30. 9. 1978.

Leb i sol - Leb i sol 2

PGP RTB - LP 55-5335
Datum rezanja vinila: 30.09.1978


1. Akupunktura (4:05)

(V. Stefanovski)
2. Kako ti drago (4:02)
(B. Arsovski)
3. Aber dojde Donke (4:55)
("Leb i sol")
4. Talasna dužina (4:20)
(V. Stefanovski-G. Stefanovski)
5. Dikijeva igra (4:00)
(G. Tavitijan)
6. Uzvodno od tuge (4:15)
(K. Dimuševski)
7. Marija (6:35)
(V. Stefanovski)
8. Bonus (1:46)
(V. Stefanovski-G. Stefanovski)

Aranžmani: "Leb i sol"
VLATKO STEFANOVSKI, gitara, vokal
KOKI DIMUŠEVSKI, klavijature
BODAN ARSOVSKI, bas
GARO TAVITIJAN, bubnjevi, vibrafon, udaraljke

Producent JOSIP BOČEK
Snimatelj TAHIR DURKALIĆ
Fotografija: L. Plavevski
Grafička oprema: M. Grčev
Recenzent: Aleksandar Pilipenko
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Talasna dužina

Znam te toliko godina
al' ipak za mene si nejasna sasvim
ti si uvek blizu al nikad tu
neuklopiva u sistem moj
al' privlačna na način svoj

Tvoj stil tačno odgovara
strogim principima ukusa mog
moram hitno nešto da preduzmem
da saznaš ti da postojim
i čekam tu na tvoje da

Koja je tvoja talasna dužina
koji su tvoji pogledi na svet
koja je tvoja prosečna brzina
ti samo ćuti, al doznaću ja sam

Mislim al' baš ništa ne shvaćam
smišljam al' sve to bez imalo veze
daj mi reci gde da pronađem neki putokaz
i ključ, za tvoj svet
i stan tvoj


Bonus

Kao pismo i kruna
radost, bol
kao crno i belo
dur i mol
kao muž i žena
srednji pol
kao smeh i suze
istina, fol
kao gore i dole
promašaj, gol
kao da i ne
rock n' rol
kao ti i ja
Leb i sol

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma