17. 6. 2002.

Parni valjak - singlovi [^]


Parni valjak
Šizofrenik
Tako prođe tko ne pazi kad ga Parni valjak zgazi
Dok si mlad
Ljubavni jadi jednog Parnog valjka
Teško je biti sam
O šumama, rijekama i pticama
Oću da se ženim
Ljeto
Od motela do motela
Kekec je slobodan, red je na nas
Mir na jastuku
Srcekrad
Tko nam brani




Parni Valjak / Šizofrenik
Alta & PGP RTB ATS 1048
1976
Parni valjak

Ja sam parni valjak
pazi da te ne povalim
jer ja sam valjak
gazim sve na putu svom

Hej, cure male
ako niste znale
koja padne pod kotače
od sreće će da plače

Jer ja sam valjak
što ruši sve na putu svom

Hej, znaj, ja sam taj
parni valjak, tvoj sam kralj
(kosti ne lomim, srca lomim)

Ja sam parni valjak
kralju skidam krunu s' glave
jer ja sam valjak
što mi ne daš uzvrat sam

Hej, čujte, ljudi
zar ste vi ludi
što radite tamo
kada ja vam sviram sada tu


Šizofrenik

Znam da svi vi mislite
da život je naš, sasvim lak
A istinu da znate pravu
na oči bi vam, pao mrak

Paranoik, šizofrenik
neurotik sad sam ja
Bježi s' puta, baš sam ljuta
grizem svakog ko mi proba dan

A znate li ko je tome kriv?
Možda ja, volio bih i skupa svi

Danima na putu
noćima na bini živimo mi
Nema loše volje, osjećaj se bolje
baš nas briga za tvoj sud

Sve bih dao kad bih znao
što me tjera u taj film
Malo nota, tihog pljeska
dva - tri smiješka i to je sve

A zato, sam, sam si kriv
tjerao me nije niko živ
da sviram ja

Puno truda, želja luda
život, vam je naš
Iz srca pjevaš, al' dok pjesma traje
u glavu, dobiješ jaje

A pravi krivci tome ste vi!
Jer zbog toga, nosim za vas
prokletstvo to


Tako prođe tko ne pazi
kad ga Parni valjak zgazi
/ Dok si mlad
PGP RTB S 51 741
1976
Tako prođe tko ne pazi kad ga Parni valjak zgazi

Recimo na primjer, ti si meka trava
usred mirnog parka, sitnica je prava
Recimo na primjer, ti si žuta ruža
koja svoju ljubav, jednoj pčeli pruža

Al' odnekud prema tebi parni valjak, plazi
pričuvaj se, mala moja, da te ne pregazi

Recimo na primjer, ti si breza mlada
o koju se češu, konji cijelog grada
Recimo na primjer, cipela si mala
u koju još tuda, noga nije stala

Što to leži nasred ceste i dužinu i širinu ima
al' ima visinu

Bješe to, meka trava
bješe to, žuta ruža
bješe to, breza mlada
ahahaaaaaaaa

Tako prode tko ne pazi, kad ga parni valjak zgazi


Dok si mlad

Hej, znate ljudi, da došlo je vrijeme
kad proklijalo je, naše suvlje sjeme
da ne mogu drugi više brinuti o nama
borite se, ljudi i mi ćemo sa vama

Klin se klinom izgleda izbijati mora
konačno i nama, svanula je zora
Živi dok si mlad, a to je upravo sad
jer dolazi naše vrijeme, dolje stare teme

Preko dana radi, radi kao crn
a ostavi noći da uzburkaš krv
Ispunjen za natrag, zaboravi na ples
dok 'Parni Valjak' svira, curi ne daje mira

Odbacimo status, razmaženog sina
možemo bez tata, mama, stričeva i strina


Ljubavni jadi jednog Parnog valjka
PGP RTB S 51751
Datum rezanja vinila: 30.07.1976
Ljubavni jadi jednog Parnog valjka

Zaljubljen sam kao leptir
u prekrasnu ljepoticu
Zaljubljen sam, ajme meni
u tramvajsku prikolicu

Ljudi prstom pokazuju
na tu moju ljepoticu
Ne valja da parni valjak
voli neku prikolicu (dizalicu)

Zaljubljen sam do beskraja
u prekrasnu ljepoticu
Zaljubljen sam, ajme meni
u stotonsku dizalicu

Žao mi je, al' što mogu
mor'o sam im dati nogu
(ona mi je dala nogu)

Zaljubljen sam do ušiju
u prekrasnu ljepoticu
Zaljubljen sam, ajme meni
baš u parnu valjačicu

Ljudi prstom pokazuju
na tu moju ljepoticu
Idealna parna veza
valjak voli valjačicu


Teško je biti sam

Teško, bit' je sam
tužan svaki dan
Kad nikog nema svog
da s' njime dijeliš bol i tugu svu, aha

Teško bit' je sam
tužan svaki dan
Svake noći isti san
da čitav život biću sam bez nje

Kao stara kuća
a nikog nema u njoj
bunar bez vode
i luka bez čamca svog (i ptica bez jata svog)

Takav sam ja, otkako nema nje
a ljubav je sve


Prevela me mala žednog preko vode
PGP RTB S 51 785
Datum rezanja vinila: 21.05.1977
O šumama, rijekama i pticama

Rođen sam kraj rijeke Save
od nje poprimih ćud
Ona mi je majka bila
vodila me svud

U šumama kraj nje
provodih svoj vijek
Duši mojoj nije
trebo tad nikakav lijek

Hej, gdje su sada
oni divni dani svi
sretan kad sam bio
u jezeru se mio - ja

Živio sam gdje sam htio
sa izvora vodu pio
a sad gubim vrijeme
na vino i žene - i san

Spavam cijeli dan
u betonskoj šumi
kraj željezne rijeke
ostah sam, sasvim sam

Prokleo sam oka dva
zbog kojih u grad odoh ja

Ptice su me učile
kako da poletim
Iza svih visina
sigurno da sletim

Sa vukovima drugovao
s' medvjedima ludovao
Kad postelja je meka trava
duša mirno spava


Oću da se ženim
Jugoton SY-23263
Datum rezanja vinila: 19.07.1977
Oću da se ženim

Kupi mi, majko cipele
kada idem na igranke
da ne nosim opanke

Kada šorom prođem
u kafanu dođem
da me cure gledaju

'Oću da se ženim, o ja!

Prodaj, majko ovce
da dobijem novce
da kupim cigare
lovim cure garave

Ženu da si nađem

Neću ić' u Njemačku
da radim za Deutsch marku
ko ih ima, taj se ženi
marke, znam, su sad na cijeni

Prodati ću rađe ovce
skupiti za ženu novce
kupit' ću joj Singericu
pozlaćenu budilicu

I haljina 6
to će biti gest

Prodaj, majko volove
da kupimo stolove
svatove da zovemo
svadbu da pravimo

Našao sam u svom selu
ženu, zdravu i veselu
nije lijepa, al' je vrijedna
voli radit' ko nijedna

S' njom ću da se ženim, o ja!


Ljeto

Starlete sve lete za Rim
u nadi da će, snimiti film
Hipi društva, idu na more
autostopom, od zore do zore

Kad će poći
gdje će doći
Kad će stati
tko će znati

Jugo džet - set, za Dubrovnik let
fly by JAT broj 885
Amerikanci u Parizu
čekaju u redu da vide Mona Lizu

Na Plitvicama jedna stara baka
Pitam: 'Dal' zatvara slapove prije mraka?'

U, u, ljeto

U disko klubu, jako je vruće
al' rađe smo tu, nego kod kuće
Mačke se love, al' se i trude
da dobe, više no što nude

Čamac, kuće, kola, lova
igraju igru
a kad zagrizeš
vrte te ko čigru

Jugo džet - set, za Dubrovnik let
fly by JAT broj 885
'Babin kuk' je hotel pravi
košta samo 4 banke, dnevno po glavi

A ostali narod
što mora da radi
u lavor, noge hladi

Vruće ljeto!


Od motela do motela
Suzy & CBS 6523
1978
Od motela do motela

Od motela do motela
za volanom radnja je cijela
Čaša piva i poneka žena
i nešto žešće kad vozi smjena

Kamion vozi i dobar smo tim
život mi teče ko nekakav film
Ljudi se pitaju kako ga znam
nije ni čudo s' kim sam svaki dan

Bit' će bez veze
to nam je nada
Kroz prljavo staklo
svatko svoju predstavu gleda


Rock za Hrvatsku
Croatia Records
1991
Kekec je slobodan, red je na nas

Ja nikad nisam znao što to znači mrziti
više sam volio ljubiti
Nježna igra, dodir blag
ma, gdje god bio ja sam ostavio drag

A gle me sada, na putu za front
Bog mi je svjedok, nisam želio zlo
Ja svoje branim, tuđe ne trebam
pred Bogom ima samo jedna istina

Padaju kiše, kiše olovne
Drugovi, zvijezde su vam krvave!
Nikada više, na koljena!
Pred Bogom ima samo jedna istina

Kad ljubav, plamen ugasi
zvijer se budi, mrak nam donosi
al' ja već čujem pjesme glas:
"Kekec je slobodan, red je na nas!"

Ajmo svi - ustati!
Zvijer se budi, mrak nam donosi
al' ja već čujem pjesme glas:
"Kekec je slobodan, red je na nas!"


Tuborg Promo CD
2000
Mir na jastuku

Ti si razlog, što postojim
ti si razlog, što sam tu
ti me držiš, iznad vode
ti si mir na jastuku

Ti me gasiš, kada gorim
ti me tjeraš, da se borim
kad mi dođe, da se predam
ti si razlog što se ne dam

Još jedan dan, još jednu noć
i ja ću natrag doć'
kada legnem, pored tebe
znam da bol će proć'

Kad se stisneš pored mene

I sve je još u magli
k'o da nisam sasvim svoj
i ne znam, gdje sam bio
al' znam da bit' ću tvoj

Ti si sve što čovjek treba
ti si sve što čovjek gleda
ja bio sam slijep



Live At S.C. - Kao Nekada
Croatia Records - 2 CD 5446163
2001
Srcekrad

Kao pauk pletem mrežu
tiho vrebam noćima
Moje želje tebi sežu
pa te nose zvijezdama

Srcekrad, ispod mjeseca
zlatoust kad zapjeva
Volim te!

Kad želim te
ništa me spriječit' ne može
Kao pauk pleteš mrežu

Kao lovac pratiš trag
tvoje niti nježno stežu
pa me vode na tvoj trag

Među zvijezdama
letimo ti i ja
Među zvijezdama
noć je tek počela

Kada tvoje vatre gore
a u njima goriš ti
Znam da nema smisla da se borim
nema smisla, vjeruj mi



Tko nam brani / Dok si pored mene
Croatia Records CD SG 5510789
2002
Tko nam brani

Neka prođe ova noć
nek nam jutro svane
umoran od čekanja
čekanja i sjećanja

A svo to vrijeme
ti si utjeha kraj mene
i da moram birati
to bi bila ti

I tko nam brani?
Koga se to pita
da stare snove
mijenjamo za nove?

I kako do slobode
kada lova ode?
Kako vrijeme vratiti?
Tko će to naplatiti?

Sretna nova godina
još jedna u nizu
Znam da meni sretna je
kada si mi blizu

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma