27. 8. 1979.

Prljavo kazalište - singl ploče


Televizori
Majka
Moje djetinjstvo
Moj je otac bio u ratu




Televizori
Jugoton - SY 29009
1978
Televizori

Televizori, televizori
zuje, bruje

Televizori zuje
televizori bruje
Buljim u ekran
slušam što priča ćelavi tetak
o je

Televizori zuje
televizori bruje
u dječjem vrtiću na programu
seksualna rasprava u prvom planu
o je

Televizori zuje
televizori bruje
spiker griješi vijesti
spikerica upućuje auditorijum
nad jeftinom invazijom vijesti


Majka

Listam pesničke romane
morao bih priznat'
bolje mi je bilo u krilu, moje mame

Gledam TV reklame
samo pamet da stane
bolje mi je bilo u krilu, moje mame

Ljudi prilože školske programe
reklamne zavrzlame
bolje mi je bilo u krilu, moje mame

Slušam stare đake
kako galame
bolje mi je bilo u krilu, moje mame

Gledam učene, čiste dame
svakakve za me
bolje mi je bilo u krilu, moje mame

Ne dam, krilo svoje mame
nisam otplatio dane
od prošlosti više, nema tame


Moje djetinjstvo

Moj je život, bio oduvijek smeće
kao klinca, našli su me iza vreće
bio sam tužan i strašno ružan

Imao sam jedne, prevelike hlače
iz kojih su virile, vojničke gaće
imao sam jednu, otrcanu jaknu
uspomena, na moju majku

Moj je život i dalje bio smeće
kroz njega sam srljao, bez veće sreće
uživao u društvu, cirkuskih luda
sve što sam radio, radio sam bez truda


Moj je otac bio u ratu / Noć
Suzy - SP 1212
1979
Moj je otac bio u ratu

Moj je otac bio u ratu
nosio je pravu granatu
mrzio je carsku plaću

Zato se i borio

Imao je kćer na vratu
poderanu plavu kravatu
neplaćenu radio ratu

Zato se i borio

Vjerujem mu, bilo je teško
boriti se za tako nešto
sada mu je sigurno bolje
jer vidi kako stvari stoje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma