17. 6. 2004.

Parni valjak - Pretežno sunčano? [~]

Song Zelex - CD 182
2004


1. Horoskop (4:20)
2. Prazno tijelo (4:06)
3. Sunčanom stranom (4:04)
4. Poljubac je dobar... (4:11)
5. Jesen preskačem (4:02)
6. Dok si pored mene * (4:23)
7. Gledam dok hodaš (3:47)
8. Laganini po sredini (3:58)
9. Petak (3:53)
10. Sexy intro ** (0:39)

11. Sexy mama *** (4:52)
12. Dajte mi razlog (4:00)


Napisao Hus, osim ** Bero
Gost u pjesmi *** Jelena Radan
Produkcija: "Svi po malo", osim * Marijan Brkić
Likovno oblikovanje: Božesačuvaj

Valjak se zahvaljuje ZMS-u na trajnoj potpori i ZeKaeM-u na polivalentnoj dvorani

Valjak su:
Aki Rahimovski - vokal
Berislav Blažević-Bero - klavijature
Marijan Brkić-Brk - gitara, vokal
Zvonimir Bučević-Buć - bas gitara
Dražen Scholz - bubnjevi, vokal
Husein Hasanefendić-Hus - gitara, vokal

Prateći vokali: Tina Rupčić

Snimano u Davis Studiju, osim * - Studio MB
Snimatelji: Nenad Zubak i Marinko Belavić
ProTools operator: Marinko Belavić
Miks i mastering: Nenad Zubak
Za opremu Parnog valjka brine se Dino Bahtijarević - Baba



Horoskop

Horoskop mi kaže da nam zvijezde nisu sklone ovaj tjedan
Naprežem si glavu da se sjetim kad je bio barem jedan

Ma kakvi crni planovi
kad ne znaš što ti sutra donosi
Dan po dan

Probudiš se jedno jutro
shvatiš da je tvoje vrijeme prošlo
Čekao si ono nešto
ono nešto nikad nije došlo

Ma kakvi crni planovi
kad ne znaš što ti sutra donosi
Nemaš pojma kud te rijeka odnosi

Koliko rupa treba da se ispuni
Praznina koju nosiš ti?
Tko je kriv?

Sanjao si cijeli život, snove o sreći i slobodi
Bježao od tuge, a pustio da te ona vodi
Sada gradom hodaš nervozan
imaš dojam da si izigran
Dan po dan, Izigran


Prazno tijelo

Ne treba
prazno tijelo meni ne treba
U tvojim očima
nema mjesta gdje sam bio ja

Nema više onih pogleda
kao nekada
Nema više onih dodira
što liječe

Reci mi
do kada misliš šutjeti
‘Ajde, reci mi
zar stvarno nemaš više hrabrosti

Smisli neku sitnu laž
smisli bilo što
Želio bih da ti vjerujem
bar malo

Kada legneš kraj mene
meni je hladno
Kad ti usne dotaknem
meni je hladno
Znam, da više nikada
više nikad ti i ja
kao nekada

Gdje si ti?
Dal’ se ikad misliš vratiti?
Pričaj mi!
Tišina će me ubiti

Nedostaju mi tvoji pogledi
kao nekada
Nedostaju mi dodiri
što liječe


Sunčanom stranom

Gdje sam bio ja
kad se sreća dijelila?
Ne znam

Gdje sam bio ja
kad si stvari spremila?
Ne znam

Znam da nisam bio tu
kada si me trebala
i sav taj teški teret
mjesto mene ti si nosila
A ja sam sunčanom stranom
gradom hodao
i tako malo, tako malo
sam tebi pružio

Znam da sam kriv
ali vjeruj mi
uvijek ću te voljeti
Ja nisam kao ti
ja se bojim odrasti

Gdje sam bio ja
kad se pamet dijelila?
Ne znam

Zašto sve što dotaknem
na krivo okrenem?
Ne znam

Znam da vrijeme pobjegne
čovjek se ni ne snađe
al’ lakše mi se vratiti
kada znam da me čekaš ti


Poljubac je dobar...

I dođe tako pa te stisne
nosiš svijet na leđima
i ne znaš što si Bogu zgriješila
Život piše čudna pravila

Znaš da daješ sve od sebe
al’ nemaš nikad pravi broj
i nema binga na toj lutriji
ne za takve kao što smo mi

I kad ti brige osmijeh skinu
kad ti ljubav sakriju
pogledaj kraj sebe
vidiš, još sam tu
a poljubac je dobar
lijek za tugu

Kad si rekla da me voliš
kad je bilo zadnji put
nemoj da nas vrijeme izigra
vrijeme nikome ne oprašta

I meni dođe da poludim, ponekad
tome nema pomoći

Priđi bliže i poljubi me
poljubi i zaboravi na sve


Jesen preskačem

Zimi zimujem, čekam proljeće
da se boje probude,
Ljeto ispijem sa tvojih usana
pa se napijem

‘Ajde ostani takva kakva si
kad te jutro probudi
dok ne dohvate sve te nevolje
što nam nosi dan

‘Ajde ostani takva kakva si
dok te jutro miluje
Malo pospana, sasvim bezbrižna
k’o djevojčica koju dobro znam

Put se putuje, namiguje
malo uzme, malo da
Tvojem nemiru za utjehu
još te volim ja, kao nekada

Jesen preskačem


Dok si pored mene

Nije mi važno
što je važno
meni je važno
što je meni važno
I nije mi stalo
baš ni malo
za većinu tog
što je drugima stalo

I baš me briga
ako gradom lutam
praznih džepova
Nosim torbu punu -
osmijeha

Nije da želim
što ne želim
a nije da ne želim
to što želim

I nije mi bitno
kad je hitno
meni je hitno
kad je meni bitno

I baš me briga
ako su mi uvijek
prazni džepovi
Idem tamo gdje me
čekaš ti

Dok si pored mene
zaboravljam probleme
i dok si pored mene
ja ne znam što je strah

Ma dok si pored mene
znam da mogu mirno sanjati
dok se pored mene
budiš ti

I baš me briga
ako su mi uvijek
prazni džepovi
Sve što meni treba
to si ti

Godine idu
malo po malo
bilo bi nam super
kad bi vrijeme stalo
I na kraju -

Baš me briga
kad će pjesma prestati
Sve dok mogu
ja ću - pjevati


Gledam dok hodaš

Gledam dok hodaš
tako ohola
Kako se sreća
tvojem tijelu smiješila

Prolaziš kraj mene
k’o da ne znaš tko sam ja
k’o da me do sada
nikad nisi vidjela

A dao sam srce
ti si odbila
jer nije to ljubav
što si tražila

Kada vrijeme, kurva
svoju čašu ispije
žao će ti biti, dušo
što nisi kraj mene

Kada ti godine
ostave tragove
Na čijem ćeš ramenu
tražiti utjehu?

Gledam dok hodaš
tako ohola
Tvoje su sluge
sva ogledala

Gledam kako ideš
sve dalje od mene
k’o da me te usne
nikad nisu ljubile

Kada se ostari
jednom kad se ostari
Kada se ostari
a treba živjeti -
bez ljubavi


Laganini po sredini

Ti biraš noć ili dan
stvarnost ili san
U tvojim rukama je sve

Tvoja nada je mlada
želiš sve sada
Vrijeme ti je prijatelj

I što ću ti ja?
Ma, kaži, što ću ti ja
sa svojim tužnim pjesmama?

Tamo gdje želiš
ja sam odavno bio
i nije neka ludnica

Iz moje sobe pogled isti
ja još uvijek želim sve
Laganini po sredini put se putuje
Ma šuti, dobro je

Nudiš mi sve
svoje godine
da u njima uživam

Budiš mi želju
budiš mi nadu
a znam da nema izgleda

I što ću ti ja?
Stvarno, što ću ti ja?
Ja sam more, ti si slap

Tamo gdje ideš
ja sam već bio
i nema više povratka

Iz moje sobe pogled isti
isto nebo iznad nas
Laganini po sredini plovim ja
mirnim vodama


Petak

Ponedjeljak mi ide na živce
dolazi bez pitanja
Često dolazi, a sporo prolazi
k’o gladna godina

Ni utorak mi nije po volji
k’o opera je dosadan
Srijedu odvalim, četvrtak preživim
jer petak dolazi

Petak je dan
petak je moj dan
Kad noću zaglavim
kasno se probudim
a tek je subota
pa još i nedjelja

Mrzim kako prolazi vrijeme
pred očima mi nestaje
Glavu okrenem da nešto popijem
a ono pobjegne

Uglavnom mi stvara probleme
osim kad je sunčano
al’ meni je, k’o i obično
pretežno oblačno


Sexy intro

instrumental


Sexy mama

Ma ‘ajde dođi, sexy mama
i kaži: "Daj! Daj! Daj!"
U džepu imam dvije karte
za slatki zaborav

Neka zamagle se stakla!
Nek’ se tresu zidovi!
Sve dok muzika je glasna
mi ćemo plesati

Ma ‘ajde, ‘ajde, slatka mama
kaži: "Daj! Daj! Daj!"
U džepu nosim dvije karte
za brzi vlak u raj

I tko te ljubi kao ja?
Tko ti tajnu zna?
Ma ‘ajde reci, slatka mama!
Ti znaš da ja sam taj!

Ma ‘ajde dođi, sexy daddy
pokaži mi što znaš!
Dal’ u tebi gore vatre
kao što obećavaš

Meni nije važna lova
i nisu važne godine
Ili jesi, ili nisi
kada legneš kraj mene
I tko te ljubi kao ja?
Tko ti tajnu zna?

‘Ajde reci, sexy daddy!
Ti znaš da ja sam taj!
Ti znaš da ja sam ta!
Ma ‘ajde dođi, sexy mama
i reci: "Daj! Daj! Daj!"

Neka zamagle se stakla!
Još si uvijek tako slatka
Ja nikad neću stat’ na pola
kad se ritam uhvati

Ja sam Aki, stara škola
ja neću prestati!


Dajte mi razlog

Dajte mi razlog
dobar razlog za ples
za sretnu pjesmu
neki razlog za smijeh

K’o da dolazi vrijeme
vrijeme za zbogom
ni ti više sa mnom
niti ja sa tobom

I kada je više iza nas, nego ispred nas
ostaje ljubav i vjera
i pjesma da dušu ispuni
da joj ugodi
pjesma što tugu tjera

Dajte mi razlog
razlog za ples
Upalite svjetla
da nađem put do nje

Još uvijek si lijepa k’o i prije
tebe vrijeme taklo nije
Još te želim i sanjam svaki dan
al’ gubim sve bitke
ti mi okrećeš leđa
a ja ne znam i ne mogu sam

I kada je više iza nas, nego ispred nas
ostaje ljubav i vjera
i pjesma da duši ugodi
dok je zavodi
pjesma što ljubav pjeva

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma