17. 6. 2000.

Parni valjak - Zastave [~]

Croatia Records - CD 5326130
2000


1. Dosta (3:48)
2. Mijenjam se (4:30)
3. Zastave (5:10)
4. Sanjam (5:11)
5. Romansa (sada bi drugačije) (4:23)
6. Mala laž (5:20)
7. Lutrija (5:35)
8. Kada kola krenu... (4:48)
9. U ljubav vjerujem (3:59)
10. Zapjevaj (4:42)



Snimano: MB Studio - užasno dugo
Snimao i miksao: M. Brkić
Produkcija: "Svi po malo"

Parni valjak:
Aki Rahimovski - vokal
Marijan Brkić - gitare
Berislav Blažević - klavijature
Dražen Sholtz - bubnjevi
Zorislav Preksavec - bas, vokali
Hus Hasanefendić - gitare, vokali

Sa nama su svirali i pjevali naši gosti i prijatelji: Tina Rupčić i Martina Matić (prateći vokali), Damir Šomen (bubnjevi na 1,3,5,7,8,9 i loop na 6), Hrvoje Rupčić (udaraljke na 8,9), Neven Frangeš (synth brass na 9), Nenad Grahovac (trombon na 8), Eduard Matešić (mandolina na 10), Davor Rodik (dobro na 10)
Instrumenti, oblikovanje: Bruketa&Žinić O.M.

Hvala svim prijateljima na podršci i dobrim vibrama



Dosta
muzika i stihovi: Hus

Dosta je bilo, dosta čekanja
ma dosta je bilo, dosta čekanja
Zašto uvijek posljednji u redu
stojim ja?

Ove ruke mogu, ove ruke znaju
ove ruke žele, da dobiju i dijele

Zemaljski dani teku, neće stati
dok ja molim Boga da mi nadu vrati
Zemaljski dani teku
a kraj mene, nikoga

Život kada stisne, više ne pušta
jednom kada stisne, više ne pušta
Posljednji u redu, za sreću
stojim ja


Mijenjam se
muzika i stihovi: Hus

Spremam police, praznim ladice
bacam stare stvari
U ove cipele, nitko ne može
vrijeme dojam kvari

U mojoj glavi se svađa, gomila ljudi
nadam se da se ne čuje
A dijete u meni, još uvijek se čudi
kamo sve to putuje

Mijenjam se, nije da me boli ali
mijenjam se i nije mi po volji

Stranice dnevnika, samo sjećanja
a Neda se udebljala
U njene cipele, nitko ne može
toliko je razloga

Iz ogledala me gleda netko drugi
ne, to nisam ja!
Još sam onaj, isti klinac
kakvog si upoznala


Zastave
muzika i stihovi: Hus

Nogom pred nogu - tiho!
Ja po vodi hodam
svojim putem, uspravno

Pljuga na pljugu
jednu na drugu slažem
sate, dane, godine

I teku bitke, teku porazi
kad nije film, da pravda pobijedi
sjeti se...

Kako smo maštat' znali
i Bogu dane krali
ispred "Zvečke" satima

Kovali planove, kužili istine
svak' sa svojeg oblaka
Kad krenu bitke, dođu porazi
ti znaš da nije lako isti ostati

Moje zastave
uvijek su iste boje
nad njima ljubav caruje

Moje zastave
nikad na polja koplja
ljubav se ne predaje

Nogom pred nogu - tiho!
Ja na žici plešem
zatvorenih očiju!

Sad neki novi klinci dolaze
a sve se teže
prave riječi nalaze


Sanjam
muzika i stihovi: Hus

Nosim šešir od papira
i ništa me ne dira
osim tvojeg pogleda

Ja vam nemam sreće
uglavnom me neće
kiša pada kad ja nemam što?
Nemam kišobran...

Od trave se prave
jastuci za glave
na jednom takvom spavam ja

Na putu bez prtljage
bježimo od jave

Ja samo sanjam
još uvijek sanjam...
Kažu kad odrasteš, prestaneš
prestaneš pa nestaneš

Ja samo sanjam
i visoko letim
Ne gledam dolje
jer dolje je mrak

Sanjam...


Romansa (sada bi drugačije)
muzika i stihovi: Hus

E, da knjigu pišem ponovo
sad bih znao gdje sam griješio
sad bih znao kojim putem, krenuti
sad bih znao sve

E, da knjigu pišem ponovo
kada bi se vrijeme vratilo
ti bi tu kraj mene, sanjala
ispod svile mjeseca

Molim te
ne stavljaj mi sol na ranu
Molim te
i bez toga dosta boli

Sada mi je jasno
sada, kad je kasno
trebao sam ostati
trebalo je hrabrosti

Trebalo je znati dijeliti
a ja mlad pa nisam znao davati
prerano je bilo, dušo, prerano
a sad se bojim da je prekasno

E, da mi je sada ponovo
ja bih samo srce slušao

Sada mi je jasno
sada kad je kasno
sada bih drugačije


Mala laž
muzika: M. Brkić, stihovi: M. Trošelj / Hus

Na usnama tvojim, moja presuda
u rukama tvojim, naša sudbina
Probrane riječi, kao molitva
lažljivo klize, kapi otrova

Mala laž, već me ubija
veliku, ja ne želim čuti
Mala laž, već je dovoljna
veliku, molim te, prešuti

Gledam te nijemo, sve je nestvarno
nastavljaš dalje, tako sigurno
I toneš sve dublje, u svojim lažima
istina je uvijek, jedna jedina

A mogli smo bolje, mogli smo sve!
Pusti sad riječi! Poljubi me!
Poljubi za zbogom! Poljubi za kraj!
Ne želim čuti, ono što slutim
što znam...

Ne reci ni riječi, molim te
daj lažljivo šuti i tako uzalud je sve...


Lutrija
muzika i stihovi: Hus

Ima dana kad se bojim
ima dana kada molim
Ima dana kad se kajem
ima dana kada volim

Ima dana kad se mijenjam
kad to vidim
Ima dana kad sve mrzim
pa se stidim

Ima dana kad se smijem
ima noći kada pijem
Ima dana kada letim
ali boli kada sletim

Ima dana kada hoće, kada neće
ne ide!

Sve od danas pa do sutra
pa se ima, pa se nema
Malo lijevo, malo desno
nikad ne znaš, što se sprema

Život je, lutrija bez pogotka

Ima dana kada padam
ima dana kad se nadam
Ima dana kada žalim
ima dana kad se palim
Ima dana kada mrzim
samog sebe, sve me jebe

Ima dana kada maštam
ima dana kada praštam
Ima dana kada ljubim
ima dana kada gubim
Ima dana kada volim
kad je lijepo, živjeti


Kada kola krenu nizbrdo
muzika i stihovi: Hus

Ni kriv, ni dužan, premalo pružam
nedostaje mi goriva
I više manje, po starom guram
malo lebdim, malo propadam

Sudbinu nam drugi troše
a mi šutimo
Još je gore, to što ne znam
da l' se volimo

Ponekad ne znam, što da se radi
za ponovo je prekasno
A malo vrijedi, to što znamo
da će jutro biti mamurno

"Gdje ste sada prijatelji moji"
Netko je već pjevao
Zašto uvijek ostajemo sami
kada kola krenu nizbrdo?

I sad na kraju, u tišini
smišljam riječi obrane
"Časni sude, ja još volim
ja još sanjam, pobjede!"

Sudbinu nam drugi kroje
konce povlače
A mi lutke koje šutke
sve to podnose


U ljubav vjerujem
muzika i stihovi: Hus

Stavi malo boje, malo crvene
crvene k'o ljubav, što ne prestaje
Pa onda malo žute, za sunčan dan
a za vedro nebo, boju znaš i sam

Kaži da sam blesav, pjevam pjesme naivne
al' ne možeš mi ništa – smijem se

Nađi sretne misli kao Petar Pan
letjeti je lako, kad si bezbrižan
Ma dodaj malo boje u ovaj, sivi san
pogledaj u nebo, nisi više sam

Jer ja, u ljubav vjerujem
jer ja, sam opet zaljubljen

Stavi malo boje, malo crvene
crvene k'o ljubav, da ne prestane
Ma dodaj malo boje u ovaj, sivi san
ako isto misliš, nećeš biti sam!


Zapjevaj
muzika i stihovi: Hus

Tko bi moje grijehe
'mjesto mene brojao
kada nitko drugi ne zna
gdje sam griješio?

I živiš dan za danom
i misliš, ima vremena
al' odjednom iza ugla
vreba nevolja

Jer godine su stisle
i nisi više, nisi za sve
al' tješi te, kad pozvoniš
tebi ljubav vrata otvori u san

U najljepšu pjesmu, nosi me
gdje je zaborav, zapjevaj

Nije važno što znači
kad iz srca, pjevaš pjesmu
kad iz srca pjevaš, pjesma pobijedi

Stisne mi se grlo
kad se vrate sjećanja
izbor je bio moj
nema kajanja

Malo dalje vidiš
i malo, malo više znaš
al' nisi uvijek, sasvim sretan
kad se pogledaš

Možda jednom netko uspije
naći sveti gral
al' mene to ne zanima jer znam:
Ljubav vrata otvara

Najljepšu pjesmu zapjevaj
generaciji, zapjevaj
jer jednom kad prođe
imat' ću se čega sjećati

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma