20. 2. 1980.

Smak - Rock cirkus [~]

PGP RTB - 2320010
Datum rezanja vinila: 20.02.1980


1. Rock cirkus (3:59)
2. Profesor (4:54)
3. Ogledalo (6:28)
4. Cigansko srce (3:41)
5. La Kukarača (4:06)
6. Instrumental Baby (5:43)
7. I to je za ljude (3:17)
8. Hirošima (5:09)



svi vokali
Boris Aranđelović

Fender Stratocaster L gitara u svim kompozicijama
acoustic gitara (2)
Radomir Mihailović Točak

Hammond C-3 orgulje u kompozicijama 1,2,7,8
Hammond M-102 orgulje: 5,6
Wurutzzer electric piano: 1,2,4,5,6,7,8
Mini moog sinthesizer: 4,5
Honner clavinet d-6: 4,5,6,8
Mellotron 400: 3
Lazar Ristovski

Fender jazz bass u svim kompozicijama
Zoran Milanović

Ludwig quadro - I Gretch classic bubnjevi
Slobodan Stojanović Kepa

Producent: Dado Topić
Co-producent: "Smak"
Snimatelj: Rade Ercegovac
Snimljeno i miksovano u "Studiju 5" PGP RTB, krajem 1979. i početkom 1980. godine

Grafički opremio: Jugoslav Vlahović
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Rock cirkus
(R.M. Točak - Marina Tucaković - arr. "Smak")

Posle iskušenja, stara hvata me strast
i polovan po malo, istu osećam slast
i mikrofonom opet ruke drhte ko prut
i osećam da letim kao i prvi put

Rock cirkus sad kreće, ja pevam svoj rock and roll
rock cirkus srce krade, ritam odnosi bol

Rock cirkus, suze i smeh
rock cirkus, slava i pad
rock cirkus, život moj
rock cirkus, rock and roll

Muzici i sceni, ja sam vraćao dug
naviko sam na laži, na život bedan i grub
al' noćas opet gorim, oči prži light show
i posrćem u dimu, sa čela curi mi znoj


Profesor
(R.M. Točak - Mirko Glišić - arr. "Smak")

U našem gradu živi
taj čovek večito mlad
znaju stari, znaju mladi
o njemu pričaću sad

Taj profesor dane gubi
vreme troši uz nas
on muziku strasno ljubi
svira klavir i bas

Hej profesore, mi znamo šta si ludo voleo pre
džez profesore, pokaži kako se sviralo pre!

Taj profesor ljudi
nema nikoga svog
samo muziku ljubi
ona je za njega Bog

Taj profesor ljudi
često napušta čas
tad direktor ludi
psuje njega, klavir i bas


Ogledalo
(R.M. Točak - Marina Tucaković - arr. "Smak")

Sav izgubljen, od nekog staračkog straha i tuge
pred ogledalom, sam optužujem sebe i druge

Kao bolesnik pod punom narkozom
ja tonem u neki teški mrak
kao pod nekom dubokom hipnozom
vidiš da klonem, da nisam jak

Ogledalo se brzo krivi i slutim svoj pregažen lik
i više mi se baš ne živi, ranjeni lav ispušta krik

Sve jeseni k'o da kucaju krišom na vrata
i stežu me nekom ledenom omčom oko vrata

A bliži se kraju propala drama
zavesa pada, poslednji čin
glumac će sići sa reklama
u nekoj rupi ljuštiće džin

Ni ispovest, nema mesta da bude i stane
sve govori, samo noć može meni da svane

Hej, režiseri te moje sreće
ja honorara se odričem svog
više mi ništa pomoći neće
ni psihijatar, ni lažni bog


Cigansko srce
(R.M. Točak - Mirko Glišić - arr. "Smak")

Neko u meni pljačka
spokojstvo i mir
vatrenim kopljem bode
muti zlatan vir

Traži u miru biser
moju pesmu vrag
kida iz duše cveće
pravi crni trag

O, zemljo, tužna mati
patim svaki dan
zelena polja tvoja
kriju čudan san

Hteo bih, ah, da mogu
da razrušim zid
da svojom pesmom
nekom slepom vratim vid

Cigansko srce moje
ukradi dugi boje
pokaži se ko si
i đavo nek te nosi
pesme moje

Moj život kao mesec
vrti se u krug
ne brini majko zemljo
vratiću ti dug

Zelena polja tvoja
kriju čudan san
neko će jednom doći
da ukrade dan


La Kukarača
(R.M. Točak - Mirko Glišić - arr. "Smak")

Od majke crnkinje
i oca belca s nekog ranča
rodi se devojčica
zvali je svi La Kukarača

Visoka, mršava
bila od muških duplo jača
lepojka tršava
takva je bila Kukarača

Vrela kao žar
divan, divan dar
majke prirode, lepe
ima čar
neke tigrice iz stepe

Vid'o je Žak Fonten
urednik starog Pari Mača
oh, kakav maneken
će biti ta La Kukarača

Idol je sad za mlade
devojka boje čokolade
i centar svakog trača
sada je ta La Kukarača


I to je za ljude
(R.M. Točak - Marina Tucaković - arr. "Smak")

Ja ne znam zašto se ljudi
običnim stvarima čude
i od toga prave spektakl
kad se dvoje u tramvaju ljube

I to, i to je za ljude
pa šta, neka se ljube svi
jer to, to je za ljude
ljudski je sve to

Kad moji stari ortaci
dobrom rakijom nude
onda padne i pesma
pa neka, i to je za ljude

I to, i to je za ljude
pa šta, neka se vesele svi
jer to, to je za ljude
ljudski je sve to

I to, i to je za ljude
pa šta, neka se vole svi
jer to, to je za ljude
ljudski je sve to

Kad mi zbog sitnih laži
oni pošteni sude
a ja možda hteo sam dobro
jer i laži, laži su za ljude


Hirošima
(R.M. Točak - Marina Tucaković - arr. "Smak")

Moj svet je izvan kancelarija
i nemam cilj da budem šef
presit sam ustaljenih arija
za mene to je jeftin blef

Prljavi novac me ne zanima
po meri idealan kroj
otrcan vući ću se danima
ali će svemir biti moj

Dovoljno sam lud, da i ja svoj imam sud
i da imam neki stav, bilo kriv ili prav
dovoljno sam lud, da i ja svoj imam sud
i da pobegnem kad tad, u svet u kom sam sad

Ne gnjavite me sa diplomama
smeta li nekom što sam prost
nedeljnim ručkom i aromama
kao pas ću rađe golu kost

Svet ima pravo da me prezire
u oku da im budem trn
al ne dam ove svoje nemire
nek uzmu beo, ja ću crn

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma