1. 2. 1979.

Miki Petkovski - Ko zna [*]

PGP RTB - LP 55 5344
Datum rezanja vinila: 1.02.1979


1. Igra (2:59)
2. Ko zna (3:26)
3. Sinteza (3:21)
4. Iluminacija (7:10)
5. Ko je taj (5:10)
6. Buđenje (4:28)
7. Ko je u pravu (3:59)
8. Katarza (5:44)



Komponovao Miki Petkovski
Aranžmani: Miljana Jović - Miki Petkovski
Tekstovi Aljoša Simijanovski

Na ovoj ploči učestvuju:
Miki Petkovski - klavijature
Zoran Milanović - bas (3,5,6,7)
Bodan Arsovski - bas (1,2,4,8)
Radomir Mihajlović Točak - električna i akustična gitara (3,5,6,7)
Vlatko Stefanovski - električna gitara (1,2,4,8)
Slobodan Stojanović Kepa - bubnjevi (3,5,6,7)
Garabet Tavitijan Garo - bubnjevi (1,2,4,8)
David Moss - udaraljke (na svim kompozicijama)
Gordana Ivandić - vokal (1,2,4)
Boris Andrejević - (5,7)

Snimano u studiju 5 Produkcije ploča RTB u toku juna 1978. godine
Producent Josip Boček
Snimatelj Petar Gaković

Fotografija: Milan Dostanić i Andrej Požlep
Grafički dizajn Milenko Miletić

recenzent: Aleksandar Pilipenko
Gl. urednik: Stanko Terzić



Igra

Imam strašnu igru za tebe, za nas
imam devet blistavih boja za tebe, za nas

Kad jutro svane i probudiš se ti, potraži broj
pokaži lice ogledalu svom, nasmeši se
naći ćeš broj i onih devet sjajnih boja za nas

Imam strašnu igru za tebe, za nas
čuvam devet blistavih boja za tebe, za nas

Kad jutro svane, poželi me ti, potraži broj
saznaćeš tajnu i željeni lik kad padne noć
i onih devet sjajnih boja za tebe, za nas
imam strašnu igru za tebe, za nas


Ko zna

Već dugo šetam sama
kao u sadržaju setnih romana
u gradu u kom zaključan je san
u gradu gde ljubav usnila je mir

Noć je vreme za kafu, čaj
kad tražim način za svoju stvar
i nadam se, imaš dar
da ću te negde sresti kroz ovu noć
ko zna

Već dugo razmišljam sama
o susretima ovih dana
od svega ne nailazim na trag


Ko je taj

Hteo bih da znam
ko je bio s tobom svu noć
kom si opet ljubav dala
i obećala svoj san

Reci mi
ko je taj s kim provodiš noć
nije ovo prvi put
nit je neko stvarno lud
nije fer, kad znam da volim te
to znaš i sama

Ko je taj kome odlaziš ti
ko je taj kome poklanjaš noć
ko je taj, ja to moram da znam
nije fer, ja to moram da znam

Hteo bih da znam
šta je to, što ne voliš me
da bih znao gde da tražim
opravdanje za tvoj hir

Reci mi
ko je bio s tobom svu noć
nije ovo prvi put
nit je neko stvarno lud
nije fer, kad znam da volim te
to znaš i sama


Ko je u pravu

Razmišljam sad, sad kad prošlo je sve
kako smo mi svoj provodili dan

To su uvek bile sitne svađe
nekad sam na sebe bio ljut
čemu je sve to trebalo

I pored svega mi nismo nikad napustili taj krug
pitam se zar pored takvih čudnih stvari voleli smo se mi

Sledeći trag, mirno razmišljam sam
o čemu smo mi uvek pričali to

Ti si za sve uvek bila u pravu
ja sam bio taj koji gubi glavu
čemu je sve to trebalo

Razmišljam sad, sad kad prošlo je sve
da li je to slučaj il pravilo

Ti si za sve uvek bila u pravu
nekad sam na sebe bio ljut
čemu je sve to trebalo

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma