18. 6. 2001.

Van Gogh - singlovi


Samo san
Tvojim imenom
Zemlja čuda
Jagode i maline
Polje snova (akustično '98)
Déjà Vu




Tragovi prošlosti
PGP RTB - singl
1986
Samo san

Hej, izludi me do dna
i ne dozvoli mi da zaspim
budi strašno zla
Hej, traži bilo šta
i ne zaustavljaj pre kraja
zavedi me

Ja imam san
o ženi koja zna, tajne sve

Hej, učini mi da znam
ja sam od krvi i mesa
otvori prolaze
Želim da osetim kroz noć
samo usne bez kraja
istopi me


Gubiš me
PGP RTB - promo singl
Datum rezanja vinila: 11.09.1990
Tvojim imenom

Tvojim imenom zovem grad
u njemu ulica je jedan dan
svaki dan je radostan
na svaki dan sam ponosan

Moje reči su istina
za tobom hodam na kolenima
do ivice radosti
i do pesme o istini

U mojoj sobi je dan
i tvoje oči boje neba
kada ostanem sam
uvek gledaju

Tvojim imenom zovem grad
i svako zvono, nosi glas
da svaki dan je radostan
na naš dan sam ponosan


Besnilo u zemlji čuda
PGP RTS - singl
1994
Zemlja čuda

Napustimo svet, sve dalji od srca
u sumrak kroz plamen znam, odlaze svi
U ovoj noći, dok hodaš uz mene
znam hiljade ljudi, koje doziva glas

I can't help, falling in love with you
you know that I can't help, falling in love with you

Senke su svuda, senke smo mi
imaš li snage, svet promeniti?
Plivaj dalje i dalje, nemoj čekati brod
svi smo deca zemlje, neko doziva

Wise man said, only fools rush in
but I can't help, falling in love


Moja generacija
Kompozicije Kornelije Kovača iz TV
programa RTS-a "Zvučna viljuška"
PGP RTS - CD 411588, 1996
Jagode i maline

Jagode i maline
u polju zelenom
tražim s' tobom
divlja devojko

Opija me miris
tvoje kose
tvoje noge bose
divlja devojko

Sunce mi je, saveznik i drug
tople zrake šalje, u moju luku
a na nebu - eno aviona
ja se budim, ne mogu više


Qu'hier Que Demain
Metropolis Records - MCD 017
1998
Polje snova
(akustično '98)

Samo sklopi oči, tonemo
poljem snova toplih daleko
da mogu znaš da bi, od sebe pustio te

Kao list da letiš usamljena
nebom hladnih, tuđih uzdaha
da mogu znaš da bi, od sebe pustio te

Možda baš sad je u mislima nekim, samo glad
njeni su dani, mastilo bez boje nadanja

Divlje su oči želje

Kao pustinjska žeđ, ona zna
da krade poslednju kap sa usana
koje duvaju u jedra ljubavi
Ona je moja, pustinjska žeđ
ona sme, da krade poslednju kap sa usana
koje duvaju u jedra ljubavi

Ti samo spavaj, spavaj, spavaj tako usamljena
poljem snova topla, daleka
da mogu znaš da bi, od sebe pustio te


Rani radovi
One Records - ONE 028
2001
Déjà Vu

Kako se nikad ne vidi
gde je početak radosti
a uvek tako dobro znamo
gde počinje kraj

Kako sve boli kad si sam
kako se niko ne seća
šta je to negde nekad davno
u nama zaspalo

Ti znas da biću, uvek tu i strah tvoj čuvaću
u ovoj noći samo ja, moja ljubavi na tebe misliću

I kad mi tuga uzme glas
a plač i smeh su deo nas
Kaži mi: više ne volim
te tvoje oči kao pre
više ih ne volim ko pre

Kraj - to nije oblik srca našeg
kraj za kraj, ako poželiš sad da odem

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma