27. 8. 1999.

Hladno pivo - Pobjeda

Dancing Bear - DBCD 024
1999


1. Kad ti život udahnem (4:10)
2. Svi smo ga mi voljeli (2:49)
3. Debeli (1:42)
4. Sastanak u parku (3:11)
5. Šef gradilišta (3:57)
6. Pijan (3:22)
7. Trijezan (0:42)
8. Politika (3:26)
9. Aleksandar Veliki (2:08)
10. Bačkizagre stuhpa šeja (3:00)

11. Svirka (1:55)
12. Nije sve ni u pari (2:16)
13. Maderfakersi (3:33)
14. Motor (2:51)


Kad ti život udahnem


Čuvam te ispod kreveta, u kutiji od cipela
Izbušio sam rupu čak, da se ne bi ugušila
Da nam nitko ne zasmeta, okrenuh ključ i drugi put
Skidoh tiho poklopac i pozvah te na rendezvous

Kad ti život udahnem
Kad se stvoriš pokraj mene
Primaš me u naručje
Poput prave žene

Kad ti život udahnem
Kad se stvoriš pokraj mene
Ja sretan i kompletan
U san padam nasmješen
Kad ti život udahnem

Divno slušat umiješ, svojim krupnim očima
Nečujno razumiješ, što ne shvaćam ni sam
Nemaš nikada migrene, niti jezik otrovni
Niti bilo kakve želje osim da me usrećiš

Obla si i podatna, ljubim tvoj glatki PVC
Sretna si, to osjećam, dobar sam ljubavnik zar ne?
Ispustit ću ti dušu i smotat' pažljivo
Prije neg' što sunce dan oboji u sivo


Svi smo ga mi voljeli

Svi smo ga mi voljeli
Osim onih na robiji
Pisali duge sastavke:
Što je ljepše, on il' proljeće?
Hehehe proljeće, hehehe

Svi smo mi posjetili
Osim onih na robiji
Kuću u pripizdini
Gdje rođen je najveći sin

Najveći sin naroda svog
Bio nam otac, majka, Bog
Odozdo smo se divili
Osim onih na robiji

Najveći sin naroda svog
Bio nam otac, majka, Bog
Odozdo smo se divili
Osim onih na robiji

Fino smo mi živjeli
osim onih na robiji
Nekako drugačije,
zapadno - istočnije

I svi smo plakali
osim onih na robiji
Tukli su se na travnjaku
kad umro je najveći drug

Najveći drug naroda svog
Bio nam otac, majka, Bog
Odozdo smo se divili
Osim onih na robiji

Sad smo se probudili
Iz opće amnezije
I nakon mnogo godina
Izašli iz tamnice

A vani je baš oblačno,
Na vrhu brda stoji On
Skoro da nas zavara
Jeftina imitacija

Najveći drug naroda svog
Bio nam otac, majka, Bog
Odozdo smo se divili
Osim onih na robiji

Najveći drug naroda svog
Bio nam otac, majka, Bog
Odozdo smo se divili
Osim onih na robiji


Debeli

Nema više okolišanja
Ogledalo je okrutno
Ti nisi jači niti punašan
Nego debel naprosto

Tu ni očajna dijeta
2 dana prije ljeta
Neće ništa promijeniti
Ti si debeli debeli debeli debeli

Jer tijelo ne laže
Kada dođeš do plaže
Kad tad moraš udahnuti
Pa si debeli debeli debeli debeli
debeli debeli debeli debeli

Dok se bijelo salo preljeva
Preko gaća kupaćih
Dojam koji ostavljaš
I nije jebački
Ti si debeli, debeli,debeli,debeli

Tu ni očajna dijeta
2 dana prije ljeta Neće ništa promijeniti
Ti si debeli debeli debeli debeli

Jer tijelo ne laže
Kada dođe do plaže
Kad tad moraš udahnuti
Pa si debeli debeli debeli debeli
Dok neko šeta curicu
debeli debeli debeli debeli
Ti uglavnom šetaš kožicu
kožicu
kožicu
A to nije jebački


Sastanak u parku

Večeras je sastanak u parku
Odmah iza vatrogasnog doma
Dnevni red ima samo jednu stavku
Kako osvetiti naša dva momka

Večeras moramo pokazati
Da gdje je jedan tu smo svi
I da nema zajebancije
S dečkima iz Gornje Smokvice

U zemlji planina osveta je oštra ko zrak
U sjeni planina osveta je oštra ko zrak

Projurit ćemo Tomosom praznom ulicom
Na jakni bez rukava AC DAC i grom
Cakle se nitne viore čupe u zraku
Dok u sate sitne ljudi psuju u jastuk

Naš auspuh odzvanja k'o truba nebeska

Dojurit ćemo prkosno u Donju Smokvicu
Do kafića Blue i parkirati tu
Sjesti negdje, popiti piće
Platiti i otići

U ušima već blaga bol
u nozdrvama gnojivo
U oku jasna vizija
Mi ne idemo nikuda

Dok kuća ovih trideset stoji
nas dalek svijet
Niti grad ni život lak
uopće ne zanima

U ušima već blaga bol
u nozdrvama gnojivo
U oku jasna vizija
Mi ne idemo nikuda

Dok kuća ovih trideset stoji
nas dalek svijet
Niti grad ni život lak
uopće ne zanima


Šef gradilišta

Šef je gradilišta danas bio jako nadrkan
Kao uvijek kad ga stisnu rokovi
Rek'o mi da se ne vučem ko crkotina
Ili da sutra nit' ne dolazim

A ja sam ožbuko 2 trosobna stana
Odnio hrpu cementa na treći kat
Dok su on i zemljaci pili u baraci
A on meni, baš meni dode srat

Vidim da opet pričam zidu smješkaš se ko da pričam vic
Tvoji prsti samo idu tamo gdje mi šlic
Za moje se probleme tebi bas fućka-a

Ne gledaj me kao komad mesa
Iliti bolje k'o kobasicu
Ja patim od umora i stresa
Jer imam osjećaje i emociju

Ne gledaj me kao komad mesa
Iliti bolje k'o kobasicu
Ja patim od umora i stresa
Jer imam osjećaje i emociju

Kao svaki čovjek trebam razumijevanja
Kad mi onaj majmun iz prve strofe digne tlak
Netko tko me voli i masira stopala
I kaže da mi život nije samo bauštela

Ali to nije u tvom stilu to je ko da pjevam gluhom
Čim sjednem već si mi u krilu i guraš jezik mi u uho
Kažeš: "Došla sam po pusu" a otkopčavaš bluzu

Ne gledaj me kao komad mesa
Iliti bolje k'o kobasicu
Ja patim od umora i stresa
Jer imam osjećaje i emociju

Ne gledaj me kao komad mesa
Iliti bolje k'o kobasicu
Ja patim od umora i stresa
Jer imam osjećaje i emociju


Pijan

Treći mjesec zdesna maše mi
Od zvijezda nebo i ne vidim
Ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
I trčim slalom među banderama

Kao pobjednik stižem na cilj
Stojim na haubi i slikam se
U ruci blješti znak Mercedesa
U drugoj topli kruh od pekara

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

Tvoje ime mi je najljepši refren
Što ga pjevam od srca na portafon
Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
Samo susjedi prijete policijom

Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
To sam negdje vidio film neki crno-bijel
Al' u njemu je staklo mnogo puno jače
U njemu junak nije bjež'o od braće

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

Glupačo


Trijezan

instrumental


Politika

Politika me u životu uvijek pratila u stopu
Bacala duge sjene uvijek kad mi krene
Od radnih akcija, stabilizacija i rata
Privatizacija i zatvorenih vrata
Tvornica
Oduvijek mi za petama

Čega god da se prihvatim, ona me podsjeti
Da ju na ovom poluotoku valja držati na oku
Trudio sam se iz petnih žila
Da nađem mjesto gdje još nije bila
I naš'o ga
Usred tvoga kreveta
A kad se stisnem uz tvoje toplo dupe
Meni je super
Kad se stisnem uz tvoje toplo dupe
Meni je super

Ogorčenje me izjeda iznutra kao rak
Tupi jalovi bijes krade mi zrak
Kad vidim taj puk kako vjerovati voli
Kako bivši drug može postat' gospodin,
Kako psuje,
Za koga glasuje

Politika me u životu uvijek pratila u stopu
I bacala duge sjene uvijek kad mi krene
Trudio sam se iz petnih žila
Da nađem mjesto gdje još nije bila
I naš'o ga
Usred tvoga kreveta

A kad se stisnem uz tvoje toplo dupe
Briga me da l' marka raste il' pada
Jedino znam da mi je super
I da te imam sada

Kad se stisnem uz tvoje toplo dupe
Meni je super
Kad se stisnem uz tvoje toplo dupe
Meni je super


Aleksandar Veliki

Na lancu čvrstih karika povijesti i osvete
Odveli su pacijenta iz tamnice do samice
Zazidali mu horizont pričom o zavjeri
Bolesnik sretan oštri nož u sitnoj čeliji

Konačno je shvatio povijesnu mu zadaću
Ne pušta nikog u sobu, čuva je i brani
Skriva se u zasjedi, čeka da netko naleti
Pa da ga tupim predmetom opići po glavi

Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji

Rekli mu da je to narodna nošnja
I baš mu je lijepa ova košulja smeđa
Stoji mu krasno ali nije mu jasno
Što su rukavi svezani s leđa

On je Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Tuta mu k'o Bukefald
Tuta mu k'o Bukefald
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Tuta mu k'o Bukefald
Tuta mu k'o Bukefald


Bačkizagre stuhpa šeja

Diosero u lojma ćiku
U đupredgra gamo dagra
U liško su svi ga klitu
Nije imo mofonagra

Kadot je dogle jevozma zdognje
Stopo je gaman stopo je danga
Rafu đicekole i kserbo
Gatsby čehla i nicukru

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne mu se stavljatsupro
Mai vulo, mai lako, mai ljedro

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne ga ni štani tatpi
Mai vulo, mai lako, mai ljedro

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne mu se stavljatsupro
Mai vulo, mai lako, mai ljedro

Mofonagra das mai damse
Koni štani dani cnezu
Gupman što mu live jok
Tonskebe zmeči čenavu mas

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne mu se stavljatsupro
Mai vulo, mai lako, mai ljedro

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne ga ni štani tatpi
Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne mu se stavljatsupro
Mai vulo, mai lako, mai ljedro


Svirka

Odlična
Svirka je bila odlična
Kombi se drma prek' ceste, a na radiju Dwight
Uz takve se pjesme sve čini allright

Smijem se
Na staklu nazirem obrise
Umor mi crta vješto na staklo
Kako je smiješno sve počelo

Nigdje instrumenti al' smo bili već band
Nevažni su talenti kad ti je frend
I kad razmislim sad još sam presretan
Što sam bio mlad a ne pametan

Očajna
Svirka je bila očajna
Sada mi gode one uspomene
Na prve probe gore kod mene

Nigdje instrumenti al' smo bili već band
Nevažni su talenti kad ti je frend
I kad razmislim sad još sam presretan
Što sam bio mlad a ne pametan


Nije sve ni u pari

Lagodno su tekli dani
Poslovi dobro uhodani
"GARANT" - zaštita lokala
Od požara i budala

Ali sve se manje gušt'o na poslu
Kad bi lomio noge rezbario lica
U srcu nešto mu pošlo po zlu
I peklo iznutra k'o žgaravica

Jer nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Al' neću sad da te davim
Nego da nastavim priču

Jednog mu dana zakucala na vrata
Neka starija dama s "Kulom stražara"
Oh, koji bijaše šok kad reče da je svjedok
Jer on kada roka tu nema svjedoka

Radi za nekog Jehovu za njega čuo nikad
Pa da mu duguje lovu znao bi nadimak

Rekla mu da nije sve ni u pari
Koliko god neki viču
Oprostite ako davim
Samo da čujete priču

Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću

Te su riječi ostavile trag
Sad stoji na ćošku u sandalama
Srce mu vedro a osmijeh blag
Dok tumači drugim budalama

Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću

Nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću


Maderfakersi

Šalju momke jake s nuklearnim ganom
Da tamane divljake tamo po Iraku
Na trusnome Balkanu na Ruskome Uralu
Gdje god se preko bare naziru neke pare

Celuloidne trake vole takve junake
I njihov eksplenejšn za evri situejšn
«It's them or us» kažu dok žvaču žvake
«So let's kill the whole fuckin' nation»

Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina
Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina

S očiju im brišu mulj da bolje vide
Širok i sjajan put u katodni svijet
Brze hrane za usta i glave
Gdje svaki psihopat ima strani akcenat

Celuloidne trake vole takve junake
I njihov eksplenejšn za evri situejšn
«It's them or us» kažu dok žvaču žvake
«So let's kill the whole fuckin' nation»

Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina
Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina

Pružaju ruku da izvuku iz blata
Zvijeri što se tuku iz nekog inata

Oni kikaju esove maderfakersima
Oni siju ljesove iz plavih visina


Motor

A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori

A da se jednostavno prošetam kroz grad
Ravno kroz centar i predgrađe
Sve dok uz rijeku ne pronađem hlad
I tamo legnem ko posađen

Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala

A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori

Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala



(P) Menart / (C) Gajba Rec.

Prvi album na kojem imamo puhačke instrumente. Trubu je odsvirao Stipe Madjor, prijatelj iz Makarske, a klarinet naš novi basist, inače jedini član benda sa osnovnom muzičkom školom. Klavijature je odsvirao Milko, frend iz Gajnica.

Ova je ploča dosta vezana za Gajnice. Počevši od omota, preko dizajna za majice, a o pjesmama da i ne govorimo. Sve smo snimili u roku. Tjedan dana kod Trulog i prepustili produkciju i mixanje Ediju Cukeriću i Branku, ljudima iz Terra Istriane.

Žao nam je što Suba nije imao vremena otpjevati sve svoje prateće vokale, ali morao se vratiti u vojsku.

Prvi put koristimo i slide. Ako razmišljam unazad, ovo je album oko kojeg je bilo najviše živciranja i strke, a ispao je najbolje. Zato nam je pobjeda do sada izmicala.

www.hladnopivo.hr

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma