29. 8. 1979.

Prljavo kazalište - Prljavo kazalište [^]

Suzy - LP 332
Datum rezanja vinila: 29.08.1979


1. Ja sam mladić u najboljim godinama (1:57)
2. Bit će bolje (1:43)
3. U mojoj općini problema nema (2:32)
4. Neki dječaci (Some Boys) (4:48)
5. Veze i poznanstva (3:00)
6. Noć (2:07)
7. Čovjek za sutra (1:46)
8. Subotom uveče (3:45)
9. Što je to u ljudskom biću što ga vodi prema piću (2:46)
10. Sretno dijete (2:08)

11. Na posljednjoj tramvajskoj stanici * (4:57)

Glazba i stihovi: Jasenko Houra
Izvršni producent za Jugoslaviju: Milan Škrnjug
Producent: Ivan Piko Stančić
Snimatelj: Petko Katnarđijev
Design: Mirko Ilić
Fotografija: Siniša Knaflec

Zahvaljujemo na pomoći bivšem članu "Prljavog kazališta" Z. Cvetkoviću, vokalnom duetu

"Barracuda" i Paolu Sfecciju
Album je snimljen tokom travnja i svibnja 1979. u "Trooly Sound Service" studiju u Zagrebu

Izdavač: ZOM OOUR PGP "Suzy" produkcija gramofonskih ploča Zagreb, Jugoslavija
Glavni i odgovorni urednik: B. Novak
Muzički urednik: D. Šarac



Ja sam mladić u najboljim godinama


Ja volim crne
ja volim plave
ja volim brinete
što mogu život da mi pruže

Jer ja sam mladić
u najboljim godinama

Ja volim kuharice
i debele čistačice
i svoje profesorice
što mogu, ono nešto da mi rade


Bit će bolje

Tu-tu-tu bit' će bolje

Sreo sam je jednog dana
na ulici kraj dućana
sanjala je o demonstracijama
tješila me da bit' će bolje
za nas oboje

U ljubavi pravi hipik
vjerovala u djecu cvijeća
mrzila je nasilje
voljela parole

Znala je samo parole, da bit' će bolje
nije me uvjerila u to


U mojoj općini problema nema

U mojoj općini problema nema
tučnjave na stanici, česta su tema
naprasna bogaćenja bez sistema
porez veliki, a gdje ih nema

Dubrava iz mojega djetinjstva
Dubrava iz koje smo ti i ja

U mojoj općini problema nema
ceste loše, merdže vozi krema
činovnika hrpa, malo fotelja
nezaposlenih dosta, a gdje ih nema

U mojoj općini problema nema
nema love, nema dilema
kanalizacija još nije potrebna
hapšenika hrpa, a gdje ih nema


Neki dječaci (Some Boys)

Ti ideš sa svojim društvom
prelaziš preko ulice
upireš prst u mene
smiješ se

Znaš da me to strašno boli
jer ako te netko voli
pa to sam ja

Ideš sa svojim muškim društvom
voliš prljave žene
a ja te čekam vjerno kao pas

A znam da me praviš ljubomornim
jer toliko si mi puta
na klupi u parku znao reći

Ja sam za slobodnu, mušku ljubav


Veze i poznanstva

U školu sam upisan bez pola muke
preko reda i bez buke

Veze i poznanstva, čarobna stvar

Dobio sam pos'o i pola krova
igralo je mito i velika lova

Korvete zelene, crvene i plave
ti bi tamo ostao bez glave

To, to, samo to


Noć

Noć, kuda si krenuo 
u sjenu, djevojke (i psi) bježe od mene


Čovjek za sutra

Kažu mi, sutra ću dobiti novi stan
sve što radim, radim za sutra
zar sam ja čovjek za sutra?
Probudite me....

Probudite me, onog jutra
kad dođe, to sutra

Oni se brinu za moj mali život
oni brinu za moju budućnost
kažu mi da živim za bolje sutra
Probudite me....


Subotom uveče

Subotom uveče ideš u disko
to je tvoj, čarobni svijet
tvoj lažni, džet - set

Ti voliš da te grle mladi studenti
ti voliš kad ti šapuću na uho

Hajde, poljubi me, hani

Subotom uveče ideš u disko
ti voliš, gužvu i znoj
ti voliš kad te grle znojni studenti
ti voliš, kad ti šapuću


Što je to u ljudskom biću što ga vodi prema piću

Što je to s' ljudima, u ovom sistemu
da rade i jedu, a piju još kroz smjenu

Što je to u ljudskom biću
što ga vodi prema piću?

Možda dosada i slatka rakija
poslije jeftina pica, možda broj kafica

Drugovi, radite
drugarice, radite

Što je to u vašem biću
što vas vodi prema piću

Imaš problema
imam problema


Sretno dijete

Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sam svarno sretno dijete

Ja sam odrastao
uz predivne vojne parade
uz studentske demonstracije
izgubio sam sliku iz legitimacije


Na posljednjoj tramvajskoj stanici

Dolje, u mraku kod posljednje tramvajske stanice

Prišli mi mladići, pamtim samo udarce
nisam imao novaca, pamtim to nasilje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma