11. 6. 2005.

Deca loših muzičara - ...gde cveta Samsung žut [^]

PGP RTS - CD 415395
2005



1. Rakovica (3:43)
2. Budućnost je stigla (4:53)
3. Tito, Nehru, Naser (3:52)
4. Memphis, Mexico (5:17)
5. Stranputice (3:57)
6. Disko klub (4:10)
7. Uvek te se rado setim (3:49)
8. Neke loše stvari (4:52)
9. Porodica Dolby (3:18)
10. Čekam godinu nultu (5:26)



Tekstove napisao: Milje

Električne i akustične gitare, prateći vokali: Đole
Bubnjevi i prateći vokali: Mikac
Električne i akustične bas gitare, vokali, prateći vokali: Žika
Vokali: Šilja
Truba i prateći vokali: Bora
Trombon i prateći vokali: Mihajlo (DAB)

Gosti:
Buga - saksofon i klarinet
Puroni - udaraljke
"...najbolje drugarice" - Dixy, Duda, Goca

Snimano u studiju Music Factory - Košutnjak, dec. '04 / jan. '05.
Snimatelj i producent: Sale Janković Hamudži
Mastering (prateći vokali): Srđan Nikašinović
Ideja omota i fotografije: Žika
Dizajn omota: Danica

Zahvaljujemo se Aleksandri, Saletu, Điđiju, Joci i Mersi, Iveku, Velji, Emilu, Sinketu, Ljuši, Danici, Srđanu Miroviću, TomiTomTomu i tri tačke

Pesme su posvećene drugovima: Gigi (Hergelić Željko), Maki, Lipi, Mirko, Srki (Daške), Joca, Milje, Đorđo, Anđelini, Đole i Bane (Brana) - DLM

Urednik redakcije za zabavnu muziku: Mikica Antonić
Odgovorni urednik programa: Vladimir Graić
Direktor i glavni i odgovorni urednik: Vladimir Marković



Rakovica

Rakovica igra, peva
ispod nogu munja seva
Rakovčani meraklije
đavolije, đavolije

Zaužgao oganj živi
savio u vaše duše
tad čarape bele suše
Rakovica igra, peva
Rakovica igra, peva

Rakovčani meraklije
đavolije, đavolije
kao da je bilo juče
napravio male kuće

Za sve svoje Rakovčane
poštene i Bogom dane
za sve svoje Rakovčane
Rakovica igra, peva
Rakovica igra, peva

Rakovica igra, peva
s makum štrudlu keva sprema
Rakovčani meraklije
posle flaše stomaklije

Strasno tuku svoje žene
svoje tuku, tuđe ljube
nedostatak igre grube
Rakovica igra, peva
Rakovica igra, peva

Rakovčani meraklije
ajmo osmeh za novine
smej se, smej se, vidi ptica
biće ovo divna slika


Budućnost je stigla

Ja živim sam u velikoj kući
ja živim sam u velikoj kući
i moje telo gori
moje telo gori
starci vredno rade
Vienna-Belgrade
šilinzi su kvislinzi
i kupuj ubice

Budućnost je stigla, stigla je
budućnost je stigla, stigla je...

Budućnost je stigla
ali nema nas
svi meni dragi likovi
diplomirani nitkovi
advertajzing, marketing
niko nema vremena
da drmamo kuću iz temelja...

Ja živim sam u velikoj kući
ja živim sam u velikoj kući

Budućnost je stigla, stigla je
budućnost je stigla, stigla je...


Tito, Nehru, Naser

Pustiću brkove
kupiću cokule
i po’ kvrgavog glogovog ko’ca
vi ste meni mamicu, ja ću vama i mater i oca

Tito, Nehru, Naser
Emerson, Lejk i Palmer
jebaću vam mater
svakako


Memphis, Mexico

Ulicama grada polivači caruju
mislim da je isto na svetu celome
uvek plačem, dok se drugi raduju
grbavac sam majko na konju belome
pevam pesme koje niko ne može da sluša
pišem knjige koje niko, ne može da čita
ljubim žene koje niko ne hoće da pipa
čini mi se - biće sranje veliko
ovaj torbeš lipa za Memphis-Mexico

Da vam školjka uvek bude besprekorno čista
izdaleka stižem draga moja senjorita
ima biser da miriše kao posle kiše
vodu vučem, voda peva, kakav divan kliše

Sajlu glancam, uvrćem je slušam Mano Negra
reagujem samo kad su fekalije “mega”
najdraža mi profi situacija
“jo no soj marinero, jo soj ventilacija”

Vodu vučem, voda peva Memphis Mexico
torbeš odgušenja, cepa popreko
grbavac sam majko, ljuta sekiracija
“jo no soj marinero, jo soj ventilacija”


Stranputice

Bolje mrtav konj nego živ magarac
spreman sam za novi udarac

Stranputice pored puta mame
vrište kao udavače
sijaju kao reklame
zovu organizam

Smotaj jedan tanak
da dižemo ustanak
da dišemo privid
malim glavama o debeli zid

Bolje mrtav konj nego živ magarac
bolje mrtav konj nego živ magarac
bolje mrtav konj nego živ magarac
bolje mrtav konj nego živ magarac
spreman sam za novi udarac

Ljudi voze skutere
skijaju i plivaju
a ja svoju energiju
trošim da plutam
trošim da plutam
vodu da ne gutam

Ostane vode
u grlu bode
i tera me na šolju
od toga gubim volju
od toga gubim volju
volju za životom
volju za prostotom
dobrotom i lepotom

Bolje mrtav konj nego živ magarac
bolje mrtav konj nego živ magarac
bolje mrtav konj nego živ magarac
bolje mrtav konj nego živ magarac
spreman sam za novi udarac


Disko klub

Pusti me, draga, u disko klub
pusti me, draga, u disko klub
doći će, draga, moj najbolji drug
doći će, draga, moj najbolji drug

Poneće, draga, novčanik pun
poneće, draga, novčanik pun
pare su, draga, njegov najbolji drug
pare su, pare su, draga, njegov najbolji drug
i najbolje drugarice
najbolje drugarice

Pusti me, draga, u disko klub
pusti me, draga, u disko klub
doći će, draga, moj najbolji drug
doći će, draga, moj najbolji drug...

...i najbolje drugarice

Poneće, draga, novčanik pun
pare su, draga, njegov najbolji drug
i najbolje drugarice...
najbolje drugarice...


Uvek te se rado setim

Uvek te se rado setim
pa mi dođe da poletim
u kiši mi je tuga nepromočiva
samog sebe očajnički potkivam

A konji ne lete, zar ne?
A konji ne lete, zar ne?

Tek tako me uzela
na put odvela
na dalek put u niotkud
na dalek put u niotkud

Rekla je samo da se zove April
bilo bi joj drago da se ponekad javim...

Postoji duga pauza
između poljupca
između poljupca
poljupca i udarca


Neke loše stvari

Neke loše stvari
donese pederaši stari
godinama da rovare
kontra moje probave
da ruše mi koncepciju
nagrizaju erekciju

A na drugoj strani
postoje lepe stvari
sunce na plaži
suncobran na plaži
more na plaži i prazna plaža na plaži


Porodica Dolby

Na kapiji porodice Dolby,
postojanim piše “napredak”,
kad god nisam s grupicom na probi,
zakažu mi radni sastanak,
tata Dolby uživa dok peca,
mama Dolby živi život svoj,
sin je metal, tvrd je i okretan,
ćerka normal ne bih baš
o njoj, njoj, njoj, njoj
ćerka normal ne bih sad o njoj, o njoj

Pomagajte Dolbyevi dragi,
mene ljuta muka izjede,
đavo na mom porodicnom stablu,
crta srce, tupi perorez,
sedi dete popij osveženje,
čemu suza na nežnom licu tvom,
bićeš našim ponajmlađim sinom,
zvaćemo te, Hrom-Dioksidom

zvaćemo te Hrom-Dioksidom,
Hrom-Dioksidom,Hrom-Dioksidom

Ima jedna porodica Dolby,
postojano piše napredak,
kad god nisam s grupicom na probi,
zakažu mi radni sastanak,
tata Dolby uživa dok peca,
mama Dolby živi život svoj,
sin je Metal, tvrd je i okretan,
ćerka Normal ne bih baš o njoj, njoj, njoj, njoj

ćerka Normal ne bih sad o njoj, o njoj, o njoj, o njoj
ćerka Normal ne bih sad o njoj.


Čekam godinu nultu

Lepe žene i muškarci,
gruvanje, muvanje, gruvanje, muvanje,
lepe kape i mantili,
nervozu je teško kriti,
a ja u srpskom raju,
za luzere i mahere

Amerika i Nemačka,
raj za gastarbajtere,
a Mexico, a Mexico,
raj za fajtere,
a ja u srpskom raju,
za luzere i mahere

krečim kuhinju u belo,
spremam svoje omiljeno jelo,
supu na bazi kiseline

čekam godinu nultu,
čekam godinu nultu,
čekam godinu nultu,

čekam godinu nultu,
čekam godinu nultu,
čekam godinu nultu,
da zakuvam supu

Neke žene i muškarci,
neke žene i muškarci,
neke žene i muškarci

1 коментар:

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma