9. 5. 2006.

Strip - Strip [^]

PGP RTS - CD 415 128
2006


1. Intro (2:10)
2. Đuka (4:22)
3. Moj dečko?! (3:31)
4. Lov na veštice (2:48)
5. To nisam ja (3:57)
6. Neee! (3:13)
7. Košmar (4:15)
8. Bez odgovora (4:45)
9. Crni sjaj (4:03)
10. Probudi se (3:42)

11. Treba mi neko kao ti (4:20)
12. Outro (2:38)
13. Lov na veštice Remix (3:22)


Milan Prokop - klavijature, Hammond
Sale Sedlar - električne i akustične gitare, bubnjevi
Dragan Ivanović - bas
Buga - saksofon
Vokali i prateći vokali: Ana Milenković, Ivana Pavlović i Alexandra Kovač

Aranžmani: Milan i Boris
Produkcija: Milan Prokop
Programming: Milan Prokop
Snimljeno, miksovano i masterovano u Studiju Strip - Milan Prokop
Scenario: Boris
Animacije: Ana Stijelja, Petar Jovović i Đorđe Petrović
Ilustracije: Geto
Dizajn: Marija Aničić
Web & Multimedia: Stevan Radojević
Fotografija: Marija Aničić
Editori: Milan Prokop i Slobodan Štrumberger
Izvršni producent: Alex Nikolić



Intro
muzika: Milan, Vlada i Ivana
tekst: Ivana


Strip...

Now, just listen to
What I have to say
And why don't you just
End it all today

Now, just listen to
What I have to say
And why don't you
End it all today
C'mon and end it all today

"Ladies and gentlemen, please fasten your seat belts"
"The weather on our flight: it will be mostly cloudy"
"Thank you for using our services, and remember - whatever you do, don't push the red button"

Why would you too
End it all
Oh no, look what you've done

Now, just listen to
What I have to say
And why don't you
End it all today
C'mon and end it all today

vokal: Ivana


Đuka
muzika: Boris i Đuka
tekst: Ž. Ž. Prever


Znam, grešila sam puno
godinama nisam dolazila kući
ali sam ti krila
da sam bila u zatvoru
znam da sam bila teška
i često sam bez razloga
tukla našeg psa
ali tebe
tebe sam volela

(Đuka, Đuka, Đuka, Đuka...)

A Vrbova Grana
tvoj mali fox-terijer
crkao je prošloga petka
sačuvala sam ga
eno ga u frižideru

Hej, Đuka, nemoj da se duriš
vrati se, vrati se...

Kaži zašto se duriš...
...kaži zašto

A Vrbova Grana
tvoj mali fox-terijer
crkao je prošloga petka
sačuvala sam ga
eno ga u frižideru
i katkad kad otvorim vrata
da uzmem pivo
vidim jadnu životinju
i bude mi krivo

Ipak
to sam ja učinila
jednog tužnog popodneva
dok sam te čekala

Hej, Đuka, nemoj da se duriš
vrati se, vrati se...

Kaži zašto se duriš...
...kaži zašto

(Đuka, Đuka, Đuka, Đuka...)

električna gitara: Vladimir Đurđević
vokal: Ana



Moj dečko?!
muzika: Ivana Ćosić i Boris
tekst: Boris


Kod tebe ništa novo ne vidim
bolje da ćutim ako neću da te povredim
prolaziš kraj mene, ništa ne govoriš
nemoj da se duriš
priznaj mi još uvek me voliš

U tvojoj glavi nema mesta za poraze
igraš svoju igru, a dani ti prolaze
a uzalud se trudiš da ti karte otvorim
ako misliš da budeš uz mene
pusti da te pomerim

Mada znam da se bojiš
skupi snage i pozovi me
ne gledaj me tako
reci mi zašto tako stojiš
čekaš li mene da ti pomognem?
O ne... znam da ti nije lako

Ako hoćeš shvati
zašto da ti ponavljam?
Ponešto ćeš i da progutaš
da ne bi bio sam
ja ne mogu i neću
da te molim da mi oprostiš
Ooo... ako hoćeš da budeš uz mene
moraš da se otvoriš

Mada znam da se bojiš
skupi snage i pozovi me
i ne gledaj me tako
reci mi zašto tako stojiš
čekaš li mene da ti pomognem?
O ne... stvarno ti nije lako

Mada znam da se bojiš
skupi snage i pozovi me
reci mi zašto tako stojiš
čekaš li mene da ti pomognem?
Zašto me gledaš tako?
Moj dečko...
Nije ti lako

električna gitara: Johnny Negativ
vokal: Ana



Lov na veštice
muzika i tekst: Boris

Priznaj, imaš li načina?
Priznaj, imaš li hrabrosti?
Hajde, reci mi, imaš li načina,
da staneš sam na put svim ovim ljudima?
Priznaj, imaš li načina?

Priznaj, reci mi, imaš li načina?
Priznaj, imaš li hrabrosti?
Hajde, (biti nevernik) reci mi kako je
u vreme velikog lova na veštice?

Lova na veštice...
(Vreme je lova na sve...)

vokal: Ana



To nisam ja
muzika: Milan i Boris
tekst: Boris


Taj umoran lik
iza ogledala
Taj umoran lik
koji me ubija,
to nisam ja.
To nisam ja.

Znam, samo sam ja
kriva za mrak
koji me uzima.
Znam, kriva sam ja
što sam pobegla
sebe izgubila.

Taj umoran lik,
to nisam ja
iza ogledala
taj umoran lik
koji me ubija,
to nisam ja.
To nisam ja

To nisam ja...

električna gitara: Vladimir Đurđević
vokal: Ivana



Neee!
muzika: Milan i Boris
tekst: Boris


Želeo je da kaže nešto gnusno
nešto dovoljno teško da sagori tvoj mir
želeo je da te zgrabi kao morska neman
vuče sa sobom na dno u svoj mrak
ipak, nemoj!

Nemoj nemoj ne ne...
nemoj nemoj...
nemoj da ga gaziš
nemoj tu pred svima

Želeo je da sve smo utroje
izpile tu pred tvoje noge prašinu
želeo je da učini nešto
ali plašio se da sebi prizna koliko je slab
ipak, nemoj!

Nemoj nemoj ne ne...
nemoj nemoj...
nemoj da ga gaziš
nemoj tu pred svima
nemoj nemoj ne ne...
nemoj nemoj...
nemoj da se prevariš
u njemu još snage ima
da se digne i ugrize poslednji put

vokal: Boris


Košmar
muzika i tekst: Boris

Dole iz mraka čuje se voz
u glavi tutnji
bude me suze i znoj
mokra sam skroz
ližem so sa usana

U ritmu srca zamire bol
tone u maglu
lagano nestaje
k'o prvi sneg
topi se u rukama

Ovo je kraj
ni u snu ni na javi
nemam kuda da pobegnem
ovo je kraj
tonem jer znam dobro
sama sam kriva za sve
ovo je kraj
sama po sobi lutam
želim da nestanem
ovo je kraj
tonem jer znam dobro
sama sam kriva za sve
što bilo je

U zidu sobe nastaje vir
bezdan što se otvara
snažno, beskrajno
upija me, lagano me osvaja

U osvit jutra, nepoznat lik
zatičem u krilu svom
ne, ne, nije fer
ne pitaj me šta to činim sa sobom

Ovo je kraj
ni u snu ni na javi
nemam kuda da pobegnem
ovo je kraj
tonem jer znam dobro
sama sam kriva za sve
ovo je kraj
sama po sobi lutam
želim da nestanem
ovo je kraj

električne gitare: Johnny Negativ i Vlastimir Blagojević
vokal: Ana



Bez odgovora
muzika: Đuka i Boris
tekst: Boris


Jutro...

On gleda gore
širi ruke
ne veruje
on gleda gore

Zalud preti, druga su vremena
zalud moli, odgovora nema

On sklapa oči
tebe zove
ne veruje
on sklapa oči

Ne veruje u sudbinu, tebe zove
ne veruje u sudbinu, ne veruje...

vokal: Ivana


Crni sjaj
muzika: Darko Milić, Boris i Đuka
tekst: Biljana Odalović


To što vidiš u očima mojim
nisu suze ni razočarenja
ja se samo svog života bojim
jer u njemu više ničeg nema

Sada samo htela bi da ćutim
sve što bih ti rekla to bi bile laži
nešto duboko u sebi slutim
nešto duboko u sebi tražim
nema te...

Možda je trebalo da shvatim
da je već davno kraj
da sam izgubila stazu bez cilja
ali još uvek te volim, znaj...

Duboko u meni sve se ruši
nestaje crni sjaj
pakao bola u mojoj duši
ali još uvek te volim, znaj...

vokali: Aleksandra K. i Ivana


Probudi se
muzika: Milan i Boris
tekst: Milan


Pogledaj šta si učinio
reci mi, osećaš li bol
pogledaj u šta si pretvorio
i priznaj mi, plaši li te to

Priznaj, još uvek želiš da budeš svoj
da stojiš sam na prvoj liniji

Hodaš u tami od straha slep
umesto sebe, ti menjaš ceo svet
budi hrabar, poslušaj me
i sada kad prodao si sve
hajde, probudi se

Pogledaj u šta si se pretvorio
reci mi, kuda vodi to
priznaj šta skrivaš iza osmeha
da li je strah ili samo bol

U svome mraku od straha slep
umesto sebe, ti menjaš ceo svet
budi hrabar, poslušaj me
i sada kad prodao si sve
hajde, probudi se

vokal: Ivana


Treba mi neko kao ti
muzika i tekst: Boris

Znam zašto ti drhte kolena
veruj mi, znam zašto ti gore obrazi
i znam, biće ti žao ako sve prođe pored nas
ako nestane kao sve što prolazi

Znam da čitam neme poruke
znaš i ti sam, zato se ne predajem
i znam zašto se bojiš da me pozoveš kad si sam
veruj mi, znam, e, zato me poslušaj

Treba mi neko kao ti
uz koga ću da osetim
kako je lako voleti
treba mi neko kao ti

Treba mi neko kao ti
noć je duga, dan je siv
soba mi pusta govori
treba mi neko kao ti

vokal: Aleksandra K.


Outro
muzika: Milan, Vlada i Ivana
tekst: Ivana


"Do it or it will turn you deaf"

Strip...

"Please, put the scene to the music
and they'll play you facility"
"20 seconds 'till total destruction"
"20... and counting"

Take me back
to wherever I may go
and take me back
wherever is my home

And take me back
wherever I may go
take me back
wherever is my home

"Please fasten your seat belts"
"Thank you, and good luck"

"...and counting: three... two... one... zero!"

Take me, take me
take me back...

električna gitara: Vladimir Đurđević
vokal: Ivana



Lov na veštice
Remix

Priznaj!
Vreme je lova na sve

Priznaj, imaš li načina?
Priznaj, imaš li hrabrosti?
Hajde, reci mi, imaš li načina,
da staneš sam na put svim ovim ljudima?
Priznaj, imaš li načina?

Priznaj!
Vreme je lova na sve

Priznaj, hajde priznaj mi, imaš li hrabrosti,
da staneš sam na put, da se suprotstaviš?
Priznaj, imaš li hrabrosti?

Priznaj, reci mi, imaš li načina,
da se suprotstaviš?
Reci, imaš li hrabrosti?

Hajde, biti nevernik reci mi kako je
u vreme velikog lova na veštice?

Vreme je lova na sve
lova na veštice

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma