27. 6. 1980.

Prljavo kazalište - Crno bijeli svijet [^] [~]

Suzy - LP 343
Datum rezanja vinila: 27/25.06.1980


1. Crno bijeli svijet (3:13)

(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)
2. Moderna djevojka (3:57)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)
3. Nove cipele (3:33)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)
4. Nedjeljom ujutro (4:27)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)
5. Neka te ništa ne brine (4:14)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)
6. Zagreb (2:58)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)

7. 17 ti je godina tek * (3:22)
(Pomus-Shuman, Schwabach Kurt, J. Houra) Prepjev: M. Kinel
8. Neki moji prijatelji (3:01)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)
9. Sam * (4:11)
(I. Stančić, J. Houra, I. Stančić)
10. Mi plešemo (4:34)
(J. Houra, J. Houra, I. Stančić)

Glazba i stihovi: Jasenko Houra osim *
Aranžmani: Prljavo kazalište i Ivan - Piko Stančić

Prljavo kazalište:
Davorin Bogović
Ninoslav Hrastek
Tihomir Fileš
Marijan Brkić
Jasenko Houra

Producent: Ivan Stančić
Snimatelj: Bruno Malasoma

Design: Mirko Ilić
Foto: Marko Čolić
Foto - unutarnji omot (Beograd, stadion "JNA" 1979): Damil Kalogjera

Uredništvo:
Muzički urednik: Dušan Šarac
Glavni i odgovorni urednik: Blaško Novak
Realizacija: Ranko Antonić
Izvršni producent: Milan Škrnjug



Crno bijeli svijet

Moje ime je Davorin Bogović
a ovo sve oko mene, to je crno-bijeli svijet

Crno-bijeli svijet, crno-bijeli svijet

Crno-bijeli televizor
Rijetki noćni tramvaji
Moja bijela djevojka
Uvozni ekskluzivni program
Mama, tata, pas i kravata...


Moderna djevojka

Ona radi u tvornici
ne sanja isto što i druge žene
ona sanja drugi svijet
crvena svijetla, kabare

Nešto je zove pusti stroj
Ti si tako moderna djevojka

Ona radi u tvornici
ona pomalo vene
ona sanja drugi svijet
crvena svijetla sad se pale
ona ulazi u kabare
Ona je našla svoj svijet

Nešto je zove pusti stroj i ostani tu
Ti si tako moderna djevojka


Nove cipele

Prvi put u životu
kad izgubio sam djevojku
Prvi put u životu
kad plakao sam više no ikad

Obukao sam nove cipele
izjurio na ulicu
Ulice Dubrave me zovu
razgazi te proklete cipele

Ulice Dubrave me zovu
stisni zube i ne plači

Ti to možeš, ti si jači

Prvi put u životu
kad počeo sam stvarno da radim
Prvi put u životu
kad nisam znao gdje i kada


Nedjeljom ujutro

Ovaj grad je, tako prazan
ovaj grad je, tako tužan

Nedjeljom ujutro


Neka te ništa ne brine

Neka te ne brine
što ne zovem, kao nekad
Neka te ne brine
što ne znaš gdje sam, bio jučer

Neka te ne brine
smrt dječaka, u Kabulu
Neka te ne brinu
crvene noći, na istoku

Neka te ništa ne brine


Zagreb

Zagreb te zove
dođi na ulice grada
Zagreb te zove
dođi u predgrađe

Zagreb te zove
razbij dosadu
Zagreb te zove
dođi na zagrebov stadion

Zagreb
Zagreb je jedini grad

Zagreb te zove
dođi u noćni život
Pogledaj posljednja svijetla
dođi u Ritz kabare

Zagreb te zove
razbij dosadu
Zagreb te zove
noćni tramvaj još uvijek vozi


17 ti je godina tek
Čemu ti
pocrveniš kad neki ti momak
pokloni željni cvijet
Čemu ti
pocrveniš kad kaže da voli te
kao čitav svijet

Ne brini, pred tobom stoji život
stoji cijeli vijek
17 ti je godina tek

Ako ti, ako ti vidiš nekoga momka
gdje misli na drugu čežnjom svom
Ako ti, ako ti misliš nesretna da si
jer toliko drag je srcu tvom

Ti ne znaš što je ljubav još
da li dobro ili zlo
Al' kad s' godinama dođe čas
ti saznat' ćeš i to


Neki moji prijatelji

Neki moji prijatelji
misle da postat' će ljudi
predugo se poznajemo
mi smo ista generacija

Neki moji prijatelji
neće moći sa ovih ulica
neće moći u tople sobe
ni u bračni zagrljaj

Mi smo ista generacija!


Sam

Sam, ostaću sam
kad završi, posljednji ples
Ti, otići ćeš s' nekim drugim
nista neću reć'

Sam, dočekat' ću novo jutro
ispratit' ću prve jutarnje radnike
Sam, sješću u neki tramvaj
požurit' u svoje ulice, tu se osjećam ja


Mi plešemo

I zato, što sam tako mlad, što sam tako mlad
i zato, što ne mogu s' tobom drugačije
i zato, što nemamo kamo, što nemamo
i zato što nemamo love, za skupe provode

Mi plešemo, cijeli dan i noć

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma