13. 4. 1977.

Divlje jagode - Rock 'n' roll / Jedina moja

Jugoton - SY-23220
1977


Rock ’n’ roll

(S. Lipovača)
Jedina moja
(S. Lipovača - A. Janković - S. Lipovača)

Rock ’n’ roll

Sada znam da ćeš doći, nikom neću reći
kada budeš me ljubila ti
Tvoja mama neće znati, gdje si bila sama
i koga si ljubila ti

Volim tebe ja
i tražim te svuda po gradu
Ti si samo moja
i čuvam te samo za sebe

Mala ti si moja
volim tebe ja


Jedina moja

Pogledaj u moje oči
zašto skrivaš pogled taj
pogledaj u moje lice
i pokaži osmijeh svoj

Djevojko u sutonu tihom
pokraj rijeke što koračaš
s' tužnom sjenom na licu svom
i kosom nježnom, i kosom plavom kao dan

Jedina moja tebi sviram ja
jedina moja tebi pjevam ja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma