18. 2. 1980.

Rokeri s Moravu - Moj crni Životije [^] [~]

Jugoton – LSY 63094
1980


1. Moj crni Životije
2. Krkenzi kikiriki evri dej
3. Oće mi se
4. Moj se pevac spanđo sa tvoju kokošku
5. Sinđa iz Mičigen *
6. Tango Javorka
7. Rođaci
8. Oglasno kolo
9. Komšije *
10. Izem ti život



Svi hitsovi izmišljava V. B. Užičanin ili, ako vi je zgodnije - Boris Bizetić
* Tekst: Panta Radivojević

Tonmagistar: Aca Radojčić
Fotoslike obojadisane
Branko Radenković

Urednik: M. Gavrilović
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Moj crni Životije

Ene vetar pirka
a meni se džmirka
otido u ambulantu da proverim svoje stanje
ali džaba, doktorka je na trudničko bolovanje
Šta ću sad?!

E, moj crni Životije
nemaš sreću pa to ti je
moj crni Životije
nemaš sreću pa to ti je, joj!

E, ova prognoza
živci će mi sroza
ubo sam tačni dvanes, reko pare da omlatim
al tiketi u subotu zaboravi da uplatim!
Šta ću sad?!

Nemate sreću ni ti Životije, ni ona' tvoj brat Vilotije
jerbo šta god da uvatite u tu vašu ruku što je ki lopata, oma mora da uvene
Nego, slušaj ti men, Aranđelkoviću, nešto ti kažem, paz ovako
idem ti ja putem, ovako, gledam levo i desno i stalno ovako potiho pevam ...

pa mi nije desta, nego ...

pa oću se setim nešto drugo, al ne mogu, nego ...

pa teo sam i Vilotije al ne ide mi, ovaj ...

i ondak ...


Krkenzi kikiriki evri dej

Jedeš malo, skidaš salo
meriš šta ti je ostalo
pai sad

Krkenzi kikiriki evri dej
jes aj krk
žvakenzi uble gume evri najt
jes aj žvak

Krkenzi kikiriki evri dej
jes aj krk
šljokenzi šljivo-viski naiskap
jes aj šljok

Kuj s liniju muku muči
ovod može da nauči
El tako? E!

Krkenzi kikiriki evri dej
jes aj krk
Glocenzi papričice eni tajm
jes aj gloc

Ajde, Dobrivoje!

Krkenzi kikiriki evri dej
jes aj krk
žvakenzi uble gume evri najt
jes aj žvak
šljokenzi šljivo-viski naiskap
jes aj šljok
Glocenzi papričice eni tajm
jes aj gloc

Obori!

Rokeri s Moravu načisto će ve zabavu
a tonmagistar Aca će me podrži sa Jamajka saund

Ovo je bila pesma za dijetalci
što su sa salo maksimalci
jedeš malo, skidaš salo
epa, tek ondak meriš šta ti je ostalo

Podilazu me džmarci bre od ova ritam

Sve mi bre izlazu neke pege
od ova rege


Oće mi se


Jesen stiže, dunje kise
ću se ženim, oće mi se
more ...

Upržilo sunce, na svadbi pristižem
đuture se ljubim s mladenci i gosti
u njiovo zdravlje čokanjće podižem
na sve strane prštu oglođane kosti

Mladoženja Drakče ukrstio oči
radosno mu srce, oće da iskoči
prijatelj u kolo privatio priju
sipali mu pivo u meh u rakiju

Peva kuj šta stigne, muzikanti pratu
ispunjavu želje kumi stuardesi
armonika svira lično starem svatu
kuj zna šta će mladu noćas da zadesi

Stan bre, Dobrivoje, bre, nemo da ćuškaš komendiju
šta ti je, si bolesan?
More, jok, sam tako izgledam!
Pa šta oćeš?
Oću jedno pivo!
Pa znamo bre, nego el potrebuješ nešto drugo?
Fala, ne pušim, idem u banju


Moj se pevac spanđo sa tvoju kokošku

Kukuriče pevac, skočio na panj
a na nebo sunce cakli ki tiganj
i danas bez tebe prazna mi avlija
ki engleska trava u men ljubav klija

Moj se pevac spanđo sa tvoju kokošku
ič ne premećuje živinu ostalu
ajde bre komšike da o istem trošku
otpočnemo i mi avanturu malu

Na moj oluk guču golubi s gugutke
krava se sa bika pogleduje ćutke
pošto u tem smislu svi ponešto radu
ljubavne ideje na pamet mi padu


Sinđa iz Mičigen

Draga rodbino
Sinđa ve pozdravlja from Amerika

Iz Mičigen Sinđa
svojima se javlja
i sa tople reči
redom i' pozdravlja

Svi uzdasi njojzini
u pismo su stali
sa suze i čežnju
ređa šta ju fali

O, aj lajk sarma

Noćom sanjam sarmu
od kupusno lišće
iz zemljano grne
duša mi je išće

A paprike iz turšiju
s beli luk i ren
ne okusi od kad dođo
u ta Mičigen

Im krejzi abaut turšiju

Na moju personu
svila i kadiva
nosim se monderno
pratim šta se zbiva

Ovde narod jede ranu
načisto konzervnu
pa stomak boluje
sve na bazu nervnu

Aj nid papričice


Tango Javorka

Javorka radi u zadrugu
na kasu dvokratno
lakirani joj nokti
u lila, bog te mlatno

Javorka drži liniju
ič ne jede masno
Uske suknje nosi
ophodi se strasno

S ljubavni romani
mozak maltretiram
ću pronađem šifru
da te izšarmiram
Javorka, bre Javorka

Javorka će me natera
da prodam novi traktor
da kupim sto kec comfor
i postanem faktor

E ondak će se pitamo
kuj će se pročuje
Na njojzinu top listu
kuj se zarezuje

Tango


Rođaci

Krstivoju noge smrdu
na Banovem brdu
u Krnjaču s drugu stranu
zbog tog će izdanu

Rođaci mi po Beograd rasuti ki pleva
ne Cerak mi sestrići Staniša i Steva
u Žarkovo Živadinka, snaja kuma Đure
pripomaže direktoru u domu kulture

Sve i' volem podjednako
sa mesta se ne pomako
al me vuče duša moja
kod brata mi Krstivoja

U Vinču mi zet Budisav, čkolovano dete
Naučnički poso radi, pere epruvete
Ene na Konjarnik sve od moji vrvi
Svude ne bre ima, i svude smo prvi

Krstivoju noge smrdu
na Banovem brdu
u Krnjaču s drugu stranu
zbog tog će načisto đuture ...
- ajd da ga podupremo bre
... da izdanu


Oglasno kolo

Domaći brendi - travka pobrljavka
Kuj se naboka, mora i da šljoka!
Domaći brendi - travka pobrljavka

Dal da pripalim jednu da plaknem pluća

Svi mi kažu - Dobrivoje
ajd odsviraj kolo tvoje
pada lova kao kruške
lepe mi na čelo šuške

E, ova je džvaku

Mašinica štrika–štanc
glava mi je sasvim glanc
obiđo Evropu i Afriku
sve u želju da nađem periku

Hehehe, imam kosu za još jedno pranje
pretekla mi od prošli put

Ne mora se zabrinjavate
kosa će vi izdžiklja ako koristite sprej "Tršavko"
tršavko, tršavko, tršavko

Domaći brendi - travka pobrljavka
piće bez presedena, za sva vremena
Domaći brendi

Travka pobrljavka

Prodajem komplet varjače u duborez
garnitura za dvanajes osoba

Dal da pripalim jednu da plaknem pluća

Apotekarka - držeća, neiskusna
dvaput udavana, jednom razočarata
traži partnera za tablići
šifra - kec karo

Fala, ne pušim take
no daj jednu da pripalim, da plaknem pluća

Menjam moju ženu Stamenu od šeset godine
za dve mlađe od po tries


Komšije

Na priliku kad se krava teli
il zbog ženu sin od oca deli
kad svekrva sa snaju ne mogne
komšija će odma da pomogne

Komšije, komšije
šta bi da ve nije
svaki žalos, svaki rados
čovek deli s najmilije

Na priliku kad se svinje prasu
il zidari kreč za kuću gasu
čovek ženi na put kad odlazi
komšija će kuću da pripazi

Na priliku kad se svadbe pravu
i ostali običaji slavu
komšija se trudi da razvije
međuljudski odnosi s komšije


Izem ti život

Kad nešto kažem
ćuti bre Stavro
kad se naljutim
di se bre navro

Štedi i čuvaj
otac mi reko
al ja potroši
sve što sam steko

Izem ti život
kad mi sve branu
piće i žene
duvan, kafanu

Kad mi se smrkne
pcujem konkretno
jer sve što volem
mlogo je štetno

Što god uradim
šta bre to radiš
kad god pripalim
nemo da kadiš

Svi pripitkuju
kad ću se ženim
al bračno stanje
ne da promenim

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma