18. 6. 2006.

Van Gogh - Kolo [~]

PGP RTS - CD 415845
2006


1. Kolo - ludo luda (2:45)

(muzika/aranžman: Zvonimir Đukić / tekst: Zvonimir Đukić po motivima Vuka S. Karadžića)
2. Vrteška (2:57)
(muzika: Zvonimir Đukić, Srboljub Radivojević / tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh)
3. Plastelin (2:53)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Negovanović)
4. Do kraja sveta (4:28)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Aralica)

5. Dišem (4:13)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Aralica)
6. Spisak razloga (3:15)
(muzika/tekst/aranžman: Zvonimir Đukić)
7. Deo oko tebe (3:09)
(muzika: Zvonimir Đukić, Srboljub Radivojević / tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Negovanović)
8. Suđeno mi je (3:40)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Aralica)
9. Od kad te nema (3:22)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Aralica)
10. Emigrant (4:07)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Aralica)
11. Ljubav je (4:05)
(muzika/tekst: Zvonimir Đukić / aranžman: Van Gogh - V. Negovanović)

Van Gogh su:
Zvonimir Đukić Đule / vokal, ac. gitara, gitara, mandolina, harmonika //
Srboljub Radivojević / bubnjevi, prateći vokali, programming //
Dejan Ilić / bas, akustična gitara.

Producenti:
Vladimir Negovanović 1,2,3,6,7,11
Voja Aralica 4,5,8,9,10
Snimatelj & Digital Editing: Boris Gavrilović
Snimano u studiju "Sky" Vladimira Negovanovića
Mastering: James Cruz - Sony Music Studios NY
New Media: Vlada Barjaktarević

Photo: Nebojša Babić @ Orange Studio
Design: Marko Vajagić @ Orange Studio
Styling> Jelena Maćić www.jelenamacic.com
Hairstyle: Rock & Hair
Catering: Jelena Pantelić

Crew: Vladan Lilić - ADVL, Miloš Đurić - tehničar, Miško Zorić, Milanka Komatina

Gosti - prateći vokali:
Kristina Savić & Ana Rajković / "Suđeno mi je"
Alis Dunjica / "Do kraja sveta"
Marko Đorđević - truba & Bane Crepajac - solo gitara / "Emigrant"

Izvršna produkcija: Vincent Van Gogh Production ©2006. All Rights Reserved

Odgovorni urednik: Vladimir Graić
Direktor: Ognjen Uzelac



Kolo - ludo luda

Devojka sedi kraj mora sama
i tiho sebi govori
ah mili Bože, da li ima
ima'l što šire od mora

Ludo luda, mlada si devojko
riba iz vode, joj govori
ima luda, ludice devojko
šire je nebo, od mora mog

Devojka sedi u polju sama
i tužno sebi govori
ah, mili Bože moj, imaš li odgovor
šta je to draže od, brata mog

Ludo luda, mlada si devojko
ptica iz polja, joj govori
ima luda, ludice devojko
draži je dragi, od brata tvog

Devojka sedi kraj ognja sama
i besno sebi govori
ah, mili Bože da li ima
ima'l što brže od konja

Ludo luda, mlada si devojko
plamen iz ognja, joj govori
ima luda, ludice devojko
brže su oči, od konja tvog

ludo luda, mlada si devojko
slađi je šećer, od meda svog
ima luda, ludice devojko
draži je dragi, od brata tvog

Moja si


Vrteška

Sve je bilo tako tiho, a nemirno
ukradeno od svih, skriveno
i da ponekad boli te, koliko volim te
od bola bi umrla

Da svaki krug naš patnja je to znali smo
tako teško lika tvog, setim se
ali poneki put u snu, srećnu vidim te
a svake noći sanjam te

Bez tebe istok zapad je, jug sever je
bez tebe napred nazad je, nemam gde

Da bude bolje nego pre, učiniću baš sve
znam da hoćeš samo to, da nemam gde


Plastelin

Ne napušta me dugo onaj isti osećaj
da pada mi u vodu kamen drag
dok tone ja ga hvatam, mislim da je moj
on klizi u dubinu, vidim te na dnu

Pogled na tebe kaže mi "oko nje ti slomi se"
taj pogled razlog je, što plastelin moje srce je
Tvoj pogled kaže mi "oko mene lomi se"
taj pogled razlog je, što plastelin moje srce je

I nije razlog ljubav, to što dugo misle svi
vetar nikad ne da se zaključati
a ja bih sebe dao nekom kao što si ti


Do kraja sveta

Da li znaš koliko vremena je prošlo
od kad potopila si naš obećani grad
nijednu više ni manje ja ne volim od tada
i ovo plavo nebo meni nevreme je sad

Kad ne smem da ovo gledam sve
a da se tebi ne ponadam
gde tvoj vetar je tu moja voda je
osloni se, plovimo

Zajedno mi, ljubavi, do kraja sveta
plovimo, gde zvezde sve, za nas se pale

Da li znaš koliko vremena je prošlo
i dalje ćutimo, nedostaje nam reč
i zašto lutanja bude nam nadu da jednom
opet sretnemo se, u lancu ljubavi

Ne, ne smem da ovo gledam sve
a da se tebi ne ponadam


Dišem

Kad bez tebe budim se
čovek sam sa pola sreće
moja lađa traži mir
a tvoje sidro mene neće

Uzdah ljubavi
to je sve što sam ti poklonio
sad molim oblake
da tvoja jedra opet okrenu ka obali
gde čekam te

Snovima zaneta
nikad nisi shvatila
u tebe sam se zakleo
još uvek dišem, samo da bih te udahnuo

Snovima zaneta
nikad nisi znala to
u tebe sam se zakleo
još uvek dišem samo da bih te udahnuo

...a moja nisi

Između svega što mi više nismo
spava slatka nemoć
čovek sam sa pola sreće
a nijedno sidro mene neće

Ljubavi, to je sve što sam ti poklonio
sad molim oblake
da tvoja jedra opet okrenu ka obali
gde čekam te


Spisak razloga

Bilo je dana kada videla nisi
pored mene svoje korake
Bilo je dana, ti si verovala
da ja sam taj, ko te najbolje zna

I tih dana sam te čuvao
na golim leđima te nosio
Telom od nevolja te branio
dok ti si spavala, ja sam plakao

Nisi ti dobra, kol’ko loš sam ja
negde postoji spisak razloga
da se osećam k’o utešna
nagrada za tvoje poraze

Bilo je dana kada video nisam
pored sebe tvoje korake
U oluji peščanog sata
mi smo se, polako gubili


Deo oko tebe

I kada slažem te i tada ti kažem
samo kroz redove da volim te previše

I kada se pomolim, uvek na tebe pomislim
od straha da ne pobegneš, nekom drugom na dlan

Ja ne želim ceo svet samo deo oko tebe
ako odeš izgubiću se
ti ne ubijaj me, ne ubijaj me
u tebi sam, povredićeš se

Kad život uzmeš mi, ja novi naslikam
ali te boje loše mi stoje, pa sve pocepam

I onda pitam se, da li loše borim se
ako u sebi molim te, za samo jedno volim te


Suđeno mi je


Suđeno mi je da živim na ovoj santi leda
razapet između tvog dobra i zla
i šta me to sad od tihog besa miri
i zašto me krivi kad pomislim

Ako me lomiš, onda slomi me
Ako me voliš, onda pusti me
to duguješ i duguješ mi za sve

I šta me to sad od tihog besa miri
i zašto se ljuti kad pomislim
ko će mi tad suzom greh okupati
kad prođe sve ako nećeš ti

To suđeno je........


Od kad te nema

Zapleten u te njene poglede
ćutim tajnu, ćutim beznađe
a dao bih i ovo srce bez nje
kad puca sve da pukne najjače

Hajde uzmi me u suze dal' ću stići ikada
kraćim putem do tvog lica neću nikada

Ne stidim se da gledam u tebe sa dna
gledam sunce a gasim se
od kad te nema

I opet dao bih sve za sudar sveta dva
tvog i mog, da se pitam ja

Pogled na tebe kaže mi


Emigrant

Emigrant iz njenog srca sam
omamila me je, kao tužno drvo san
a rekao bih sve, što ćutao sam pre
bez lišća jesen ne ide

Plutam svetom kao konzerva
koja samo se iznutra otvara
moja tuga nema kraj i kako sad da zovem taj
bez nje u meni osećaj

I tako budan sanjam tvoj zagrljaj
lutam svetom, tražim te
budan sanjam tvoj zagrljaj
ponekad samo dođe pa nestane

Emigrant pod svojim krovom sam
opijen smejem se i tako pijan setim se
da ova priča nema dno i kako sad da zovem to
nadanje do ludila

Budan sanjam.......

Io sono emigrante, ho perso l' anima
Ho solo liberta, dov`e casa mia c'e mailinconia


Ljubav je

Često se zagledam
u odsjaj neba iznad tvojih prozora
noć je nada za nas bez sna

Ako te nikad ja na ovaj zemlji ne bih imao
ona bi stala i to je kraj

Možeš me mrzeti, a možda možeš me i dugo voleti
i jedno drugo znam, ipak će nas boleti

Pitaj me sad, ljubav je kad
kad znaš kada, da pustiš sve
i pođeš dalje, bez nje

Ljubav je

Ti, maleni plamenu
namotaj slike sve, u klupko sećanja
noć je nada, za nas bez sna


Hvala:

Našoj publici bez koje ovo "Kolo zadovoljstva" ne bi imalo smisla.

Predug je spisak graditelja dobrog ukusa
koji su nas nesebično bogatili svojim prisustvom, savetima, kritikama, sugestijama i podrškom. Papir bledi, a i malog je formata da bi sva Vaša imena ispisana velikim slovima stala na njega.
Svako od Vas je na sebi svojstven način neodvojivi deo sazvučja ovog sedmog, Van Gogh-ovog "Kola optimizma".
Hvala Vam.

Posebno hvala:
Simonu, Sibinu, Vuku, Milici i našim porodicama na "Kolu ljubavi".

Sa željom da "vilino i virzino kolo" zauvek ostanu deo prošlosti.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma