9. 7. 2008.

Prljavo kazalište - Tajno ime [^]

Croatia Records - 5802235
2008


1. Tajno ime
2. Male stvari
3. El Klinjo
4. Da mogu ispočetka
5. Zašto kasno dolaziš
6. Ples sa vragom
7. Šetač snovima
8. Ipak
9. Ako padnem
10. Nakon ...
11. Možda ti
12. Ovog jutra

13. Dobro došla draga kćeri
14. Tajna ljubavi

bonus tracks povodom 30 godina od izlaska prvog vinila (samo na CD izdanju):
15. Sretno dijete *
16. Sve je lako kad si mlad *
17. Kao *


Prljavo kazalište:
Jasenko Houra, Mladen Bodalec, Tihomir Fileš, Jurica Leikauff, Dubravko Vorih, Mario Zidar

Snimano tijekom druge polovine 2008. g u studijima:
Croatia Records, Morris, Sound Cage studio
Mixano i masterirano u "Metalworks studios" Canada
Mix engineer: Nick Blagona
Glazba i tekst J. Houra - J. Houra / I. Prajo
Hvala svima koji su sudjelovali od nastanka do realizacije projekta
* obrada Cappricorns - produkcija i mix Davor Smotalić

Hvala svima koji su sudjelovali od nastanka do realizacije projekta
Contact: CBS; tel: 01 48 72 929, (filestihomir@hotmail.com)

Likovno oblikovanje: iCC Kelčec / make-up: SPicco & Ana Stanešić
Urednica izdanja: Klaudija Čular
Za izdavača: Želimir Babogredac



Tajno ime

Kad nad gradom padne noć
oblačim kaput, jer moram poć'
Ja sam čovjek bez adrese
spavam tamo gdje me put nanese

Ja znam tko je i kad
smislio bilo koji rat
Ja znam tko svijetom vlada
al radi toga, ljudi, glava pada

Tajno ime, tajno ime
nisam lud da koristim se njime

U mali notes pišem sve
tko je zašto, s' kim i gdje
Ja znam da pravi drug Tito nije im'o mali prst
i zato imam dokaz čvrst

Ja znam da su Kenedija ubili poštari
a mjesec ljudi nisu niti dotakli
Ja znam tko s' vama ljudi vlada
to je čovjek s' vilom iznad grada

Tajno ime

Kad nad gradom padne noć
oblačim kaput, jer moram poć'
Svi me love, svi me traže
bolničari, vojska i čuvari plaže

Bijele kute, kurve i mornari
svi ste vi agenti u stvari
Svaka zgrada ima špijuna
moja glava vrijedi milijuna

Moje tajno ime, koristim se njime


Male stvari

Kao prvo znaj
klince si radi preglasne muzike prijavio
Kao drugo znaj
uzgajaš biljke, a da ni jednu nisi nikada zapalio
A to su male stvari
koje kažu da si

Male, male, male stvari
koje kažu da si već ostario

Kao treće znaj
slušaš muziku za koju nikada nisi baš mario
I četvrto znaj
sex je stvar koju nisi dugo, dugo radio


El Klinjo

Što to pušiš, El Klinjo
ma, je l' to marihuana?
Što to sadiš, El Klinjo
na balkonu svog stana?

Što je novo, El Klinjo?
Na kog danas se kladiš?
Blago mami i tati
tako mlad, a već radiš

El Klinjo
stvarno živiš za pet!

Kad je fiesta, El Klinjo
opet ideš na 'cajke'
Čemu pamet i škola?
Živiš život iz bajke


Da mogu ispočetka

Jer ja, da mogu ispočetka sad
ponovio bih greške sve
samo malo, malo ranije
ali ipak samo malo ranije

Ponovno bih volio iste cure k'o i prije
svirao u rupama gdje još nitko svir'o nije
bježao bih od kuće, spavao po parkovima
kad me jače nagaze, potukao bih se sa svima

Naše doba to je od nas tražilo
biti svoj bar jednom je vrijedilo

Ponovo bih popio što bi mi pod ruku došlo
lajao na cijeli svijet, vidim, to me nije prošlo
skupio bih kintu - dvije, povukao dva - tri dima
častio bih klošare, bolje mi je bilo s' njima


Zašto kasno dolaziš

Reci, zašto kasno dolaziš
pa se tiho u moj krevet uvlačiš
Reci, zašto nikad ne zaspim
ako te ne volim?

Reci zašto laži govoriš
hrabra dušo, zar se grijeha ne plašiš?
Što me tjera da te zagrlim
ako te ne volim?

Bože, siđi na trenutak
pa me izbavi
poslijednji sam što je umro
radi ljubavi

I Bože, daj da barem ona
ne zaboravi
poslijednji sam što je umro
umro radi ljubavi

Reci, zašto kasno dolaziš
čije usne na svom licu donosiš?
Što me tjera da ti oprostim
ako te ne volim?


Ples sa vragom

Svaki put kad gledam zrcalo
vidim uzalud sam stario
jer sve što sam se davno zakleo
da neću nikad - sve sam slagao

Svaki dan, svaku noć
to je stvar kroz koju moraš proć'
hrabrosti treba ti
da priznaš da si govno kao i svi!

Vidim u svemu sad se snalazim
za svakog opravdanje nalazim
i kada nije smiješno, smiješim se
to je za moje dobro, tješim se

To je ples sa vragom
zavodi i godi
taj ples sa vragom
svojim putem vodi


Šetač snovima

Iz šešira vadim buket rožica
pa ih pretvaram u bijelog goluba
tebi na dar

Moje ruke sveži teškim lancima
i dok trepneš, mašem ti sa oblaka
obična stvar

Ne vjeruj svojim očima
sve je na svijetu prevara
povjeruj srcu, ono zna
ja sam samo setač snovima

Pola metra iznad zemlje zaplešem
sad me vidiš, pa me nema, nestanem
mogu to ja...

U dragulje tvoje suze pretvaram
samo ne pitaj me otkud sve to znam
čarolija...


Ipak
I nije moje srce
kutija što svira
da ga svatko usput
navija i dira

Udarce sam, dušo
primao i prije
to što i ti ideš
ništa novo nije

Ipak, ipak ću te sanjati
k'o zlatar svoje zlato
ipak, ipak ću te voljeti
mada nećeš znati za to, nikada!

Nisam više tamo
gdje me možeš sresti
ni u jednom gradu
ni na jednoj cesti

Iz tvoga sam srca
otišao davno
prevari te netko
tko mi sliči samo

Nekad prevari te netko
tko mi sliči samo malo


Ako padnem

Ako padnem na tom putu
umoran od sna
Budi tu kraj mene
kao štit i sudbina

Ako izdam samog sebe
dignem ruke i od nas
Budi moja sestra
nek' me kući vrati poznat glas

Uuuu, moj si spas

Daleko mrak me vuče
daleko od kuće
Bojim se novog dana
daleko, daleko miljama

Ako padnem na tom putu
putu moga sna
Ti me podigni na noge
svojim malim čudima


Nakon ...

Grešnim poljupcima istrošen
bilo gdje da odem, ostajem
na tvom boku, trajno zarobljen

Davno od Boga zaboravljen
snijegović na kiši otopljen
u tvom oku spavam pritajen

More nisam s' neba smaknuo
ni po vodi nisam hodao
glupe bitke tek sam vodio

Evo posipam se pepelom
dajem srce da se iskupim
kapljom krvi da te otkupim

Nakon svih tih poraza
nakon svih tih pobjeda
ja ne vrijedim ništa sam
sam bez tebe


Možda ti

Postoje stvari
radi kojih vrijedi živjeti
Postoje stvari
radi kojih vrijedi umrijeti

Kad budem trijezan
valjda ću se svega sjetiti
Jednoga dana
valjda ću se opametiti

Slatka curo, možda ti
možda možeš me promjeniti
Slatka curo, možda ti
jednom ćeš me i pokrenuti

Kad budem trijezan
ne znam što li ću sve vidjeti
Al' pola toga
znam da mi se neće svidjeti

Ma, radi tebe valja živjeti
slatka curo, ti
Ma, radi tebe valja umrijeti
ma, slatka curo, to si ti!


Ovog jutra

Ovog jutra čekaš moje korake
kao mali vojnik ranjen u srce
U moj stari kaput ruke uvlačiš
da ti budem bliže, da me zagrliš

A ja, stojim na dnu
smrznut kao kazaljke na satu
A ja, stojim na dnu
svakoj ženi tek nevolja na vratu

Ovog jutra pišeš riječi ljubavne
strah me tvojih suza, pišeš nikome
U moj stari kaput stavljaš lavandu
kao da ću opet jednom biti tu


Dobro došla draga kćeri

Dobro došla, draga kćeri
na planetu zvanu Zemlja
Ovdje na kraj svemira
gdje više ništa ne valja

Dobro došla, draga kćeri
na planetu zvanu Zemlja
Plastično voće, plastično cvijeće
glupi ljudi željni krvi

A ljubav stanuje tamo
tamo gdje si ti
Sve drugo nije mi važno
sve drugo prolazi

Dobro došla, draga kćeri
na planetu zvanu Zemlja
Gdje bit' ćeš samo broj
život neće biti tvoj

A ja sjedim sasvim sam
pijan sam i mamuran
Strah me malo ratova
strah me revolucija


Tajna ljubavi

Prošao sam pola svijeta
vidio sam sve
gradove što svijetle
kao krijesnice
sve da saznam tajnu
tajnu ljubavi

Tražio sam drevne knjige
stare zapise
čekao sam na mudrace
usred pustinje
sve da saznam tajnu
tajnu ljubavi

Plaćao sam zvijezdoznance
razne mistike
gnjavio sam i pijance
a i pjesnike
sve da saznam tajnu
tajnu ljubavi

Prošao sam pola svijeta
vidio sam sve
spreman da me na smrt kazne
da me pogube
sve da saznam tajnu
tajnu ljubavi

Znaš li ti tajnu, tajnu ljubavi?
Reci mi tajnu, tajnu ljubavi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma