23. 11. 1976.

Dado Topić - Poželi nešto

PGP RTB S 52 736
Datum rezanja vinila: 23.11.1976


1. Poželi nešto
- "Hit parada 76" (3:24)
(A. Milovanović-D. Žgur-M. Tucaković)
Vokalna grupa i Zabavni orkestar, dirigent Vojkan Borisavljević
C 1976. by RTB Music, Beograd


2. Superstar * (4:57)

(D. Topić)
Grupa "Time"


* Sa LP-a "Život u cizmama s visokom petom"

Producenti: Vojkan Borisavljević i Kornelije Kovač


Produkcija gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd, Beograd, Makedonska 2
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Dragiša Petković



Poželi nešto

Čekajući jutro, šetali smo cijelu noć
stajali na mostu i posmatrali grad
svetla u daljini imala su čudan sjaj
tada si mi prišla i čuo sam tvoj glas

Poželi nešto, ja sam tu
pokaži samo i ja ću poći tamo
gdje ti zaželiš, biću ja
poželi nešto, jer ja sam tu
čekajući jutro...


Superstar

Moj stil je lud i sexy
i svi me zovu superstar
Moj glas i šarm je svjetski
i ja sam superstar

Ja vozim brza kola
živim život lak
Tokyo, Paris, night bar

Za mnom žene šapuću:
"On je superstar"
Za mnom žene uzdišu:
"On je superstar"

Svi ljudi vole zvijezde
i njihov čarobni sjaj
Al' najviše ipak vole
vidjeti njihov kraj

Jer to im donosi radost
ostvarenje želja i sreću
u ljubavi bar

Zato jedva čekaju
da padne superstar...

Za mnom žene pričaju, šapuću, uzdišu:
"On je zbilja superstar"
Za mnom žene pjevaju,
za mnom žene šapuću,
za mnom žene uzdišu

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma