8. 4. 1986.

Smak - Smak 86

PGP RTB - 2122278
Datum rezanja vinila: 8.04.1986


1. Želim da kupim pantalone (3:02)
2. Sava (5:12)
3. Put pod noge, bre (3:52)
4. Sunčani sat (4:38)
5. Kad spavaš sam (4:42)
6. Ja volim tvoje grudi (4:17)
7. Na vrhovima prstiju (3:17)
8. Kornjačina koža (5:16)



Sve kompozicije i aranžmane napravili članovi grupe "SMAK"
Tekstove napisao Radomir Mihailović Točak

Boris Aranđelović - vokali
Zoran Milanović - bas gitara
Slobodan Stojanović Kepa - bubnjevi, udaraljke, yamaha RX 11
Radomir Mihailović Točak - gitare

Gosti na ploči:
Miša Komnenić - ensoniq mirage, akai sampler korg DW 8000, roland JX-3P (1 i 4)
Krsta Nikolić (Chris Nichols) - ensoniq mirage, yamaha GS2 (3, 6 i 7)
Vlada Nikodijević - fairlight (5), yamaha GS2 (7)
R.M. Točak - yamaha DX7, orwel sound (2)

Hvala Vladi Nikodijeviću Kečeru i Momčilu Bajagiću
"SMAK" se posebno zahvaljuje Domu kulture Studentski grad na ljubaznosti prilikom spremanja ovog materijala

Snimljeno u Studiju VI RTB (novembar 85. - mart 86.)
Ton-majstor Miki Todorović
Remix Dragan Vukićević (osim 8 - Miki Todorovski)
Producent R.M. Točak
Izvršni producent Dušan Pančić

Foto Zorica Bajin Đukanović
Dizajn LJUPKO
Recenzent Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik Stanko Terzić



Želim da kupim pantalone

Već odavno narode
želim da kupim pantalone
kroz pocepan levi džep
provlačim šarene balone

Jasno je, evidentno poznato
nemam drugi par pantalona
stoti put vadim šuplje džepove
pantalone su ove stare, zar ne

U jednom finom butiku
šiju se crne pantalone
pomislih da pitam bar
jer mi se sviđaju baš one

Dobih tužan odgovor
mnogo su skupe pantalone
da ih kupim treba mi
da pronađem silne milione


Put pod noge, bre

Ne shvatam zašto gubiš vreme
što lepo ne odeš u svet
ne shvatam zašto nisi hrabar
uzmi za svaki slučaj atlas, gledaj ga

Put pod noge, bre
put, obiđi svet i vrati se
razmisli, imaš celu noć
a onda legni, ma sanjaj sve

Ne shvatam zašto trošiš reči
zasto ne priznaš da si lenj
ne shvatam koji ti je đavo
promrdaj noge i obiđi jedan krug

Gomila ljudi ide sad na put
porani sutra, uzmi kartu za
put pod noge, bre...

Ne gubi vreme, nego
put pod noge, bre


Sunčani sat

Postoji jedan sunčani sat
po njemu deca igraju
golubovi beže od njih
na igru ne pristaju

Mnogo ljudi prođe na dan
ne videvši sunčani sat
za jedan trenutak mali baš
niko nema vremena

Prolaze i godine
radi sunčani sat
samo nade ostaju
da neće stati

Sunčani sat otkucava bez zvona
viknu čovek sa nekog balkona
sunčani sat otkucava bez zvona
deca se igraju, trče u krug

Postoji jedan sunčani sat
po njemu kiše padaju
oblaci kad nadkrile grad
onda senke nestaju

Ali nema mesta za strah
kazaljke su tačne i tad
dobro je što uvek mogu bar
svakom da se poklope


Kad spavaš sam

Jastuci su tvrdi kad spavaš sam
dušeci su uski kad spavaš sam
jorgani su kratki kad spavaš sam
kreveti su strmi kad spavaš sam

Pokušaj da spavaš u klaviru
poklopcem se pokrij umesto jorganom
stavi neke note pod glavu
ko dođe da svira čuće tvoj ljutit glas

Noge su tako hladne kad spavaš sam
često piješ vodu kad spavaš sam
ležiš na stomaku kad spavaš sam
nebulozno sanjaš kad spavaš sam

Sve te nešto svrbi kad spavaš sam
nokti su ti grubi kad spavaš sam
iz česme voda kaplje kad spavaš sam
komarac se uvek čuje kad spavaš sam


Ja volim tvoje grudi

Znaš da nekad čitam brigu
sa obraza tvog
možda slutiš da lažem te
potpuno se slažem s tobom
glumim da nisam kriv
i ćutim sa razlogom

Ja volim tvoje grudi
ja žmurim u tvojoj kosi
bez uvrede
ja maštam te

Vodiću te u Indiju
da razgledaš svet
možda bi isto shvatili
postoji način da neki svet
imaš kao svoj
sve u cilju da mi veruješ


Kornjačina koža

Ne znam više šta je bilo
samo neke mutne slike
živela si u mom kraju
preko u žutoj zgradi

Čuvao je strogu tajnu
čekajući sa strpljenjem
on zaljubljen bio je
uvek u blizini tvojoj

Evo, drhtim kad se setim
kao onog davnog dana
kada su te bela kola
odvezla zbog slepog creva

Pobeg'o je tad od kuće
sav u zebnji i u strahu
nisi ni slučajno znala
da te kod bolnice čeka

Odluka je zatim pala
mučen tajnom rešio sam
da ti kažem šta osećam
rekla si mu da je ružan

Ubila si sve u meni
posle mnogo, mnogo dana
ostaje mu da se sveti
i kazaće svima da je

Tvoje lice kao kornjačina koža
moja tajna kao kornjačina koža
ti si hladna kao kornjačina koža
ti si crna kao kornjačina koža
ti si mokra kao kornjačina koža

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma