20. 6. 2001.

Film - singlovi [^]

Kad si mlad
Zajedno
Nježno, nježno, nježnije
Chicago
Želje i pozdravi
Lijepo, lijepo, neopisivo
Ana Nirvana
Na morskome plavom žalu




Kad si mlad / Zajedno
Suzy - SP 1231
1980
Kad si mlad

Sada je vrijeme za akciju u gradu
zbogom dome, izlazim van
Toliko devojaka ima na ulici
kako da ih ne vidiš kad si mlad
kad si mlad, kad si mlad!

Hej djevojko, budi moja, budi moja

Kad si mlad, kad si mlad!


Zajedno

Dodi brže, dodi brže
da budemo zajedno
Sve je dobro, sve je dobro
kada smo zajedno

Sastajemo se na istom mjestu
dugo, dugo stojimo na uglu
mi smo sretna, gomila mladića
naše djevojke su najljepše u gradu

Mi smo uvijek zajedno, zajedno ...
Daj, daj, daj ...

Zajedno nestajemo u tamnoj ulici
izlazimo nasmijani
prolaznici, nas zaobilaze široko
Mi ne trebamo, ne trebamo nikoga

Jer mi smo uvijek zajedno, zajedno ...


Greatest Hits 1
Croatia Records CD DK 5 05944 8
1994
Nježno, nježno, nježnije

Nježno, nježno, nježnije
naše oči govore

Tiho, tiho, najtiše
rekla si mi: volim te!

Nježno, nježno, nježnije
u bjelini postelje

Nećemo se rastati
to ćemo se zakleti

Kad nas vjetar razvije
čuvaj svoje poljupce

Nježno, nježno, nježnije
ja te ljubim, sjeti se


Chicago

Vozio se Jura Stublić na raketi kroz Chicago
U chicagu su gangsteri opljačkali narod cijeli
"Oj, gangsteri iz Chicaga!" - Jura Stublić progovara:
"Vrati bmw i mercedes, vrati vilu i tri stana

Vrati toranj od crkvice, plati svoje ljubavnice
vrati druga dragovoljcu, daj spomenik palom borcu!"
"Oj, gangsteri iz Chicaga!" - Jura Stublić progovara:
"Ili ćete se predati, ili ću vam zapjevati!"

A gangsteri popadaše i ovako povikaše:
"Nemoj pjevat, Jure dragi, vratit ćemo što smo krali
uzmi bmw i mercedes, uzmi vilu s' pet čuvara
uzmi firme i tvornice, ljubi naše ljubavnice
ali šuti jure mali, da te ne bi upucali."

I od tada jure šuti, a gangsteri nisu ljuti
i od tada ljubav vlada, ulicama mog Chicaga
sve od tada ljubav vlada ulicama mog Chicaga


Želje i pozdravi

Dragi naši;
vrijeme leti kao vjetar
i nemoguće je u jedan sat otpjevati
sve pjesme koje ste voljeli
ali kada se sljedeći put čujemo
odsvirat ćemo samo za vas
baš one pjesme koje su vam najviše nedostajale

Sve vas vole i pozdravljaju vaši Jura i Film


Sve najbolje
Croatia records CD 5390183
2001
Lijepo, lijepo, neopisivo
1995

Lijepo, lijepo, neopisivo
ljubit' te oči crne, oči crne s' juga
Neka, neka traje beskrajno
trenutak ovaj dok nad nama sija duga

Lijepo, lijepo neopisivo,
ljubit' te oči crne, smeđe ili plave
Ljubav, ljubav traje beskrajno
kao da leti, između sna i jave

Noću zvijezde vrte se nad nama i u nama
ljubi me u tami, jer smo sami, je!

Kad budem s' vama, sjajni oblaci
moje će suze, s' kišom padati
i tiho, tiho šaptati: "Volim te!"
To je sve.....


Ana Nirvana

Imala je samo jednu naviku
uživala je u plesanju
digla je ruke u zanosu
Ana Nirvana, zvali su nju

Ana Nirvana
ostani sa mnom, pjevaj do kraja
u avionu od cvijeća do raja
odvedi me, Ana Nirvana

I ja sam jednom plesao kraj nje
od tada ljubav ne prestaje
od tada volim igre te
Ana Nirvana naučila me sve 

Od nešupljeg zlata ja bih bio bogat
kupio bih tebe i pravio bebe
šuplje mi je zlato, zato sam siromah
svoje zlato pravim od pjesme za tebe


Na morskome plavom žalu

Na morskome plavom žalu
gdje čarlija vjetrić mio
plavušu sam bajnu snio
o kako sam sretan bio

I dok sam joj govorio
drhtale su usne njene
na morskome plavom žalu
plakala je ljubeć' mene

Eh, da mi je još je barem sresti
da je pitam dal' me ona voli
da joj kažem da me srce boli
i da je bez nje tužan život cijeli

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma