8. 5. 2000.

Dejan Cukić - Divlji med: pesme Boba Dilana [*]

Muzika iz predstave DIVLJI MED po originalnoj muzici i tekstovima Bob Dilana
Atelje 212 - CD-002
2000


1. Prolog (All Along The Watchtower) 2:27
2. Vremena se menjaju (The Times They Are A - Changing) 2:16
3. Zabava kod Vojnicevih (Instrumental - Blowin' In The Wind) 4:04
4. Vatromet (My Back Pages) 1:42
5. Nije dilema, nema problema (Don't Think Twice, It's All Right) 2:17
6. Noć (Instrumental - Knockin' On Heaven's Door) 2:00

7. Biću slobodan (I Shall Be Released) 1:58
8. Da nemam nju (If Not For You) 2:42
9. Zauvek mlad (Forever Young) 3:29
10. Vrata raja (Instrumental - Knockin' On Heaven's Door) 3:18
11. Nije dilema, nema problema (nastavak) (Don't Think Twice, It's All Right) 1:45
12. Sve je gotovo, Baby Blue (It's All Over Now Baby Blue) 3:29


Muzika i tekst: Bob Dilan
Prepevi: Dejan Cukić

Svirali i pevali:
Dejan Cukić - glas, gitare
Branko Isaković - gitare, bas (8)
Ljuba Đorđević - usna harmonika

Snimali su ih u studiju Vlade Negovanovića: Miroslav Cvetković - Cvele (uglavnom) i Boris Gavrilović (8,12)
Hor u pesmi "Biću slobodan" su bili Dejan (x4), Cvele (x3) i Branko (x2)
Muzički producent: Miroslav Cvetković

Cover design: Axis Studio, Beograd
Produkcija: Svetozar Cvetković, Atelje 212, A212 0002



Prolog (All Along The Watchtower)

Odavde mora biti izlaza
reče klovn lopovu
sve je tako zbrkano
olakšanja nema tu

Zli ljudi piju moje vino
moju zemlju kopaju
niko od njih stvarno ne zna
kakvo blago leži tu

Nema razloga za paniku
lopov vrati mirnu reč
mnogi od nas osećaju
da je život samo skeč

Al ti i ja smo prošli sve
takva nam je sudbina
naš je izbor ćutanje
kasno je za novi plan

Princeza je na vrhu svoje kule
uživa u pogledu
druge dolaze i odlaze
a bedni sluga čuva nju

Tamo negde u daljini
ispod tamnih oblaka
dva jahača u divljini
prilaze lakog koraka


Vremena se menjaju (The Times They Are A - Changing)

Slušajte ljudi, publiko vrla
priznajte da je voda došla do grla
a sutra će preći i preko glave
ako ti život drugi ne spremaju
bolje počni da plivaš ili toneš k'o kamen
jer znaj, vremena se menjaju

Kritičari, pisci proročkog pera
otvorite oči za to što se sprema
al ne trči pred rudu, sve još je u krugu
kada munje promena sevaju
ko sad je na vrhu, sutra biće na dnu
jer znaj, vremena se menjaju
jer znaj, vremena se menjaju

Očevi i majke svud oko sveta
ne razumete vi to što vam smeta
sinovi i kćeri ne mogu kriti
vaše navike sad zastarevaju
sadašnjost ova sutra prošlost će biti
jer znaj, vremena se menjaju
jer znaj, vremena se menjaju


Zabava kod Vojnicevih (Blowin' In The Wind)

instrumental


Vatromet (My Back Pages)

Plamene trake oko moje glave kao šarene vrele kape
na putu kroz varke i velike zamke, ideje su mi bile mape
i video sam jasno granicu između dobra i zla
al tad sam bio stariji, sad sam mnogo mlađi ja

Lica žena k'o znaci vremena lažne ljubomore
memorisanje politike istorije antike
da je život ceo crn ili beo, ja sam verovao u tu laž
al tad sam bio stariji, ja sam mnogo mlađi sad

Samozvani profa sa jezikom grofa, tako ozbiljan da boli
reče da je sloboda samo jednakost za sve u školi
jednakost, ponovio sam reč - kao veliko venčano 'da'
al tad sam bio stariji, sad sam mnogo mlađi ja
al tad sam bio stariji, sad sam mnogo mlađi ja


Nije dilema, nema problema (Don't Think Twice, It's All Right)

Nema razloga da sediš i lupaš glavu
od toga nema koristi
više nije ni važno ko je od nas upravu
kad moramo se rastati

Kad čuješ petla u osvit zore
pogledaj kroz prozor, ja već biću gore
ti si razlog moje noćne more
nije dilema, nema problema

Nema razloga da vičeš moje ime
onako kako nisi ni do sad
dobro znaš da ništa nebi postigla time
zaboravi, još si mlada

Dole na putu jedna misao me srela
da l' voleo sam dete il' to žena je zrela
dao sam joj srce, ona dušu je htela
nije dilema, nema problema


Noć (Knockin' On Heaven's Door)

instrumental


Biću slobodan (I Shall Be Released)

Kažu - čega nema, bez tog se može
daleko je sve što nije tu
nikako ne mogu iz ove kože
koja čami u svom zatvoru

Ja pratim zrake sunca
ka istoku sa zapada
jednog dana, jednog dana
slobodan ću biti ja

Kažu da zaklon svakom treba
kažu da svakog čeka pad
al negde na drugoj strani neba
ja svoj odraz vidim sad

I pratim zrake sunca
ka istoku sa zapada
jednog dana, jednog dana
slobodan ću biti ja


Da nemam nju (If Not For You)

Da nemam nju
ne bi' umeo da nađem vrata
pao bih sa drugog sprata
i tužan seo tu
da nemam nju

Da nemam nju
bio bi' budan cele noći
o, da l' će jutro doći
na mom jastuku
da nemam nju

Da nemam nju moje nebo bi palo
uvek bi lile kiše
bez ljubavi njene ja nisam niko
i ne znam ništa više

Da nemam nju
zima bi bez proleća bila
ptice bi sklopile krila
ne bi' znao istinu
izgubljen u svemiru
da nemam nju
da nemam nju
da nemam nju
da nemam nju

Da nemam nju moje nebo bi palo
uvek bi lile kiše
bez ljubavi njene ja nisam niko
i ne znam ništa više

Da nemam nju
ne bi' umeo da nađem vrata
pao bih sa drugog sprata
ne bi' znao istinu
izgubljen u svemiru
da nemam nju
da nemam nju
da nemam nju
da nemam nju
da nemam nju


Zauvek mlad (Forever Young)

Neka Bog te uvek čuva
sve tvoje želje ispuni
nek ti drugi uvek čine
ko što drugima činiš ti

Nađi stepenice do zvezda
i stani na svaki prag
i ostani
zauvek mlad

Nek te uvek vodi pravda
uvek traži istinu
ti čuvaj njenu svetlost
kroz tamu i pustinju

I budi uvek hrabar
stani uspravan i jak
i ostani
zauvek mlad

Zauvek mlad
zauvek mlad
ostani
zauvek mlad

Nek ti ruke uvek rade
nek ti korak bude lak
čvrst oslonac pronađi
kad duva promena vetar jak

Nek ti srce uvek peva
istu pesmu k'o i sad
i ostani
zauvek mlad


Vrata raja (Knockin' On Heaven's Door)

instrumental


Nije dilema, nema problema (nastavak) (Don't Think Twice, It's All Right)

...dao sam joj srce, ona dušu je htela
nije dilema, nema problema

Nema razloga da pališ svetlo, mala
za nekog ko u mraku luta
nema razloga da pališ svetlo, draga
ja sam na tamnoj strani puta

Ipak, ponekad poželim da kažeš neku od reči
koja bi mogla moju odluku da spreči
al' mi nikad nismo mnogo pričali o sreći
nije dilema, nema problema


Sve je gotovo, Baby Blue (It's All Over Now Baby Blue)

Ako moraš da ideš - kreni, odlazi što pre
stvari koje ti vrede bolje zgrabi sve
tvoje siroče sa puškom na ramenu
cvili kao vatra na kamenu

Sveci odozgo sad te gledaju
sve je gotovo moja Baby Blue

Za kockare je put, prizovi se pameti
iskoristi sve što možeš iz slučajnosti
ulični slikar što nikad nema para
po tvojoj sobi lude slike šara

Ni nebo ispod tebe više nije tu
sve je gotovo Baby Blue

Mornari sa morskom bolešću nazad veslaju
vojnici praznih šaka se kući vraćaju
tvoj ljubavnik je otiš'o bez traga
odneo čak i prostirke sa praga

I tepih i pod pod tobom nestaju
o, sve je gotovo Baby Blue

Ostavi sve za sobom, nemoj se vratiti
zaboravi na žrtve, neće te pratiti
skitnice pred kućom sada stoje
obučeni u stvari nekad tvoje

Pređi most, upali šibicu
o, sve je gotovo Baby Blue

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma