8. 11. 1976.

Yu grupa - Tačno u podne / 3 do 6

Jugoton - SY 23176
Datum rezanja vinila: 8.11.1976


Tačno u podne

(D. Jelić - Z. Modli - D. Jelić)
3 do 6
(D. Jelić - M. Tucaković - D. Jelić)

"Jugoton", poduzeće za izradu gramofonskih ploča, Zagreb - Dubrava
Made in Yugoslavia

Offsetni tisak - Interprogres, Zagreb

Fotografija i likovna oprema: VI & PE


Tačno u podne

Vadili smo školjke mokre
tražili biser bala
ronili smo do dna mora
ja veliki, a ti mala

Pronašli smo tajnu igru
doktorom si mene zvala
gledali se sa svih strana
ja veliki, a ti mala

Posle jedne lude trke
kad te drugi dečak odne
saznao sam i kraj igre
ti si rosa, a ja podne

Voleo sam topla jutra
i jurnjave naše zlobne
u školu smo istu išli
čekali smo uvek podne


3 do 6

3 do 6, čujem galamu
nevažne novosti
i prognozu vremena
a o tebi ni reč

Biće lep, hladan dan
dan koji ne želim
i dalje čujem muziku
siv gledam zid

Tako sad, na pola slep
laži ne nalazim
dok cikloni prolaze
kroz ovaj grad

Gledam sat, stari sto
i sve kao da zvoni
Ljubavi, pokreti
i njen lik

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma