22. 10. 1981.

Divlje jagode - Stakleni hotel

Diskoton LP 8021
Datum rezanja vinila: 22.10.1981



1. Autostop (3:46)
(Lipovača-Petranović-Lipovača)
2. Mrak za dvoje (3:44)
(Lipovača-Islamović-Lipovača)
3. Kako si topla i mila (5:16)
(Lipovača-Petranović-Lipovača)
4. Stakleni hotel (3:50)
(Lipovača-Nakić-Lipovača)
5. Ulica na lošem glasu (4:22)
(Lipovača-Petranović-Lipovača)
6. Dodirni me, skloni bol (4:06)
(Lipovača-Tucalković-Lipovača)
7. Za one do tebe, nemam više ni banke (4:03)
(Lipovača-Islamović-Lipovača)
8. Potraži put (4:34)
(Lipovača-Islamović)

Muzika i aranžmani: Sead Zele Lipovača, osim (Lipovača-Islamović)
Tekstovi: Alen Islamović, Marina Tucaković, Goran Petranović, Šefket Nakić

Snimana februara 1981. godine u studiju "Druga maca"
Producent: Enco Lesić i Sead Zele Lipovača
Izvršni producent: Zoran Golub

Ante Janković - vokal
Alen Islamović - bas, vokal
Nasko Budimlić - bubnjevi, vokal
Sead Zele Lipovača - gitare, vokal

Zahvaljujemo se Encu Lesiću na pomoći i Draganu Stefanoviću na strpljenju

Design: Ranko Beljinac



AUTOSTOP
Lutam cijeli dan, rubom autostrade
i čekam da mi neko stane
Prolaze kraj mene, ne vidi me niko
dal' zbog kose il' gitare

Znoj mi se cijedi, niz lice i tijelo
ja dižem ruku: Stani! Stoj!
Zašto niko neće da me primi
uprljaću im auto

Autostop

Umor već polako, sklapa mi oči
kad neko mi svira i koči
Otvara mi vrata, vozač kamiona
kaže da mogu s' njim poći

To je čovjek pravi, nudi mi cigare
žali se da društvo mu fali
Put će biti dug, on dodaje gas
stari vuk na autostradi


MRAK ZA DVOJE

Mala soba, pozvano društvo
već se vrti, lagana muzika
Gase svjetlo, svako svojoj
praznih ruku, ja ostadoh sam

Žar cigare, obasja tijela
vlažan dim, sužava vid
Dal' to Sonja, leđa mi dira
mrak za dvoje, ne mijenja stvar

Opet svjetlo, solidan red
znana lica, znojava sva
A iz ćoška, Sonja me tješi
kaže okom, za drugi put sam izabran ja


KAKO SI TOPLA I MILA

Noć je čarobna, sami ti i ja
vjetar zaspao, mir se osjeća
Privijaš se uz mene, vidim drhtiš sva
ja te grlim još jače i šapućem tad

O, kako si topla i mila
samo da znaš

Prvi sunčev trag, obasja nam tijela
zadnji dodir blag, kažeš to si htjela
I dok pratim te kući, čudno ćutiš uz put
kažeš, moraš da ideš i okrećeš leđa


STAKLENI HOTEL

U stakleni hotel stižem na pola puta
u stakleni hotel nakon džombasta puta
dremljivi portir pita za ime
da li mu reći od koje sam sorte

U stakleni hotel stižem, bez imena
s' dobrom namjerom bit' ću prijatelj svima
glazba limena nije za mene


ULICA NA LOŠEM GLASU

Najgora je kažu, ta ulica u gradu
slaba svjetla, kante svud
Djevojke se vuku trotoarom
i čekaju da naplate trud

Nemoj da te put, tamo nanese
zaobiđi četvrt tu
Osim ako nećeš da vidiš šta je
život na pločniku

Igre na sreću, karte tombola
miris krdže i alkohola
Nešto skriva baraka pusta
priča kruži od usta do usta


DODIRNI ME, SKLONI BOL

Osjećam, pašće noć
i srce će, kleti mrak
Kiša će, mimo nas
magičan slutim znak

Proći će sve

Miriše nebo kao cvijet
tužan je grlice let
Miriše ljubičasti dan
ti i ja zgazit' ćemo san

Dodirni me, skloni bol
tišti me, ova laž
Zvijezde su, protiv nas
ništa tu, nema draž


ZA ONE DO TEBE, NEMAM VIŠE NI BANKE

Za šankom u gužvi, tražim dio tvog bića
dok u meni, vri krv od bijesa
i zadnju cigaru, grizem ko pas kost
izbjegavam tebe, prošlost mi je gost

Za one do tebe
nemam više ni banke

Dosada u duši, minuta svaka vječnost
a ti se topiš, u moru lažnih ideja
jednog ne želiš, da imaš samo za sebe
laskavo društvo, vidim pruža ti više


POTRAŽI PUT

Kad me se sjetiš
pruži nježnost nekome
kome sam sličan ja
i prelistaj stranice
svog oronulog dnevnika

Sa izblijedjelim pjesmama
I pozutjelim slikama

I kad poželiš, plave oči da natopiš
dođi, put znaš
mada mjesto je obraslo
u travu i šaš

Jer ja sam sam
a i ti si, to znam

Potraži put
i skriven trag, još uvijek nam drag



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma