25. 11. 1976.

Parni valjak - Dodjite na show! [~]

PGP RTB LP 55-5296
Datum rezanja vinila: 25.11.1976


1. Dodjite na show (5,42)

(H. Hasanefendić)
2. Sličice iz tramvaja (4,57)
(H. Hasanefendić)
3. Pjesma o starosti (7,00)
(A. Rasimovski - H. Hasanefendić)
4. Inge (0,32)
(J. Padjen)
5. Mi smo Rock And Roll Band (4,18)
(H. Hasanefendić)
6. Prevela me mala žednog preko vode (3,05)
(H. Hasanefendić)
7. Svim slomljenim srcima (6,53)
(J. Padjen)
8. Predstavi je kraj (3,50)
(H. Hasanefendić)

Orkestar ludog šeširdžije i jahača rumene kadulje
Glumili:
Aki Rahimovski (ludi šeširdžija) - vokal, klavir
Jahači su:
Srećko Antonioli - bubnjevi, udaraljke, vokal
Zlatko Miksić - Fuma - bas, The master of ceremony
Jurica Padjen - solo gitara, akustične gitare, vokal
Gost: Mato Došen - string synthesizer

Aranžmani "Parni valjak"

Album je sniman u studijima RTV Novi Sad
Snimatelj: Stevo Tibai
Producenti: Jovan Adamov i Vedran Božić uz malu pomoć "Parnog valjka"
Izvršni producent: Vladimir Mihaljek - Miha
Fotografije: Vican Vicanović i Aljoša Milačić
Grafički dizajn: Milenko Miletić, akademski slikar

Zahvaljujemo svima koji su nam pomogli da snimimo ovaj album

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Dragiša PETKOVIĆ



Dodjite na show

Uou
Kažem: rrrr, ha, ha,
Kažem: uuuhu.
A sada, za vas,
Po prvi put samo za vas
Grupa koja je uspjela,
Grupa koja je konačno uspjela!
Ludi šeširdžija i jahači rumene kadulje!
Dopustite da vam ispričaju svoju priču!...

Zavjesa se diže,
Reflektor se pali,
U dvorani grobni muk.
Došli ste nas gledat',
Došli ste nas slušat',
Čuti naše pjesme zvuk.

Dugo, dugo vremena
Čekali smo to
Da možemo vam reći:
Dođite na show!
Dođite na show!

Sanjali smo snove
Hiljade dječaka:
Zvijezde ćemo biti mi.
Godine su prošle,
Ostvarili se snovi,
Znade nas svatko živ!

I pjevat ćemo: La, la, la, la
Zajedno mi!
I pjevat ćemo: La, la, la, la
Skupa svi!
I pjevat ćemo: La, la, la, la
Zajedno mi!
I pjevat i plesat ćemo mi
Skupa svi!

Nikom nisu bile dvorane tako pune
Kao što su nama sad!
Bacite sve ploče Beatlesa i Stonesa,
Slušajte samo nas!


Sličice iz tramvaja

Čekajući "dvojku"
Tu na uglu tom,
Gledajući ljude
Što jure, žure domu svom
Sasvim zgodnih stvari
Čovjek čuti može:
Penzije su male,
A gule nas do gole kože

Domaćica je jedna bijesna,
Bijesna kao pas,
Na tržnici je prije podne
Cjenkanjem izgubila glas.
Svježeg mesa nema,
Paradajz je skup,
A čuje se i nova tema:
Lepa Lukić show svoj sprema.

(Tko je bez karte, molim?
Sredina prema napred, prođite!
Bez guranja tamo, molim!)

Jedna stara dama
Drugoj sad se žali:
Ah, ta današnja mladež,
Malo odgoja joj fali.
Usred bijela dana,
Zamislite što se zbilo:
Dvoje je mladih u tramvaj ušlo
I ona mu je sjela u krilo.

(Dalje!
- Prelaz, molim!
Samo polako! Kud ste navalili?
Prema izlazu, molim!
Zadnja stanica. Želite li još jedan krug?)


Pjesma o starosti

Sve bih dao
Kad bih tajnu znao
Života vječnog
Života srećnog
Vrijeme leti
Vrijeme neće stati
Na vrata netko kuca
Da l’ je starost
Tko će znati?

Sve satove svoje
Pretvorih u prah
Ogledala razbih
Al’ skrati se dan

Već sam danas
Stariji no juče
Cijelim bićem svojim
Ja starosti se bojim
Vrijeme leti
Vrijeme neće stati
Budućnost moja
Nema šta mi dati!

Ženo iz mojih snova, hej,
Tijelo daj mi ti
Dok smo mladi
Dok je vrijeme
Volimo se mi!

Ženo iz mojih snova, hej,
Ljubav daj mi ti
Gok smo mladi
Gok je vrijeme
Volimo se mi!

Nakon noći dan me budi
Čudnu sliku vidim tad
Pred ogledalom svojim stojim
To što vidim nisam ja!


Inge

instrumental


Mi smo Rock And Roll Band
(posvećeno zagrebačkom kružoku)

Hej, ja sam pjevač jedne grupe
Koju slušaju svi
Koju gledaju svi
Koju vole
Danas smo tu
Sutra ko zna
Možda tvo je grad
Na putu mom
Ljudi su došli
Samo zbog nas
Mi sviramo sad
Nešto za vas
Brige sve svoje
Ostavi vani
Ovde u tami
Pleši

Jer mi smo rock 'n' roll band
Koji ne slijedi trend
Što je sada u modi
Za kritiku glava nas boli
Nas muzika vodi
Nas muzika vodi

Kritičari o nas
Svoja koplja lome
Fućkamo na to
Mnogo zlobe je u tome
Pred publiku bogme
Ne može svatko
Baratati perom
I meni je lako
Sreću smo našli
Jer nas publika voli
Za kritiku zato
Glava nas boli
Više nam vrijedi
Narod što kaže
Čovjeka srce
Nikad ne laže

Mi smo rock 'n' roll band
Koji ne slijedi trend
Što je sada u modi
Za kritiku glava nas boli
Nas muzika vodi
Nas muzika vodi


Prevela me mala žednog preko vode

I ja ne tvrdim ništa
Al' tako kažu
Da gradske cure momke
Često lažu.

Iskustva još nemam
Ali ću ga steći
Nijedna cura
Mene neće više preći

Prevela me mala
žednog preko vode
Hej, dao sam joj
previše slobode...

Prevela me mala
žednog preko vode
Hej, dao sam joj previše.

Jednog dana reče
- Idem posjetit baku,
A završi sa drugim momkom
U najvećem mraku.

Drugi put mi reče
- Sa sestrom će u kino
To se veče sa društvancem
Zabavljala fino.

A ja ost'o kod kuće
Obuo sam papuče
Ehej


Svim slomljenim srcima

instrumental


Predstavi je kraj
Dan već se budi
Polako kući krećem
Glumac masku svoju skida
Predstavi je kraj

To je vrijeme
Kada klaun tužan može biti
To je vrijeme
Kada nakon svijetla padne tama
Pjevač pjeva tada nama
Mi smo ljudi s druge strane
Mi smo ljudi s druge
S druge strane

Jutro već sviće
Kostimi se svlače
Život uloge tad nam daje
Zavjese su pale

To je vrijeme
Kada klaun tužan može biti
To je vrijeme
Kada nakon svijetla padne tama
Pjevač pjeva tada nama
Mi smo ljudi s druge strane
Mi smo ljudi s druge strane
Mi smo ljudi s druge strane
Mi smo ljudi s druge strane
Mi smo ljudi s druge strane...

...La, la, la, la
Zajedno mi!
I pjevat ćemo: La, la, la, la
Skupa svi!
I pjevat ćemo: La, la, la, la
Zajedno mi!
I pjevat i plesat ćemo mi
Skupa svi!

I pjevat ćemo: La, la, la, la
Zajedno mi!
I pjevat ćemo: La, la, la, la
Skupa svi!
I pjevat ćemo: La, la, la, la
Zajedno mi!
I pjevat i plesat ćemo mi
Skupa svi!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma