16. 6. 1997.

Parni valjak - Samo snovi teku uzvodno [~]

Croatia Records - CD-D-K 5106753
1997


1. Autoput (5:15)
2. Sai Baba Blues (4:52)
3. Depra (3:36)
4. Oba lica ljubavi (3:45)
5. ... a gdje je ljubav (5:20)
6. Maloj ptici s juga (2:00)
7. Kaži ja! (5:12)
8. To ni političan song (4:20)
9. Ja još čekam (4:15)
10. Ostavljam trag (3:00)

11. Dok je tebe (5:07)
12. Samo snovi teku uzvodno (5:30)


Aki - vocal
Preksi - bass, voc.
Bero - klavijature
Hus - acc. + el. gitare
Šolc - bubnjevi, voc.
Brk - acc. + el.  + slide gitare

Sve pjesma napisao Hasan Husenefendić osim:
8 - Martin Krpan - A. Klinar, M. Čuček, V. Kreslin - vokali; Vlado Kreslin i Aki
9 - glazba Marijan Brkić, riječi Hus
2,6,7,12 - udaraljke: Hrvoje Rupčić
11,12 - Neven "prof" Frangeš, hammond na 11 i klavir na 12
3 - Brass: Josip Grah, truba - Igor Geržina, sax - Nenad Grahovac, trombon
5 - Simfonijski orkestar Hrvatske Radio Televizije
Orkestrirali i dirigirali: Zdravko Šljivac i Alen Bjelinski
1,2,4,7,9,10 - Prateći vokali: Tina Kresnik i Martina Matić
11 - pjevaju Tina i Aki

Snimano 5. 6. i 7. mjesec u Metro studiju, Ljubljana. Puhači snimljeni u Memphic studiju Zagreb. Simfoničari snimani u Mozart studiju HTV Zagreb.
Snimatelj: Janez "sve se može" Križaj
Produkcija: "Svi po malo"
Izvršni producent: Nenad Drobnjak
Design: Božesačuvaj
Fotografije: Damjan Tadić
Tehnika: Rome Stanić
Najljepše se zahvaljujemo upravi i članovima Simfonijskog orkestra Hrvatske Radio Televizije, gospodi Zdravku Šljivcu i Alenu Bjelinskom.
Remo hvala.

Glavni i odgovorni urednik: Vladimir Mihaljek
Urednik izdanja: Ranko Boban
Za izdavača: Ante Glibota



Autoput

Ja sam čovjek običan
radim svojim rukama
i nosim obraz koji traje

Prokleta nam sudbina
samo udara
Samo traži, traži, traži
a malo daje

Ja gradim autoput u glavi
da se vozim slobodno
I ne dam nikom da me davi (gnjavi)
kada vozim prebrzo

Ja sam čovjek običan
radim svojim rukama
al' ovim putem, neću dalje

Vlakovi nam prolaze
sreća prati podobne
Nek račun plati
tko ga šalje

Jer ja samo sklopim oči
gdje god želim, ja ću doći
snovi teku uzvodno

Ništa novo, ništa dobro
pod neonom ovog grada
nama gori crveno
a djetinjstvo je gotovo

Stalno gori crveno


Sai Baba Blues

Čelik, beton, plastika
ispod mojeg prozora
Neon, freon, kemija
kemija k'o sudbina

S' druge strane ludilo
život ide prebrzo
Meni treba pobjeda
meni treba Sai Baba

Odvedi me
gdje vrijeme ide sporije!
Odvedi me
Kašmir, Tibet, bilo gdje!

Kama Sutra, Indija
lebdim iznad oblaka
Mantra, yoga, putujem
a mirujem

Putem svile lagano
Buda, zen i ostalo
Nemojte me buditi
pustite me sanjati!

Sve me više živcira
to što nemam izbora
i ako vas baš zanima
do grla sam u...

Stići vrijeme zaželiš
al' trku uvijek izgubiš
a tako malo treba mi
malo mira, malo ljubavi!


Depra

Ne treba mi doktor, da kaže što mi je
jer znam zašto boli, ali boli previše
Sa živcima sam slabo, imam čet'ri razloga:
Lova, lova, lova i depresija

Imam paranoje, noću ne spavam
sve me kosti bole, hoću na more
Što sve klinci troše, gdje sve nestaje?
Rastegni se do prvog, kada prestaje

Depresija, od izgleda

Hajde, dođi, dušo, da te poljubim
samo ti i samo to, još pomaže
da zaboravim

Ne treba mi doktor, da kaže što mi je
mrzim kad mi netko, maglu prodaje
Nervozan sam, dijete, imam dosta razloga:
Lova, lova, lova i depresija od izgleda

Depresija

Nostalgija me muči, ne kužim trendove
slušam staru mjuzu i stare bendove
U duši još sam hipik, brojim oblake
mrzim ovo vrijeme i kompjutere


Oba lica ljubavi

Tiho zatvara vrata
poput nekog lopova
Ranim vlakom za Zagreb
mora stići do dva

Ona, nije to željela
nitko ne smije saznati
Ona nije to željela, Bog zna

Čovjek s' gumenim rukama
bez lica i pozdrava
I bijelo svijetlo i ta bol

Sve, sve, sve bi dala,
samo da je, tada znala:
Ljubav je ptica, sa dva lica
(Jedno je sreća, a drugo je bol)

Od toga su dana
zvijezde nekako tužne
U očima njenim
sada je mrak


... a gdje je ljubav

Danima već kiša
ja iz dura opet odlazim u mol
I ne znam više kako
od srca se ne smijem predugo

Sasvim krivo vrijeme, za mene
prolazim, bez potrebe
Nisu šanse svima, jednake
ne možeš, od istine

Oprostite na smetnji
i ja bih rado nešto veselo
Al' nema dobrih vijesti
Bog to valjda traži, lagano

Sasvim krivo vrijeme, za mene
prolazim, bez potrebe
Sve su boje sivo - srebrne
čekaš ljeto, a već zima je!

A gdje je ljubav?

Slažem dane, tugo
ti si moja vjerna pratilja
A nema tome dugo
još je bilo svijetla ispred nas

Tražim ljude, slabo pogađam
čuvaj leđa, svašta se događa
Sve su boje sivo - srebrne
čekaš ljeto, a već zima je

Kaži gdje je ljubav!


Maloj ptici s juga

instrumental


Kaži ja!

Kaži ja
imam pravo na danas!
Kaži ja
imam pravo na ovdje!

Kaži ja
imam pravo na sutra!
Ja
imam pravo na jutra!

Slušaj me, vrijeme je
vjeruj mi
boje jeseni su tužne

Kaži ja
imam glavu da mislim!
Kaži ja
imam oči da vidim!
Kaži ja
imam kičmu da stojim!
Ja
ja sam tu, ja postojim!

Pitaj gdje
odu snovi kad umru!
Pitaj gdje
gdje da pronađeš nadu!

Pitaj tko
tko je ukrao sreću!
Kaži ne
njima kaži: "Ja neću!"

Kaži ja
imam pravo na nemir!
Ja
ja imam pravo na svemir!


To ni političan song

Jedan korak ulijevo
jedan korak udesno
Jedan je za akciju
drugi za reakciju

Bijela boja je za snijeg
crna boja je za mrak
Slušaš govor, stane dah
sad svi znamo što je strah

To ni političan song!
Kaj trdijo ni res!
To je pesem (pjesma) za ples!

Bela barva je za sneg
crna boja je za mrak
Ni razloga za preplah
svi mi znamo što je strah


Ja još čekam

Korak po korak, hodam kroz grad
ulicom sjećanja, opet sam mlad
i kraj tebe, opet kraj tebe

Stara mjesta, Lenjinov park
ribnjak noću, cijeli je svijet sada naš
kada voliš, kada osjećaš

Još te volim
i nakon svih godina!
Još te volim
jer ti si mi k'o sudbina!

Ja još čekam, ne gubim nadu
ja još čekam, ti dobro znaš
Ja još čekam, dođi i reci mi
da mi opraštaš!

Korak po korak, hodam kroz grad
ulicom sjećanja, da se više nikad vratim
bez tebe, u, bez tebe


Ostavljam trag

U meni neki, vjetrovi vreli
u meni noć je nemirna
U meni titra, jaka struja
al' ja joj ne dam, da izađe van

Ja samo sanjam, lebdim i bježim
iz snova ne izlazim van
Ja samo sanjam i kada ne ležim
ja ostavljam trag

Ma, to sam ja!

Za stvorit' nešto, nisam spretan
al' sa mnom barem, izlaziš van
Na mene uvijek se možeš oslonit'
al' ne traži, da ti zavjet dam

U meni neki, vjetrovi vreli
u meni noć je nemirna
U meni leži, stotinu želja
al' ja im ne dam, da izađu van


Dok je tebe

Dotakni mi usne, probudi mi tijelo
još je vatre ostalo
Dodirni mi dušu, srce je vrelo
za tebe je gorjelo

I samo ne daj nikada
da nam ljubav bude navika

Slušam, čujem, gledam i vidim
otvaraš se kao cvijet
Tvoje mi oči, kažu što želim
u njima leži sav moj svijet

Probudi me strah
ne bih da te izgubim
samo ne znam kakve veze
imaju godine sa tim

Idem dalje
ja sa tobom zajedno
Dok je tebe
ništa drugo nije potrebno


Samo snovi teku uzvodno

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma