20. 6. 1992.

Jura Stublić & Film - Hrana za golubove [^] [~]

Croatia Records - CD-D 5037699
1992


1. Radio Ljubav (4:05)
2. E, moj druže Beogradski (4:40)
3. Dođi gola, dođi bosa (4:04)
4. Mog anđela više nema (5:25)
5. Kćeri moja i sestrice (3:18)
6. Grade, grade (3:36)
7. Gdje sam bio (5:05)
8. Dom (4:40)
9. Bili cvitak (4:00)
10. Golubove hranim (4:10)



Autor svih pjesama: Jura Stublić

Producent: Nikša Bratoš
Snimljeno i miksano u studiju "Rockoko", Zagreb, proljeće 1992 (osim 3,5,8,9,10) koje su snimljene u "JM Sound" studiju)
Ton Majstori: Nikša Bratoš i Želimir Babogredac ("Rockoko") i Janko Mlinarić ("JM Sound")

Aranžmani, programiranje i gitare u 1,2,4,7,8: Nikša Bratoš
Aranžmani u ostalim pjesmama: Jura Stublić

Gosti u 9: Fedor Boić (klavijature i programiranje bubnjeva), te Jurica Pađen i Dražen Matutinović (gitare)
Posebni gost: "former Film member" Elio Žuvela (gitara)
Prateće vokale pjevala je grupa "Grdelini" u sastavu: Ivica Bevanda, Jurica Pađen, Dražen Matutinović i Tomislav Šojat

U snimanju ploče sudjelovala je nova postava grupe "Film" u sastavu:
Jura Stublić - vokal, glazba, riječi
Ante Pecotić - bas gitara, vokal
Goran Rakčević - bubnjevi
Mario Zidar - gitara, vokal
Vjekoslav Magdalenić - klavijature, vokal

Navodimo osobe kojima se zahvaljujemo na nesebičnoj pomoći u raznim fazama ostvarivanja ovog programa: Biskup Juraj Jezerinac, vić. Josip Mrzaj, prof. Tomislav Ivančić, Petar i Vladimir Jurić, Nikola Gadža, Mate Radoš, Ivan Trobentar, Ivan Karakaš, Ivan Bošnjaković, Ivan Hečimović, Ivan Grbavac, Šaneta Poljanik, Darko Grdić, Ivan Granić, Damir Kuštelega, Vinko Ukota, Milan Hašperger, Ivan Kolak, Ljiljana Derokov ... i mnogi drugi koje ne spominjemo, ali ih se sjećamo sa zahvalnošću.

Fotografija i likovna oprema: Bashrach/Krištofić

Urednik izdanja: Vojno Kundić
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Radio Ljubav

Ljubav je na prvom programu našeg lokalnog radija
ljubav je na naslovnoj stranici naših magazina i novina
ljubav večeras igra u svim, gradskim kinima
mi slušamo i pjevamo i ne ljubimo nikoga

O, to divno osjećanje
što nam svima radost daje
Ujutro kad zora svane
ja znam
ti voliš me
ja volim te
o je je je!

Zaista me zanima ova TV serija
koja govori o ljudima koji, govore o ljubavi
sretan sam jer znam, da oni nisu jedini
o ljubavi govore reklame i jela i odijela
o ljubavi govore vojnici i pucaju nježno
mi slušamo i pjevamo i ne ljubimo nikoga

Ovo nije kraj naše emisije
slušajte nas i dalje na valovima Radio Ljubavi!


E, moj druže Beogradski

Lijepe cure beogradske
kako ste se ljubit' znale
Još se sjećam kose plave
Novosadske moje male

Zbog nje sam se ja vozio
kraj Dunava i kraj Save
Sto sam sela zavolio
o kako sam sretan bio

E, moj druže beogradski
sve smo srpske pjesme znali
Pjevali smo prije rata:
"Zdravo, Djevo, kraljice Hrvata"

E, moj druže beogradski
Slavonijom sela gore
E, moj druže beogradski
ne može se ni na more

E, moj druže beogradski
srest' ćemo se pokraj Save
Ti me nećeš prepoznati
pa ćeš na me zapucati

Pustit' ću ti metak prvi
vi budite uvijek prvi
Drugi ću ti oprostiti
treći će me promašiti

A ja neću nišaniti
i Bogu ću se moliti
da te mogu promašiti
ali ću te pogoditi

Ja ću tebe oplakati
oči ću ti zaklopiti
Joj, kako sam tužan bio
ja sam druga izgubio


Dođi gola, dođi bosa

Dođi gola, dođi bosa
ali dođi
Dođi rano, dođi kasno
ali dođi sama
Dođi amo, dođi tamo
ali dođi samo

Bit' će ti kao da se vraćaš kući
ispod zvijezda je naš topli dom
U mojim rukama odletjet' ćeš visoko
anđeli pjevaju, nebo veže nas


Mog anđela više nema

Sreo sam je ispred crkve, u nedjelju
u košulji od bijelog platna, ličila je na Mariju
Obećam vjenčanicu i veo, prsten sam kupio
lagao joj o bogatstvu koje nisam imao

A onda za novcem krenem, u Ameriku
znojem sam natopio New York i Kaliforniju
Za srebrni dolar dajem, prodajem domovinu
da kupim bolji život za moju voljenu

A kada padne noć
u postelji ležim sam
Tuđe zvijezde hladno sjaje
i molim Boga za san

San ne dolazi jer ga nema
moji su snovi srušeni
Nebo mi je sasvim prazno
nema mog anđela

Mog anđela više nema
nebo mi je sasvim prazno

Sreo sam je u luci ispod, crvene svjetiljke
prepoznao sam prsten na ruci, moje Marije
Ona je lučki radnik, ne iskrcava brodove
ona puni srca mornara, a oni njoj džepove


Kćeri moja i sestrice

Kćeri moja i sestrice
nasmijani mladi mjeseče
Otkad ljubim, tebe sanjam
ali smo se, kasno sreli
između nas, život cijeli

Najsjajnija na nebu zvijezdice
kćeri moja i sestrice

Hajde se zavrti, hajde
daj da ti čujem glas
Živimo jednom samo
ova je noć za nas


Grade, grade

Vraćam se kući s' dalekih granica
na čistom zraku napala me dosada
Vraćam se medu djecu asfalta
u svoje pleme ravnih stopala

Tamo gdje je benzin prepun olova
disat' ću opet punim plućima
Da te zaboravim, da ne propadam
ja idem tamo kamo pripadam

Grade, grade, noćas sakrij me
ulice, zavedi me
Moju ljubav dajem za tebe
grade, grade, volim te


Gdje sam bio

Gdje sam bio, ne pitaj me
gdje sam bio, ne pitaj
bio sam gdje život traje
jedan srca otkucaj

Vidio sam mlade dečke
jedan drugog gledaju
gledaju se mladi dečki
dečki preko nišana

Vidio sam i djevojke
one vijesti slušaju
uz radio i uz svijeću
mlada srca kucaju

Gdje sam bio, ne pitaj me
gdje sam bio, ne pitaj
bio sam gdje život vrijedi
dvije stotine maraka

Gdje sam bio ne pitaj me
gdje sam bio ne pitaj
tamo gdje se barjak vije
sloboda se rađala


Dom

Moj dom je dole u predgrađu
od centra prema zapadu
gdje sunce sja, kad zalazi
gdje sunce sja samo kad zalazi

Moj dom je tamo gdje si ti
moja draga ljubavi
moj dom je tamo, tamo gdje sam ja
takva je moja sudbina

Tu ne može ništa niti Bog
samo jedno mjesto na svijetu se zove dom

Na mojoj kući, tri parole
"Hoćemo!", "Živio!" i "Dole!"
a na fasadi, odmah iznad vrata
tri rupe od metka iz prošlog rata

Noćas ću preći granicu
okrećem novu stranicu
i u lokalu, pored stanice
ja pjevam da pucaju glasnice


Bili cvitak

Ptico moja mladih krila
visoko mi letiš ti
Mene zove domovina
slobodna ćeš ostati

Ne bojim se ja umrijeti
za slobodu i za dom
već se bojim kada odem
da ti krila ne slome

Ptico moja, kad rat prođe
raspast' će se okovi
tad poleti čistim zrakom
iznad zemlje slobodne

Spusti jedan bili cvitak
tamo iznad Kijeva
i spusti jedan bili cvitak
tamo iznad Kruševa

Bili cvitak je na spomen
jednoj vječnoj ljubavi
Za svoj narod i za tebe
morao sam umrijeti

Ptico moja mladih krila
visoko mi letiš ti
Mene uze domovina
slobodna ćeš ostati


Golubove hranim

Jutro je i budim se
a ti spavaš kraj mene
to je u životu najljepše
zajedničko buđenje

Kosu ću ti pomilovati
nježno te poljubiti
doručak u krevet donijeti
lomim kruh naš svagdašnji

Golubove hranim
mirne ptice nebeske
zbog tebe, moje najdraže

Jedi, jedi mala ptičice
znam što ti je ispod majice
tvoje grudi mirisne
dvije bijele golubice

Jutro je i budim se
a ti spavaš kraj mene
poljupcem ću te probuditi
lomim kruh naš svagdašnji

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma