćas vri
vinom bojim svijet, gorim sav

Sviraj cijelu noć

Kuću da ti dam
dušu da ti dam
konja da prodam
sve ću da ti dam, samo da zaigram


Selma

Selma, putuje na fakultet
ona putuje, ja kofer nosim, molim
težak je al' pošto njen je lično
ja i taj kofer volim

Selma, Selma
zdravo, Selma
putuj, Selma
i molim te, ne naginji se kroz prozor

Selma
na ulasku u voz ti htjedoh reć'
nešto nježno, što izaziva pozor
al' rekoh samo - zdravo, Selma
i molim te ne naginji se kroz prozor
                                                             

Patim evo deset dana

Patim evo deset dana, hej, hej, hej
sve zbog cure svog jarana, curo, bre
majko moja, umrijeću zbog nje

Zna svo selo i njen tata, joj, joj, joj
da je volim iz inata, blago njoj
prsten ću joj, majko dati svoj

Ti i ja, iz inata

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma