9. 9. 2006.

Divlje jagode - Piramida

One Records - ONE 124
2006



1. Piramida (5:26)
(muzika - Zele Lipovača, tekst - Zele Lipovača, Dina Lacko)

Zele Lipovača - gitare, klavijature
Pero Galić - vokal
Zlatan Ćehić - bas gitara, vokal
Thomas Balaž - bubnjevi

Snimano u studiju Šišmiš, travnja 2006.
Tonski snimatelj - Zoran Švigir
Mix - Dejan Orešković, Zoran Švigir
Mastering - Zoran Švigir, studio Šišmiš
Producent - Zele Lipovača
cover: cc Kelcec



Piramida

Neki čudni tragovi
mračni hladni putevi
vode jedne noći lutati

Kao da sam izgubljen
svijet od mene sakriven
nebo traži da je otkrijem

Da me vjetar obori
zemlja tu se otvori
ispred mene izroni

Piramida
krije tajnu zemlje, tajnu svemira
Piramida
nosi grijehe ovog, našeg vremena
Piramida, skrivena

Priča mi o zemljama
gdje su blaga skrivena
vijekovima tajnu čuvala

Slaže slike prošlosti
ljubavi i ratovi
toliki se na njoj vodili

Iz dubine izranja
penje se visinama
bježi od nas zvijezdama

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma