29. 5. 1999.

Smak - Egregor

PGP RTS - CD 412646
1999


1. 5. maj (3:15)
2. Do vazduha (3:25)
3. Lujka (2:45)
4. Waltz (3:06)
5. Petica (3:17)
6. Swing On (4:27)
7. H-Rizl (3:33)
8. Skoro iz (5:00)
9. Music Out (4:07)
10. Rif Srbija (2:11)

11. Padalica (3:57)
12. SOS (4:40)


bubnjevi: Dejan Stojanović-Kepa jr.
bubnjevi: Slobodan Stojanović-Kepa
gitara - Mikica Milosavljević
gitara - Radomir Mihailović Točak
bas gitara: Sale Marković
vokal: Dejan Najdanović Najda

kompozitor: RM Točak
aranžmani: SMAK
tekstovi: Dejan Najdanović / RM Točak

Ton majstori: Drakče, Zoran Vukčević
Producenti: R. M. Točak, Saša Habić
Post produkcija: Darko
Snimano i miksovano u studiju V PGP RTS, nov. '98.

Snimanje i miksovanje je obavljeno u kompletno analognoj tehnici MCI u studiju 5, uživo sa 19 mikrofona na 24 kanala.
Sinhronizovani su vokali i gitarska sola.
Utrošeno vreme 72 sata.
Post produkcija urađena u studiju "O", na TRIPLE DAT-u, materijal je obrađen sa parametričkim ekvilajzerom i kompresorom.

Na albumu postoji samo jedna pesma sa tekstom, ostale su otpevane u SCAT maniru (vokalizom).
U numeri 12 na matricu su postavljeni semplovi Mijata Mijatovića, predratnog narodnog pevača, nepoznatog spikera Radio Beograda u vreme okupacije, Vuke Šeherović, narodne pevačice koja je pevala i pre i posle rata, kao i antologijski govor Josipa Broza na mitingu 48. godine.

U grupi sviraju dva bubnjara istovremeno. Poliritmička koncepcija u numerama 2,4,5,6 i 7.

Solo na basu u numeri 2 (Sale Marković)
Solo na gitari u numerama 8,11 (Mikica Milosavljević)
Solo na gitari u numerama 1,3,5,6,11 (RM Točak)

Kompoziciju "5. maj" (1) posvećujemo grupi Led Zeppelin

P.S.
EGREGOR je psihička i duhovna energija koju zajednički stvaramo.

Glavni i odgovorni urednik: M. Aranđelović Kemiš
Urednik redakcije za zabavnu muziku: A. Pilipenko
Urednik dizajna: Ivan Ćulum
Direktor PGP RTS: Aleksandar Backović



Padalica

Šta da poželim ja
kad preko neba leti zmaj
jedan savet, mudri glas
treba da znam šta da ne želim

Često noću lutam po gradu sam
bez društva i bez cilja gluvarim ja
u glavi neka magla kao da sam stvar
čeznem da mi padne nešto na dar

Padalica treba, da padne sad
padalicu 'oću da vidim ja
padalica s neba napušta tron
kad ne leti nebom, da padnem s njom

U zemlji opšti haos, korak unazad
niko para nema ni vremena za rad
zapad hladno gleda, kao kordon
rađaju se deca kroz bušan kondom

Padalica treba, da padne sad
padalicu 'oću da vidim ja
padalica s neba napušta tron
kad ne leti nebom, da padnem s njom

Jedan savet, mudri glas
treba da znam šta da ne želim

Najlepše na svetu žene su tu
kroz izloge kafana one šetaju
mrtav bi došao ovde samo da zna
ženi uvek pevam, volim je ja

Padalica treba, da padne sad
padalicu 'oću da vidim ja
padalica s neba napušta tron
kad ne leti nebom, da padnem s njom

Padalicu 'oću ja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma