14. 1. 1982.

Haustor - Singl ploče

Pogled u bb
Majmuni i mjesec
Zima
Capri

 
Moja prva ljubav / Pogled u bb
Jugoton - SY 23780
1981
Pogled u bb
Srđan Sacher

Potrošači šurite, djele se novine
Sportske afere i crne kronike
Djele vam se sinovi subotnji štemeri
I Vaše kćeri više nisu jungferi
Rate za kredit, tramvajski blokovi
Sporo vam teku životni sokovi
I pogled u bolju budućnost

Sunčane nedjelje, prometne nesreće
Trgovi, ulice, Mlinci i purice
I pogled u bolju budućnost

Potrošači žurite, djele se gableci
Loši vinjaci i mlaki tonici
U robnim kućama besplatni uzorci
Za sve uzraste roze naočale
Skupljanje značaka, proljetni praznici
TV programi, parole, govori
I pogled u bolju budućnost


Zima / Majmuni i mjesec / Capri
Jugoton - SY-29193
januar 1982
Majmuni i mjesec
S. Sacher/S. Sacher - O. Štiglić - S. Gulić

Sve je gotovo za nas
Ali mi smo hrabar par
Krov je pao preko nas
Ali nismo ga ni takli glavama
Ti i ja
To je čudno da nas nidgje nema
Prazno je po sobama

Mrak je došao po nas
Ali mi smo hrabar par
Ti i ja
Sve je gotovo za nas
Ali mi smo kao uvijek hrabar par
Ti i ja
Svega toga ko da nije bilo
Proslava je propala
A ti se ne daj malim mislima
Zamisli da je dan

I neki čudni žohari plazaju po kuhinji
Kokoši kljucaju po kuhinji

Mi smo lijepi dečki


Zima
S. Sacher/S. Sacher - D. Rundek - N. Santro

On ima treće oko za najti travu ispod snega
(Snega manje mački više, veljača bu črna črni vrag na grani)
Na omaru dunja trune u kaci želje se veseli

Sveta Kata sneg na vrata, na špajzi kvaka bu se smrzla
(Z golom riti vu sneg sednu vrapci)
vrapci vrapci kak vam nije zima

Za mene nitko nema vremena

Stekli pes je vreme zimsko
Jo ho ho i kruha putra
Stekli pes je vreme zimsko
Jo ho ho i žgranci s vrhnjem

U sobi vura kuca, to moja stara tak fest


Capri
S. Sacher/D. Prica

[instrumental]

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma