28. 10. 1981.

Prljavo kazalište - Heroj ulice [^]

Suzy - LP 363
Datum rezanja vinila: 28.10.1981


1. Široke ulice (4:30)
2. Djevojke bi (2:45)
3. Lupam glavom u radio (2:30)
4. Noćas sam izašao na kišu (4:30)
5. Amerika (3:50)
6. Sve gradske bitange (3:00)
7. Djevojka snova (3:15)
8. Heroj ulice (4:40)



Prljavo kazalište:
Tihomir Fileš
Nino Hrastek
Marijan Brkić
Jasenko Houra

Autor: Jasenko Houra

Grafička oprema: Studio "SLS"
Design: Mirko Ilić
Ilustracija: Mirko Ilić, Igor Kordej
Foto: Marko Čolić
Glavni i odgovorni urednik: Blaško Novak
Muzički urednik: Dušan Šarac

Materijal za ovaj LP nastao je protekle godine, osim nekoliko pjesama koje su nastale pod utjecajem Springsteena i Collins-a za vrijeme snimanja. Ploča je snimljena tokom devetog mjeseca u "Ferger" studiju, Fjugesta, Sweden, uz asistenciju Tini Varge (producent), Miroslav Budanko-Ajzić (prateće udaraljke), Sjunne Ferger (konge u pjesmi "Amerika"),..... Janne Gustafsson (saksofon). Svi oni doprinjeli su ovom zvuku grupe.
Milan Škrnjug



Široke ulice

Široke ulice vode me u grad
cijelu noć, lutam i pijem sam
osjecam se, kao stranac u ovom gradu
tražim broj, neke djevojke

Ništa nije, ionako sada važno
srce mi je, tako hladno
Iako osjećam da gorim
srce mi je hladno kao rijeka
hladno kao rijeka, što protiče kroz grad

Srce mi je noćas tako hladno
srce mi je hladno, djevojko


Djevojke bi

Djevojke bi, htjele da znaju

Zašto od života tako puno očekuju
a njihovi se snovi tako rijetko ostvaruju
Zašto bogate momke stalno sanjaju
a u iskrenu ljubav one o, ne vjeruju

Njezin je san da bude lijepa, svaki dan


Lupam glavom u radio

Ja ne mogu mirovati dok slušam rokenrol
ja ne mogu mirovati dok svira saksofon
ja ne mogu vam objasniti to
nešto me tjera da lupam glavom u radio
o je je je, o je...

Svira saksofon, dok svira radio
dok svira, svira rokenrol


Noćas sam izašao na kišu

Noćas sam izašao na kišu
došao na ovu stranu grada
grad je bio u plamenu, cijelu noć

Ljudi su mi okretali leđa
djevojke zavirivale u srce
ja sam, samo svima htio reć'

Ja sam običan mladić s' druge strane grada

Noćas sam, noćas sam
došao na ovu stranu grada

Ja sam još uvijek, običan mladić s' druge strane grada


Amerika

Noćas bih vas mogao
odvesti u Južnu Ameriku
na jedan krvavi
krvavi ples sa puškama

Povjesti ću sve
Če Gevaru i Aljendea
plesat' ćemo cijelu noć
na ples sigurno svi će doć

Vodiću vas u Južnu Ameriku


Sve gradske bitange

Sve gradske bitange
i sve gradske djevojke
krenuće večeras da plešu rock'n'roll
o zašto ne bi, djevojko i mi

O je

Cijeli tjedan krvavo sam radio
kao tvoj broj skoro sam poludio
večeras nosim cipele za ples
zato hajde hajde, hajde zaplešimo

Hajde, slatka djevojko
hajde zaplešimo bar jednom
hajde, učini mi to
zaplešimo jedan r'n'r


Djevojka snova

Zovem te telefonom
moji momci su daleko
i ja sam sam
ja sam tako sam

Zatvaram oči
palim cigaretu
razmišljam o sebi
razmišljam o tebi
djevojko mojih snova

Djevojko snova

Za mene
novi san je jedini put
da se vratim u život
zaboravim na tebe
na djevojku svojih snova


Heroj ulice

Uvijek sam želio biti heroj
ne kao James Bond
prokleti tajni agent
Želio sam biti, heroj ulice
bar jedan dan, djevojko
bar jedan sat

Uvijek sam sanjao
da je neko drugo vrijeme
ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj
koji će promjeniti, čitavi svijet

Prisiljen da razmišljam, ja shvatio sam sve
nisam rođen da budem heroj
O ne, ne, ne

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma