23. 12. 1981.

Leb i sol - Sledovanje [~]

PGP RTB - 2120682
Datum rezanja vinila: 23.12.1981


1. Lokomobila (3:00)

(B. Arsovski)
2. Pazi da paziš (4:00)
(V.+G. Stefanovski)
3. Mirko (4:50)
(V. Stefanovski)
4. Nosim tvoj žig (3:35)
(V.+G. Stefanovski)
5. Mile pop Jordanov (4:40)
(Leb i sol)
6. Let u mestu (3:20)
(B. Arsovski, G. Stefanovski)
7. Miris juga (3:45)
(B. Arsovski)
8. Njena sena (4:35)
(V.+G. Stefanovski)
9. Hvala na svemu (5:10)
(V.+G. Stefanovski)
10. Oda ladosti * (2:00)
(V. Stefanovski, B. Arsovski)

Vlatko Stefanovski - gitara, vokal
Bodan Arsovski - bas
Dragoljub Đuričić - bubnjevi

aranžmani: Stefanovski, Arsovski, Đuričić

snimljeno u M-2 studiju RT Skopje, novembra 1981.
snimatelj: Tahir Durkalić
producent - Leb i sol, Tahir Durkalić
asistent snimatelja - Braco Zafirovski
* vokali "Amazonke" Mimi, Jana, Žane, Sanja i Eli
pomogli su: Makedonija Tabak, Dukle, Milka

tekstovi: Stefanovski Goran
dizajn: Grčev Miroslav, Plavevski Lazo
foto: Živkovski Jordan



Pazi da paziš

Pazi na izgled
strogo pristojno
pazi šta kažeš
da ne bude opasno
pazi na prelaz
svetlo je crveno

Pazi na kafu
da ti ne iskipi
pazi i misli
na svoje dužnosti
pažljivo pazi
na cilj i sigurnosti

Pazi da paziš da paziš na sve
neeeeeeeeee!

Pazi i čekaj
rampe su spuštene
nemoj da dišeš
ljudi već spavaju
pazi uopšte
uopšte i posebno

Stisni petlju do daske
odvrni pojačala
ispusti dim kroz uši
vrišti na mesec ko ja


Nosim tvoj žig


Ljubav je
lažna u knjigama
glupa u filmovima
jeftina po žurkama
dok nam u leđa
ne zabije nož

Nikada
nisam ni bio sa njom
al vezala je trag
školski primer za bol
stvari tanane
skupocene

Nikada
nisam ni bio s njom
al vezala je trag
školski primer za bol
stvari tanane, skupocene

Još uvek ispisujem
tvoje ime u vazduhu
ti si mi tajna šifra
i još
nosim tvoj žig
nosim tvoj žig

Dolaze
masovno i odlaze
veze nestalne
al ona ostaje
kao mera za
osećaje

Još uvek ispisujem
tvoje ime u vazduhu
ti si mi tajna šifra
i još
nosim tvoj žig
nosim tvoj žig


Let u mestu

Svugde Ikari mali
svugde Dedali
lete u prazno nebo
više, najviše

Mašu kilo voska
napete mišice
teku znoj, krv i suze
hrle ka suncu u večiti dan

Sunce nevoljno sija
ćuti sumorno
gleda ko mu sve ide
peče pakleno

Koji najbliže priđu
prvi padaju
vosak se lagano topi
ruše se jadni letači u mrak

Let u mestu
uzlet duboki pad
let u mestu
uspon krvavi krš
let u mestu
krila za makaze sveta
let u mestu
pesma meni zauvek


Njena sena

Dolaziš mi kasno noću
budiš me i ćutiš
stojiš u uglu
i ne skidaš se

Polumrak
sena i muk

Pružam ti ruku
ti mi odmičeš
samo hladan osmeh
ne razumem te

Šta je sad
opet sam kriv

Nije prvi put
uvek iznova
ustajem
prilazim
gledam te
ne prepoznajem ti
lik

Ti se okrećeš
brzo odlaziš
pratim te
bežiš mi
gubiš se
nestaješ za čas
da l' si došla da daš
ili otmeš mi sve

Stojim iza vrata
ne mogu zaspati
osluškujem i čekam
ne mogu shvatiti

Početak novi
ili kraj?

Ja se ne mešam
u tvoje planove
ali ovo je previše
odluči se
ili tamo si
ili tu

Biće skoro dan
šta da radim s njim
ti si opasna
otrovna
nosim te
u grlu kao
kost


Hvala na svemu

Sve ste mi pružili
nesebično pomogli
veoma zadužili
al' vreme je
moram na put
prija mi
al' ne
ne mogu
da ostanem
stvarno, zaista

Nemojte se ljutiti
nemojte zamerati
bili ste predivni
al' šta mogu
problem je moj
zbogom i srećno
čuvajte se
čuvaću se
svako svojim putem

Najlepše vam hvala na pažnji
i na vašem strpljenju
na lepoj saradnji u svemu
niste morali

Molim vas oprostite
na svim ovim gužvama
malo sam previše bučan
za vas
i vaš fini sluh
neko će morati
da se menja
da bih ja
il' možda vi
živi bili

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma