22. 4. 2004.

Alogia - Priče o životu [~]

One Records - ONE 077
maj 2004


1. Reditus
2. Novi dan
3. Trgovci dušama
4. Još samo ovaj put
5. Metamorfoza
6. Kao snegovi*
7. Egregor
8. Magija
9. Putnik na raskršću
10. Lišće minulih jeseni*

11. Ambis*
12. Vreme istine
13. Priča o životu*
14. 30072003

bonus:
15. What a Feeling

Bonus CD:
16. Gde si u ovom glupom hotelu
17. Summernight Romance
18. Before the Leaving
19. Satin Doll


Tekstove napisao Miroslav Branković
Dizajn i koncept omota: Srđan Branković
Logo: Cristophe Szpajdel
Snimljeno u studiju "PARADOX"
Produkcija: Miroslav i Srđan Branković
Miks i remiks: Srđan Branković
Flauta (5,8,9): Marija MaYa Gajić

ALOGIA:
Nikola Mijić - vokal
Damir Adžić - bubanj
Ivan Vasić - bas
Miroslav Branković - solo i ritam* gitare, guitar synth
Branislav Dabić - klavijature
Vladimir Đedović - klavijature
Srđan Branković - solo i ritam gitare, guitar synth

Glavni i odgovorni urednik: Zoran Nestorović
Muzički urednik: Dejan Ilić



Reditus
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Solo gitare: Srđan Branković

instrumental



Novi dan
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković

Solo: Srđan Branković


Običan dan, dosadna priča,
Život je nekad samo navika,
Isprekidan niz, slučajnih slika,
Poznata muzika...

Molim Boga za još vremena,
Ali ogledalo me podseća:
Da je mladost prošla
I da je jesen došla.
Da anđeli su tu pred vratima!

Ref:
Dolazi mrak, noći bez sna
Molitva na bledim usnama
Osećam strah, bliži se čas,
Otkucava u mojim grudima...

Solo 1: Srđan Branković
Solo 2: Miroslav Branković
Solo 3: Srđan Branković


U sobi mrak, i ponoć je prošla,
Dok grad spava neko razmislja
Muče ga sumorne misli,
teraju san...

Šta nosi novi dan?

Ref:

Tema: Srđan Branković

Izvodni instrumental: Srđan Branković



Trgovci dušama
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković


Kad horizonti zatvore krug,
a molitve prizovu Bogove
da ispišu znak na nebu!

Ruše se snovi, zaustavljaš dah
Osećaš kako budi se strah
Dok gore hramovi!

Paklena industrija
Prodaje karte za raj.
Dušu ti otimaju
Kažu da svemu je kraj

Dok rađa se sunce i počinje dan
shvataš da nisi sam...

Ref:
Još nije kraj
(Držiš život u svojim rukama)
Postoji sjaj
Vidim ti u očima!

Paklene horde se vrte u krug
Kradu ti dušu, menjaju sudbinu
Nad crnim oltarima

Sve više toneš, već vidi se dno
Misliš da stvarno sve je gotovo
Dolazi Sudnji Dan!

Paklena industrija
Prodaje karte za raj.
Dušu ti otimaju
Kažu da svemu je kraj

Ref:

Solo 1: Srđan Branković
Solo 2: Miroslav Branković



Još samo ovaj put
Мuzika i aranžman: Miroslav Branković
Tekst: Miroslav Branković


Postoji mesto gde moji duhovi lutaju
Gde noću traže kutak da se sakriju.
Postoji ključ što tajna vrata otvara,
Izgubljenog sveta, našeg malog svemira

Kaži mi, gde su sada naši tragovi?
Kuda vode staze kojima smo hodali?

Ref:
Još samo ovaj put,
za jedan život, biće mi dovoljno
Pronađi izgubljeni ključ, dodirni me ponovo.
Još samo ovaj put, reci mi da znam
Kad budem nestao, da neću biti sam

Tražio je svetlost, a krenuo u mrak
Dva koraka sreće, jedan korak nepovrat
Jednog hladnog jutra, reka ga je vratila
Kilometar nizvodno od malog svemira

Legenda kaže da još prati tragove
Da u gluvo doba još se čuje eho molitve...

Solo: Miroslav Branković


Metamorfoza
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković


Umoran od lutanja, po dolini grehova,
mrzeo sam svaki korak svoj.
Odjek bolnih jauka, ledi krv u žilama
Skelet i meso, lako razdvaja

Slušao sam priče zle, lažne reči, prevare
davno počupanih jezika
Video sam svoje zlo, crno seme iskonsko
Mrzeo sam ceo ljudski rod

Ref 1:
Da li budan sanjam san?
Da li vrata pakla otvaram?

Solo 1: Srđan Branković
Solo 2: Miroslav Branković
Solo 3: Srđan Branković


Ref 1:
Da li budan sanjam san?
Da li vrata pakla otvaram?

Solo: Srđan Branković

Novi dan me budi iz sna
Osećam da plovim morem što život zove se,
Da nađem novi svet

Potražiću sve dobre vetrove
Da vode me do granice gde mržnja prestaje
a večnost počinje!

Ref 2:
Tamo gde sam bio nekad davno
Tamo gde sam sanjao
Da smo svi čuvari jednog sveta
Punog magije!

Nekada mrzeo sam
Mislio sam da je more, život more beznađa
kojim plovim sam

Al' nazirem i druge brodove
Zajedno mi idemo do krajnjih granica
Punim jedrima!

Ref 2:
Tamo gde sam bio nekad davno
Tamo gde sam sanjao
Da smo svi čuvari jednog sveta
Punog magije!


Kao snegovi
Мuzika i aranžman: Miroslav Branković
Tekst: Miroslav Branković


Kao da znam taj osećaj
Kada ti vreme u nepovrat krene
Kad javi se to sećanje
Na jednu zimu i neke snegove...

Kao da svet polako nestaje
Dok hladne ruke brišu godine
Ledi se dah dok tražim tragove
Još uvek čujem one glasove

Što noću bude me
Imenom zovu me
Kažu da odlaziš
A meni ostaje:

Ref:
Samo bol i strah
Da prekriju me kao snegovi
Još osećam ledeni dah
Il' je to samo vetar severni?

Solo: Miroslav Branković

Iako znam da vreme leči sve
Ponekad obiđem naše parkove
Poželim tada da pojaviš se
I da oživiš sve zimske duhove

Ref:
Samo bol i strah
Da prekriju me kao snegovi
Još osećam ledeni dah
Il' je to samo vetar severni?


Egregor
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković


Dok guta me mrak
Brojim sate da prođe me panika
Zaustavljam dah,
Opet počinje igra bez granica...

I znam, da bogovi,
vode me do pobede
I znam, da dolazi dan
I bliži se čas da se ostvari san!

I svaki je dan
Nova pretnja da nada će nestati
Al' istinu znam,
Nisam jedini koji će ostati!

Jer ti, ti si isti k'o ja
Tvoj život je muzika
I znaš, da dolazi dan,
Da bliži se čas da se ostvari san!

Ref:
Da li osećaš
dodir bogova?
Ulaziš u moj,
Egregor!

Solo: Srđan Branković

Ref:
Da li osećaš
dodir bogova?
Ulaziš u moj,
Egregor!

Izvodni solo: Srđan Branković


Magija
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković


Došao je iz nekog sveta meni dalekog
Nosio je kofer prepun muzikom
Voleo je da priča o čudnim tajnama
Ličio je na junaka iz filmova

Gledao je sa tugom [u očima...]
Kako dani sreće prolaze
Lutao je dugo [tražio san...]
Sasvim sam...

Ref:
On je kralj svih lutanja
On nosi sve te priče,
pod šeširom proleća
Magija, tih sećanja
Još u meni čuva čarobnjaka
Iz davnih godina...

Toga leta pričala je cela ulica
O toj noći kad je čudnu pesmu svirao
Još se secam te muzike i stihova
Mislim da se pesma zvala: Magija....

Otiš'o je brzo [bez pozdrava...]
I niko ne zna gde je nestao
Lutao je dugo [noćima...]
Sasvim sam...

Solo gitara: Srđan Branković

Instrumentalni izvod: Srđan Branković



Putnik na raskršću
Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković


Ref:
Putnik na raskršću
Kod nove neizvesnosti
Dok tama nestaje
On kreće se ka svetlosti!

U prošlost putuje i budi sećanja
Prolaze zime, ređaju se proleća
Zablista Sunce nekih sjajnih godina
Čuje se pesma davno palih svetova

Prolaze decenije, huje stoleća
Još jedna stanica na putu beskraja
Mnogo je putnika što ovde dolaze
Bezglavo jure dok vozovi prolaze

Ref:

Taj čudni putnik znam da uvek biće tu
Često ga ugledam u ogledalu
Znam da me uvek čeka na svom raskršću
Svetlost i tama dele istu sudbinu!

Ref:

Jedan život, a bezbroj puteva
Mnogo laži, a jedna istina!

Solo 1: Srđan Branković
Solo 2: Vladimir Đedović
Solo 3: Srđan Branković


Ref:

Izvodni solo: Srđan Branković



Lišće minulih jeseni
Мuzika i aranžman: Miroslav Branković
Tekst: Miroslav Branković


Mislila je da su oblaci kiše
Sivilom pritisli zidove sobe
A njene suze su mutile vode
Iz kojih brodovi davno otploviše

Kako život izgubi smisao
Kad pojavi se pitanje: Zašto?
I sve je pusto k'o prazna misao
Jutro je, a nekom je sunce već zašlo...

I tiho prekriva je
Žuti pokrov svih godina
To je samo lišće...

Minulih jeseni... To su samo magle...
Minulih jeseni... To je samo...
Strah...

Odsanjala je sve divne snove
Zaboravila laku noć
Zašto sve reči tako bole
Kad najčarobnija izgubi moć?

I gledaju je zbunjene slike
Fotografije sunčanih dana
I uramljene kao da dišu
Svakim dahom pišu reč:
Sama...

I tiho prekriva je
Žuti pokrov svih godina
To je samo lišće...

Minulih jeseni - to su samo magle
Minulih jeseni - to je samo lišće
Minulih jeseni - to su samo magle
Minulih jeseni - to je samo...
Strah

Solo: Miroslav Branković


Ambis
Мuzika i aranžman: Miroslav Branković
Tekst: Miroslav Branković


Duboki druže, pred tobom stojim,
a obraćam se tvome mraku
Silne demone u sebi brojim
Ispruži ruke svome malom bratu!
I ja sam isti k'o i ti
Gutam svašta godinama!
Hranim demone nezasite
Za ljudske jade ja sam ambis!

U meni, svetla nema više...

Nek meni ostanu moje muke
I devet krugova moga jada
Pruži mi ruke, moj gordi druže
Otvori odaje tvoga Hada!

Zarij mi nokte u vrelo meso
Pokidaj vlakna ograničenja
Nek proguta me tvoje grotlo
Voli me do ustoličenja!

U meni, svetla nema više...

Solo: Miroslav Branković


Vreme istine

Мuzika i aranžman: Srđan Branković
Tekst: Miroslav Branković


Misliš da si veliki
Pod maskom lažne skromnosti?
Slepom mržnjom gradiš zamak
Svojoj sujeti

U hodnicima zavisti
Smišljaš lažne istine
Sa licemernim osmehom
Ti kralj si prevare!

Jednog dana ti ćeš sve izgubiti
Ništa osim kajanja ti neće ostati!

Ref:
Tanka je linija...
Između dobra i zla
Mračni su ponori...
Ljudskog nistavila

U bolesnome zanosu
Si tuđe greške brojao
Gazio po svojoj braći
Nisko padao!

Kada te svi napuste
I sam sa sobom ostaneš
Molićeš na kolenima
Da ti oproste

Znaćeš tada da si sve izgubio
Onog dana kad si samog sebe izdao!

Ref:

Dobro znaj da vreme svima će presuditi
Na svome putu svako sretne istinu!
Tvoje trnje svojom krvlju ću zalivati
Ja idem napred, ti ćeš iza ostati!

Solo gitare: Srđan Branković


Priča o životu
Мuzika i aranžman: Miroslav Branković
Tekst: Miroslav Branković


Ako nekad umrem tužan
Bez igde ikoga
Ako nekad sklopim oči
Bez zadnjeg pozdrava

Ostaće iza mene točak vremena
Zavrti ga u ritmu naših pesama!
Ako nekad pođem stazom
Kojom su hodali
Svi oni ljudi što su
Večnost trazili

Potražite me tamo gde su otišli
Svi oni putnici što nisu shvatili

Ref:
Da život traje jedan tren,
Da brzo prođu godine
Da svi smo samo sećanje
Što kao eho odzvanja kroz vreme
Da, svi smo čuli tu
Priču o jednom čoveku
Što odgovor je tražio
A pitanje, davno izgubio

Sve priče o zivotu
Imaju sličan kraj
I baš tu, posle svega
Dolazi istina

I zato živi, iskoristi svaki dan
Kao da je poslednji i budi siguran

Ref:

Solo: Miroslav Branković



30072003
Мuzika i aranžman: Srđan Branković

Solo gitare: Srđan Branković

instrumental



What a Feeling
Мuzika: Giorgio Moroder
Aranžman: Alogia
Tekst: Keith Forsey


First, when there's nothing
But a slow glowing dream
That your fears seems to hide
Deep inside your mind
All alone I have cried
Silent tears full of pride
In a world made of steel, made of stone

Well, I hear the music
Close my eyes, feel the rhythm
wrap around, take a hold of my heart

What a feeling, being's believin
I can have it all, now I'm dancing for my life!
Take your passion and make it happen
Pictures come alive, you can dance
Right through your life

Solo: Srđan Branković

Now, I hear the music
Close my eyes, I am rhythm
In a flash it take hold of my heart!

What a feeling [I am music now!]
What a feeling (I am rhythm now!)
I can have it all, now I'm dancing for my life!
What a feeling [I can really have it all!]
What a feeling (Pictures come alive when I call!)
I can have it all, now I'm dancing for my life!


Gde si u ovom glupom hotelu

Мuzika: V. Božinović Džindžer
Tekst: B. Đorđević
Novi aranžman: S. Branković


Ko dim, ko papirni zmajevi
Misli mi ka tebi lete
Ovde su pasivni krajevi
I plačem ko malo dete

Možda je glupo što ovo pišem
Ali bez tebe ne mogu da dišem

Gde si u ovom glupom hotelu
Gde si u ovom dalekom selu
Zbog tebe vene ja bih seko
A ti si negde tamo daleko

Nikola Mijić - vokal
Ivan Vasić - bas
Damir Adžić - bubanj
Miroslav Branković - gitara
Branislav Dabić  vokal i klavijatura
Srđan Branković - gitara



Summernight Romance (2004.)
Мuzika: Srđan Branković

instrumental

Ivan Vasić - bas
Vladimir Đedović - klavijature
Marija Gajić - flauta
Srđan Branković - gitara, bubanj i glas



Before the Leaving (2002.)
Мuzika: Srđan Branković

instrumental

Damir Adžić - bubanj
Srđab Branković - gitara, bas, guitar synth



Satin Doll
(Duke Ellington cover)

Cigarette holder which wigs me
Over her shoulder, she digs me.
Out cattin' that satin doll.

Baby, shall we go out skippin?
Careful, amigo, you're flippin',
Speaks Latin that satin doll.

She's nobody's fool so I'm playing it cool as can be.
I'll give it a whirl but I ain't for no girl catching me,
Switch-a-rooney!

Telephone numbers well you know,
Doin' my rhumbas with uno
And that 'in my Satin Doll.

Nikola Mijić - vokal
Gajdači Gabor - gitara
Horvat David - gitara
Jošan Šebešćen - bas
Galfi Atila - bubanj
Meleg Tomaš - saksofon
Čeri Zoltan - klavijatura


Alogia se zahvaljuje:
Bendovima: Alister, Midgar, Hetera, Apocalypse, Divlje jagode, Riblja čorba, Rapid Force, Amentes, Chainroom, Tuzmadar, Kraljevski apartman, Abonos, Irina & VI, Antipop, Faust, Koncept, Yu grupa, Acid Rain, magma, Rov, Royal Blue, Prorock, Blank File, Dargoron, Infest.

Specijalno hvala:
Dejan Ilić; Zoran Nestorović; Olga Kepčija, Vlada Jet, Sale (Radio 202); Braća Rogošić (Rock Express); Goran Samolovac; Miloš Ristić; Nenad Kukić.

Jelena, Tanja i Sanja Mitrović, Anita, Dragana, Milica Lakičević; Porodice Pantić, Radovanović, Anđelković i Mirjanov; Cvele & Ivana; Marky (Chainroom), Mirjana Matić; Nemanja i Vesna Plazinić; Ilija Pavlović; Zoki (SD-Vršac); Olgica Andrić; Sale "Eddy"; Milan Vučković; Boki, Miša Majstorović & Bobana; Ivica & Voja; Vlada Pešić; Nenad Petković (gde si tigre!); Macura, Aca Celtic & Jeca; Zele Lipovača; Dragan Novičić; Vicko Milatović i Bora Đorđević; Đule (Van Gogh); Bane Savić, Sanja Burazin; Stipe Juraš; Uroš i Pop (ex-Osvajači); Vlada Cerović; Ognjen Gavrić; Mariata (Finland); Ivan Stošić; Ivana Božić; Sale Bukur; Ervin ("Floyd" - Bečej); Djolo-Djolo (BS); Jasmina (Web design); Oliver (Senta); Čika Pišta & Zeppelin; Cane ("Hard Rock" Šabac); Đorđe Dević; Soli; Mrci & Zile; TV Metropolis; TV Košava; Pera Ducić (Zaječar); Zlatko i Marina Rastović (Vrbas); Miša (Senta); Metal Force KG; Katarina i Kristina (Huper); Dejan Branković; Nenad Aleksandar; Betmen (TV Politika); Vecko Radivojević; Goran i Marijana Poduška; Olja Dragićević - Skvo; Sonja Perković, Ana Draškić; Nina Deljanin; Branko Badžić, Joca (Alien Sex); Ana Jelić; Darko Flego; Dachaz; Braća Polzović; Buca "Psycho"; Vlada i Milutin (TV Pirot); Miloš Lilić; Živko Ivković; Zombi (Simargal); Nena ("Galeb" radio, VG), Kole (Ivanjica), Branko Ružić; Dejan Dovatov; Željko Haznadarević; Nikola Vukobratović, Zoran Perin i Dragana; Đula (Subotica); Pici (TV SD); Slaviša Simanić; Rade ("Kavez"); Zlatko Jovšić; Slaviša Perić; Maja Vasilijević, Slovenac (KST); Bane (Draconic); Ćira (Golubac); Steva i porodica Bogosavljević; Tomica Zegura; Vlakey & Danijela; Vlada, Kocko, Vuk i Jan (Zaječar); Marko (radio "Obrenovac"); Steva Todorović; Savče (Sindrom); Borac; Vladica; Džoni (Niš); Miloš (Radio SD); Dušan (SRBIN) Jovšić; Lars.

SD ekipi: Dule Šupica, Zmay (ninja 1), Bilja, Džigi, Deja i Slađa, Miomir Mihajlović, Gojko, Šilja, Kaća, Irena, Aca i Dule Mlađenović, Dule, Daca, Iva, Željka (club 67), Ceka, Sale (Mr. Bean), Ana Useinović, Keri, Steva (ninja 2), Mića Jovanović, Miša & Milan, Kole & Bojan + Jeca, Gandra, Redža, Šule, Juga & Milena, Steva, Badža, Fića, Stojke, Sloba, Sava, Ognjen, Bojan Anđelković, Vesa, Velja, Šone, Spira, Kisko, Švaba, Aca "Prodavac", Noca, Neša, Đenda, Boban Ćorković.

Veliko Gradište ekipi: David i Maja, Velja, Marija, Tijana, Ivana, Maja, Zare, Bole, Milica, Stojan, Goja, Gilja, Žarko Đorđević, Braća Banović, Lazo Dragutinović, Goran Jelić, Ivica Kubik, Vasa, Bogi, Aleksa.




www.alogia.rs

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma