18. 6. 1991.

Van Gogh - Svet je moj

PGP RTB - 211117
1991


1. Dibuk (3:37)
2. Neko te ima (3:42)
3. Svet je moj (2:40)
4. Gubiš me (3:25)
5. Smeh na usnama (3:11)
6. Policija (inst) (2:51)
7. Linija (4:11)
8. Glas (3:09)
9. Ima li ljubavi (3:12)
10. Srce (3:09)

11. Daleki svet (3:41)

Muzika: Đule
Tekst: Đule, osim 11 Z. Đukić/Srboljub Radivojević i 2,3 Goran Milisavljević
Aranžmani: "Van Gogh"

Van Gogh su: Đule, Vladan, Aca, Vlada

Svirali i pevali:
Srba - bubanj, Švaba, Magi i Milanče, Jovičević T., Mladenović M., Nera
Uvek uz nas: Šćeka, Dragi Yu, Ljudmila, Snežana G., Gorica S., Vučko, Grga, Ercegovac D., Marjan  K., Željko B., Željko M., Željko S., Bale, Dejana Ljubar + Ana, Dejan + Jeca, Peđa, Amadeus M., Velisa, Godža 1 i 2, Živac, Vladan, Ivica V. hvala vam

Snimano u studiju Flowerhill Sensart
Miksovano u studiju Pink
Producent i snimatelj: Vlada Barjaktarević
Foto: Slobodan Nešović
Dizajn: "Van Gogh"
Recenzent: A. Pilipenko
Urednik: Dragan Ilić
Direktor-glavni urednik: Stanko Terzić



Dibuk

Pogled tvoj krade, um i mir
zatvaram oči i misli tonu u san
Ne vladam sobom, topi se moć
gubim kontrolu, guta me noć

Ponovo rođen, poklanjam sebe
plašim se lutanja
hoću sa tobom, dugo da traje
sakri me, u sebe

Jahaću vetar, vetar je hrabar
jedini sme sa mnom najdalje
Zovem i tebe, stani uz mene
letimo zajedno, ukradimo vreme

Sakrij me u sebe

S' tobom znam, bilo gde
da idem biće mi najlepše
S' tobom znam bilo gde
da idem biće mi najbolje


Neko te ima

Hteo bih negde, da te vidim kao slučajno
u kom džepu, ovaj grad te noćas sakrio
Sada ne mogu da zaspim, nešto se dogodilo
poludeo sam sasvim, od kad mislim na tebe
sve se izmenilo
                                         
Kad sam s' tobom kao da hodam po vrelom asfaltu
i taman kad se noge naviknu, ti više nisi tu

Neko te ima noćas, neko te voli
neko te ima, to nisam ja
                                         
Kad sam s' tobom kao da padam, a nikad ne padnem
gde te sakrio ovaj grad, ne mogu da te pronađem
I ne mogu da zaspim, nešto se dogodilo
poludeo sam sasvim, od kad mislim na tebe
sve se izmenilo


Svet je moj

Viči i bori se, u glas pretvori se
glasno, viči za mnom, jače

Svet je moj, ovaj svet je moj

Viči sa ulice, podigni se, probudi se
kaži ne, ne, ne ovako više ne može

Pevaj

Svet je moj, svet je moj

Hajde s' nama, uvek budi kao i mi
pevaj svet je moj
približi se, dotakni me
ja nisam Bog, sa tobom delim bol


Gubiš me

Zauvek sam, sasvim sam
živim u nadi, da ljubav je spas
Hoću da ime, tvoje ime
uvek sija i bude tu
hoću da ljubav, ima sjaj
hoću da plamen tvoj, nosim u sebi

Kako ne vidiš da gubiš me
ako izgubiš me, gubiš sve

Da li osećaš, šta je u meni
želim pesmu, da nestane bol
Hoću da ime, tvoje ime, uvek sija i bude tu
hoću da plamen tvoj, bude jak


Smeh na usnama

Zašto gledaš? Gledaj me
očima velikim, kao svet
i da li tuga ponekad, napada takav cvet

Pusti olovku da kaže sama, ona to ume najbolje
neće te pomoći, ni tama
ni da me zamisliš najlepše

Ne, ne, ne

Ja, kao mladež na tvom ramenu
pod velom svile, kao puž na vrelom kamenu
Što brže hoću da stignem, do tvojih obraza
da savijem i dignem ti smeh na usnama

Da, da, da savijem i dignem smeh na usnama


Policija

intrumental


Linija

Kao liniju, tanku liniju
kao zemlja vodu, želim te
Kao stablo list, kao umoran san
želim te

Kao nebo oblak, kao noć i dan
uvek uz sebe, uz sebe želim te

Kada dođe dan, i ostanem sam
bez tebe pusto je, sve tamno je

Čuješ li glas, zovem te

I već je jesen, naši su putevi posuti lišćem
kao da zovu, kao da zovu vrati se

Čuješ li glas, zovu te


Glas

Koliko samo puta poželim da sam daleko
da me vetar nosi nekud najdalje
da pustim srce da diše i ne mislim više
na to koliko sam izgubio

Svima nama samo jednom se desi
Kad prođe, više ne dolazi
jednom se zaljubim i više nikada
to se ne ponavlja

Koliko samo puta poželim da zaboravim sve
da budem kameno srce, koje ne topi se
da budem kameni cvet, za koji ne zna se, odakle je
za koji ne zna se čiji je
kako miriše, koje je boje
ipak popustim

Kad čujem glas                    
dolazim kod tebe, uzmi me za sebe       
Kad čujem glas
dajem ti sebe

Koliko samo puta poželim da zamislim gde
samuje taj, u meni osećaj
Kad sam zaljubljen, dao bih sebe
nekom dao bih sebe


Ima li ljubavi

Šapuću usne, čije ime dobro znam
i čija je senka je sa mnom
kad mesec ubija dan, mesec ubija dan

Da li su oči, oči nebeske
toliko jake, toliko moćne
da mi te poklone
da saznam ima li ljubavi u ljudima

Kad pevam ala alalalala, ala alalalala   
ima li ljubavi, da pevam o njoj       
da pevam o njoj, ima li ljubavi       

Šapuću usne, dve godine sam
i samo senka je sa mnom
kad mesec ubija dan, mesec ubija dan


Srce

Kad padne noć
puno toga se dešava u meni
otvaram srce, kakav zvuk
iz moje kože, izlazi vuk

Samo on zna
kome sme, celog da me da
i da mir, odlazi od mene
kada hoćeš da kažem

Kako srce moje kuca
za nas srce kako kuca
kako srce naše kuca
kad je najgore, kuca najjače

Kaže sigurno, želiš sutra
postavi pitanje, da li postoji?
Ja odavde idem samo do kraja
treba mi neko, ko se ne boji

Ne,nisam ja
dobro znam kome pripadam
odveži mi ruke, zaljubi me zauvek
dobro osećam

Kako srce moje kuca
za nas srce kako kuca
kako srce moje kuca
kad je najgore, kuca najjače


Daleki svet

Ti sanjaš daleki svet u suncu
odsjaj mirne vode

Ti sanjaš i smešiš se
dok ptice, nose tvoj san

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma