16. 6. 1986.

Osmi putnik - Ulična molitva [^]

Jugoton LSY-621141
Datum rezanja vinila: 16.06.1986


Lutko moja, takav sam ti ja
Ulična molitva
Sjaj
Otmi me od sna
Ne mogu sam
Bolja vremena
Labude, reci mi
Kasno je za sve
Jovana
Maleficium Taciturnitatus




Đibo - vokal
Mitar - gitara
Božo Svetac - gitara
Dado - bass gitara
Marun - bubnjevi

Sve pjesme je napisao Zlatan Stipšić Đibo osim 9. - autor xxx
Svi aranžmani - Osmi putnik

fotografije: Zoran Trbović
oprema: Ivan Ivezić
Muzički urednik: Vojno Kundić
glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica

Ploča je snimana i miksana u studiju Nenada Vilovića, travnja i svibnja 1986. Zahvaljujemo se Nenadu "ključu muške njege" Begi na produciranju, pivu, cigarama i sitnišu za autobus; Nenadu Viloviću na snimanju i dobrim živcima; Igoru "Amadeusu" Šeriću na klavijaturama i elementarnim nepogodama; "Konanu" Karanu, Tilly i Rafi na pjevanju pozadinskih vokala; Draganu "D.K." Kotarcu i Željku "Čiči" Bebeku na veselim turama; Ozzyju na garderobi, pomaganju i odmaganju; Zoranu na škljocanju; Jadranki na sugestijama i svemu što je uradila za nas; grupi "Kineski Zid" na opremi i zajedničkim radnim pobjedama; kavani "Semafor" na sendvičima, pivu i praštanju dugova; i svima onima koje smo nenamjerno zaboravili ...

Hvala!
Vaši "Putnici"


LUTKO MOJA, TAKAV SAM TI JA

Lutko moja, pritisla me nevolja
Ma gdje se skitaš, noćas si mi potrebna

Budi dobra, ženit’ ću te,
ne varaj me prebit’ ću te
lutko moja, takav sam ti ja
lutko moja, takav sam ti ja
takav sam

Ulovim se kako sumnjam u tebe
crne slutnje su me morile


ULIČNA MOLITVA

Rođen sam godine Gospodnje,
jednog vrućega ljeta
bez slavlja, bez šampanjca, bez banketa
Život na dvadeset kvadrata,
pobjeg'o sam s uzice
još kao klinac,
postao sam dijete ulice

Glas slobode osjećam,
zov divljine vuče me
na prljave gradske ulice
Čujem, mrak me doziva,
šapuće iz potaje
"Sine, dođi, pod moje okrilje!"

Ulična molitva,
sa tisuća usana
Čuješ li, jecaj asfalta?
Sa tisuća usana


SJAJ

Zora nam prijeti znam,
brzo će klonuti noć
usnulih polja glas,
rosa je rasuta

Ludujem, ludujem za njom,
ludujem za njom

Sjaj
noćas sam lud, noćas pjevam za tebe
sjaj
krijesnice, spali mi zjene
i sjaj
osvijetli put samo za mene
i sjaj... sjaj

Zora nam prijeti, zvona nam i govore
brzo će svanuti dan
taj uljez uvijek uprska sve
i ovu čarobnu noć


OTMI ME OD SNA

Maske nikada neće mijenjati ljude
i doći će vrijeme da se pokažu lica
Htjela si da znam kako bole riječi
više ti nisam potreban

Objasni mi, želim da znam
učini mi to
otmi me od sna
Negdje mora da postoji ono moje pravo ja...

i Bogovi znaju da napuste ljude
i grešnice da ne ispune želje
Jer tajna je samo tajna za onog
koji krije bol a rijetko veselje


NE MOGU SAM

Znaju riječi da zabole
kad poteku sjećanja
kome hoćeš pokloni me
Ja ne znam kud sa sobom

ja ne mogu sam...

I dok se trudiš da me izgubiš
tražiš razloge za kraj
Ti imaš način da me povrijediš
mada znaš da ne mogu sam...

Nikad mi nisi bila samo bol ratnika
za mene jedna žena znači mnogo više
Ja sam prazna riječ, poput ničega
budala što prašta i briše


BOLJA VREMENA

Moj je razum, ženo, mračna močvara
i moje je tjelo poput žednog korita

i noćas ja te moram, mada nisam sposoban
da se tebi ili bilo kome barem malo dopadam

Do moga srca ima još mnogo slijepih ulica
Mala moja, čekaj bolja vremena uz nekog drugoga

Vidjet’ ću do jutra što sa tobom dobivam
jer ti si tako dobra i ja uzalud se otimam


LABUDE, RECI MI

Laž se razlila i sva me prelila
u mojoj duši šapat poraza

U mojim mislima noćas nema razuma
teško ću bez tebe, labude

Loše su karte krenule
i moju zjenu taknule

Labude, reci mi
da li samoća caruje
i svi moji porazi
da l’ su za tebe, slatke pobjede

Možda sam griješio što ti nisam praštao
možda ne znam način, kako bih te vratio

moj labude


KASNO JE ZA SVE

Tolike tajne i snove sam rušio
toliko puta čula si ružnu riječ
Dugo sam, dugo za vjetrom jurio
bio sam slijep za istine

Kasno je za sve

Sve ove sitne laži i prevare
baš sve, moje igre znaš
Gdje li su sada sve one utjehe
što si znala da mi daš


JOVANA

Šta ću sad kad te nemam
kada nekom drugom pripadaš
Kad u pjesmi tvojoj za mene mjesta nema

Tuga je kao rijeka
toliko me puta ranila
Kap u tvojoj zjeni caruje u meni

Jovana
Jovana
Jovana
Kad nikoga ne bude,
shvatit’ ćeš zablude
Jovana


MALEFICIUM TACITURNITATUS

Diabolus dominus
corrumpere non potuit
lise sencie simenca mandukaren

Veritas dobi secula casen
greve en lucie
en plom file obscuritatus

Maleficium taciturninatus

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma