28. 8. 1979.

Riblja čorba - Kost u grlu

PGP RTB LP 55 5364
Datum rezanja vinila: 28.08.1979


1. Rock 'n roll za kućni savet (2:42)
 
(B. Đorđević-B. Đorđević)
2. Zvezda potkrovlja i suterena (2:55)

 (M. Aleksić-B. Đorđević)
3. Rasprodaja bola (3:31)
 
(R. Kojić-B. Đorđević)
4. Pozajmila je pare, poludela je skroz, kupila je kartu i sela je u voz (2:38)

 (B. Đorđević-B. Đorđević)
5. Ja sam još ona ista budala (3:48)
 
(B. Đorđević-B. Đorđević)
6. Još jedan šugav dan (3:07)
 
(R. Kojić-B. Đorđević)
7. Hej ćale (3:14) 
(B. Đorđević-B. Đorđević)
8. Mirno spavaj (2:37)

 (B. Đorđević i N. Božić-B. Đorđević)
9. Egoista (2:23)
 
(B. Đorđević-B. Đorđević)
10. Ostani đubre do kraja (4:36)

 (B. Đorđević i M. Aleksić-B. Đorđević)

aranžmani: Riblja čorba

Vicko Milatović - bubnjevi
Miša Aleksić - bas
Rajko Kojić - solo gitara
Momčilo Bajagić - ritam gitara
Bora Đorđević - vokal

Riblja čorba se zahvaljuje:
Encu Lesiću, ekskluzivnom producentu čorbe na sviranju klavira, Tahiru Durkaliću, snimatelju sa dobrim živcima i brkovima, svima koji su verovali u čorbu naročito Peci, Duletu i Radetu za dobre kafe sa ratlukom, Dadi Topiću na sugestijama, Goci na sodi bikarboni i aspirinima, našim dragim i manje dragim devojčicama na inspiraciji za stvaranje ove ploče: Maji, Biljani, Nadi, Zu, Snežani iz Australije, naravno Ivani, Juliji, Suzani, maloletnoj Lj.T. i jednoj kojoj smo zaboravili ime. Hvala i foto modelima Ruži i Cobri koji su satima strpljivo pozirali, Jugoslavu na crtanju i škljocanju, osoblju NPK Avala na pažnji i razumevanju, Domu omladine Beograda na prostoru za vežbu, Miletu Liscu, Ćiri i ekipi iz doma na osećanju sigurnosti koje su nam ulivali tokom stvaranja, osoblju Šumatovca i Lipe na tečnoj bazi, Liliju, Zoranu, Buci, Šari, Štuletu, Žaretu, Mišk, Peđi, Ljubiši, Bosancu i svima koji su nam pomogli da uspešnije tezgarimo. Izvinjavamo se svima koje smo slučajno ili namerno zaboravili.
hvala, vaša čorba

Foto/dizajn omota Jugosla Vlahović
Glavni i odgovorni urednik Stanko Terzić



ROCK 'N ROLL ZA KUĆNI SAVET

Kada slušam, dobre stvari
meni se u ritmu skače
za komšije ko još mari
ja radio puštam jače

Kućni savet me proganja
svi me mrze iz dna duše
kažu dosta im je dranja
i zidovi da se ruše

Jer
Komšije će da me biju
zbog preglasnog rokenrola
pominju mi familiju
teraju me dođavola

A ja puštam sve još jače
i naravno i oni čuju
i odvrću osigurače
i isključuju mi struju

Al' imaju još problema
kako sa mnom da se bore
protiv mene leka nema
jer ja imam tranzistore

Znam
Komšije će da me biju
zbog preglasnog rokenrola
pominju mi familiju
teraju me dođavola


ZVEZDA POTKROVLJA I SUTERENA

Kada te napusti životna ljubav
kada te sudbina ščepa za gušu
potraži curu sumnjivog morala
ona je servis za umornu dušu

Pričaj joj sve što ti na pamet padne
ume da sluša i s' tobom ume
i tvoje priče i tvoje telo
jedino ona zna da razume

Do jutra, ona je verna
i zaslužuje ljubav do groba
zvezda potkrovlja i suterena
i prva dama iznajmljenih soba

Ne treba čak ni piće da platiš
vraća sigurnost i pouzdanje
kad ona daje, ne traži ništa
ti jednu više, ona jednu manje

Do jutra, ona je verna
i zaslužuje ljubav do groba
zvezda potkrovlja i suterena
i prva dama iznajmljenih soba


RASPRODAJA BOLA

Nema više Janis, umro Elvis Presley
umiru lagano zvezde rokenrola
tek kad neko umre, o njemu se misli
započinje opšta rasprodaja bola

Sve to nije dobro, mrtvi nisu roba
Pustite da mirno leže na dnu groba

O njima se tada govori i piše
pokojniku slavnom naglo skače cena
i svako se trudi da zaradi više
lešinari trče po svoj deo plena

Sve to nije dobro, mrtvi nisu roba
Pustite da mirno, leže na dnu groba


POZAJMILA JE PARE, POLUDELA JE SKROZ, KUPILA JE KARTU I SELA JE U VOZ

Pozajmila je pare
poludela je skroz
kupila je kartu
i sela je u voz

Pošla je da vidi gde sam ili možda s' kim sam sad
Pošla je u nepoznato, za nju sasvim novi grad
pa da, mmm pa da

Ljubazan sam bio
nisam im'o kud
Ne bi bilo lepo
da se pravim lud

Zar da kažem da je ona samo jedna avantura
Zar da priznam da je pored mene neka druga cura
to ne, mmm to ne

Savest me je grizla, nisam fer
ponašam se kao divlja zver
A ona veruje sve
za nju je kao pre

Pozajmila je pare
poludela je skroz
kupila je kartu
i sela je u voz

Pošla je da vidi gde sam ili možda s' kim sam sad
Pošla je u nepoznato, za nju sasvim novi grad
pa da, mmm pa da

Savest me je grizla, nisam fer
ponašam se kao divlja zver
A ona veruje sve
za nju je kao pre


JA SAM JOŠ ONA ISTA BUDALA

Ti si
moja stanica na putu
jedan stepenik do neba
otrov koji itekako treba

Ti si
uvek bolja polovina
nekad jagnje, nekad zmija
moja ili bilo čija

Kada te ostave svi švaleri
kad shvatiš da si pala
iskopaj negde broj telefona
ja sam još ona ista budala

Kad skineš jednog jutra šminku
i vidiš šta si drugima dala
prikupi hrabrost, dođi do mene
ja sam još ona ista budala
ista budala

Ti si
nepredvidljiva k'o đavo
i od gvožđa i od stakla
deo raja, deo pakla

Ti si
uvek bolja polovina
nekad jagnje, nekad zmija
moja ili bilo čija

Kada te ostave svi švaleri
kad shvatiš da si pala
iskopaj negde broj telefona
ja sam još ona ista budala

Kad skineš jednog jutra šminku
i vidiš šta si drugima dala
prikupi hrabrost, dođi do mene
ja sam još ona ista budala
ista budala


JOŠ JEDAN ŠUGAV DAN

Šetala si poljem
videla zri klasje
ovde kod mene lije kao iz kabla
vreme je pasje
vreme je pasje

Bolje da slušam ploče
da ne napuštam stan
još jedan šugav dan
još jedan šugav dan

Muče me migrene
i tek da nešto radim
pobedim neke umorne žene
vreme je pasje
umorne žene

Bolje da slušam ploče
da ne napuštam stan
još jedan šugav dan
još jedan šugav dan

U iznajmljenoj sobi vlaga
jedan po jedan san rušim
od nje nema ni traga
dva pakla dnevno pušim

Šetala si poljem
videla zri klasje
ovde kod mene lije kao iz kabla
vreme je pasje
vreme je pasje

Bolje da slušam ploče
da ne napuštam stan
još jedan šugav dan
još jedan šugav dan

U iznajmljenoj sobi vlaga
jedan po jedan san rušim
od nje nema ni traga
dva pakla dnevno pušim


HEJ ĆALE

Svakoga jutra moj se otac brije
i ulazi u teget odelo
prvu jutarnju kafu pije
i nešto sebi ponese za jelo

Zatim vredno radi celog dana
uvek ista zatvorena šema
posle podne kad dođe do stana
čita stampu, ruča, zatim drema

Hej ćale, ugasi televizor
Hej ćale, zakasni na rad
Hej ćale, idi negde s' društvom
Budi bar malo opet
opet budi mlad

Pita me kako mi ide škola
posle se žali - boli ga glava
uveče on sa čela stola
gleda program, pa ode da spava

Svakoga jutra moj se otac brije
i ulazi u teget odelo
prvu jutarnju kafu pije
i nešto sebi ponese za jelo

Hej ćale, ugasi televizor
Hej ćale, zakasni na rad
Hej ćale, idi negde s' društvom
Budi bar malo opet
opet budi mlad


MIRNO SPAVAJ

Isti su k'o ti
samo se skrivaju bolje
lažno moralni i čedni
pola tebe nisu vredni
zašto da ti kvare san?

Hej
nek' o tebi kruže priče
šta se sve to tebe tiče
mirno spavaj

Čuješ njihov glas
poneku glupost ili psovku
Digni glavu, prođi dalje
i istakni sve detalje
nek' te mrze celu noć

Hej
nek' o tebi kruže priče
šta se sve to tebe tiče
mirno spavaj


EGOISTA

Ogledalo te poznaje dobro
jer pred njim stojiš veoma često
u tvome malom, sebičnom srcu
ne mogu naći slobodno mesto

Manje vredim od tvog šešira
iskreno voliš jedino sebe
ja nisam uštva iz tvoga društva
ne gubim ništa gubeći tebe

Ti si mamin nežni cvet
ti si bog za ceo svet

Jer ti si dušo, doista
nepopravljiv egoista


OSTANI ÐUBRE DO KRAJA

Dok stojim za šankom delimično pijan
mrzeći pomalo i sebe i druge
ubijam lagano konjak, cigarete
prijatelje dobre, moje verne sluge

Nisam od onih koji cvile
više te nemam i šta tu mogu
ja ću se posle odvući kući
samo da popijem još jednu s' nogu

Nisi valjda luda da se stidiš
što si me prognala istočno od raja
bar se nasmeši kada me vidiš
ostani đubre do kraja

Znam, neću moći još dugo da zaspim
beskrajno duge proklete noći
kako su pogrešni dani bez tebe
tu mi ni piće ne može pomoći

Nisi valjda luda da se stidiš
što si me prognala istočno od raja
bar se nasmeši kada me vidiš
ostani đubre do kraja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma